the-shock Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Passer Ritter 700 explorer bag til Gibson Explorer? her er link til baggen Ritter 700 explorer Ikke skriv "kan ikke du lese" jeg vil ha ett enkelt ja eller nei Endret 5. desember 2006 av the-shock Lenke til kommentar
srbz Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Ritter 700 Serien Explorerkr:395,- Passer til Explorer gitarer Kan du lese? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Etter det som står der så vil jeg absolutt tro det. Tviler på at de har noen grunn til å gi feilinformasjon. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Passer vel Explorer og KE3 og alt med den fasongen vil jeg tro Lenke til kommentar
the-shock Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Passer vel Explorer og KE3 og alt med den fasongen vil jeg tro 7433667[/snapback] Det var det svaret jeg ville ha, takk ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå