danno_O Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Tipper det WZC tipset mitt hadde fungert i XP 7447301[/snapback] Det gjør det =) Fiksa en kamerats pc som hadde problemer med lagg i CS. Da deaktiverte jeg wzc.. 7447324[/snapback] Betyr dette at vi antakeligvis bare trenger å finne en tilsvarende løsning for Vista? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Betyr dette at vi antakeligvis bare trenger å finne en tilsvarende løsning for Vista? 7447335[/snapback] Det er merkelig at problemet er der når den ikke har andre oppkoblingsmåter enn wireless wlan i Vista. Kanskje på tide å google litt for å se om andre har funnet en løsning Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det er merkelig at problemet er der når den ikke har andre oppkoblingsmåter enn wireless wlan i Vista. Kanskje på tide å google litt for å se om andre har funnet en løsning 7447359[/snapback] Her er en update på min ping (uten downloads, denne gangen ) Ser fremdeles det "spike-problemet". Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Det så bedre ut ja Leste at Vista kunne ha problemer med powersave og WLAN, så prøv å sett den i 'alltid på'. Edit den signaturen om 'balla' var morsom: "Jeg har kun vært i Trondheim en gang og det var for å onanere." Endret 7. desember 2006 av la7dfa-com Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 så prøv å sett den i 'alltid på'. 7447409[/snapback] Hva da? Powersave'n? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) så prøv å sett den i 'alltid på'. 7447409[/snapback] Hva da? Powersave'n? 7447442[/snapback] Jeg mener at kortet skal alltid stå på. Endret 7. desember 2006 av la7dfa-com Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Satte på High-Performance på powersave nå og fikk disse resultatene: Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 OK, det hjalp alså ikke. En annen ting du kan prøve er å bytte kanal i routeren. (verd ett forsøk). Har du kanal 6 eller 11 så kan du f.eks prøve kanal 1. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Saksa dette fra et sted på internett: [The Wireless Zero Configuration programming interface is available for use in Windows XP SP2. In Windows Vista and Windows Server "Longhorn", these APIs are not supported. The Native Wifi API provides similar functionality in Windows Vista and Windows Server "Longhorn". Wireless LAN API for Windows XP SP2 provides similar functionality for Windows XP SP2. For more information, see About the Native Wifi API. Use the Native Wifi API whenever possible.] Noen som forstår litt mer nå? hehe EDIT: Feil pasting :s Endret 7. desember 2006 av w3p Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Bytta Channel og nå går ting mye mer stabilt! Fiksa litt annet ting som jeg ikke helt husker, men mener det var kanalbyttinga som gjorde susen =) Er en del andre nettverk her i nærheten, så sikkert dem som forstyrra... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Bytta Channel og nå går ting mye mer stabilt! Fiksa litt annet ting som jeg ikke helt husker, men mener det var kanalbyttinga som gjorde susen =) Er en del andre nettverk her i nærheten, så sikkert dem som forstyrra... 7448503[/snapback] Det samme gjorde jeg, og så fant jeg ut at jeg ikke hadde nyeste driver. så nå funker alt (foreløpig.) Edit: ... og forresten, tusen takk for all hjelp la7dfa-com. Endret 7. desember 2006 av danno_O Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Problemet mitt er at jeg har prøvd å søke etter drivere til mitt kort (d-link) men de støtter ikke vista :s Så har bare måttet kjøre med det som ligger i bunn i Vista. Noen som vet om hvordan jeg kan fikse nye drivere? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Hva slags trådløskort er det (navn & nummer!)? Endret 7. desember 2006 av la7dfa-com Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 AirPlus Xtreme G (P/N: 651WLG650W15). Driveren jeg fikk med på CD, og de som er på hjemmesidene til D-link fungerer visst ikke i Vista. Står på hjemmesidene at det kun funker i XP, og ikke i Vista. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Andre som kan vite hva problemet mitt er? Blir fortsatt kastet av nettet i tide og utide. Etter jeg bytta kanal er det ikke så frequent, men skjer fortsatt ganske ofte... Forslag? Har forsatt pingspikes.. Lenke til kommentar
Crimsona Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg har også dette problemet, har nett og ip telefon fra Tele2. en Netgear RP614 og en WPN824 som access point.. Mister internett i ca 2 sekunder ellerno, nok til at jeg faller ut fra cs servere, wow og diablo 2 servere.. og downloads kutter, ganske så irriterende! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 og en WPN824 som access point.. Mister internett i ca 2 sekunder ellerno. ganske så irriterende!7566660[/snapback] Da er det fler av oss med problemer med WPN824 Lenke til kommentar
Crimsona Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Har sendt mail til Netgear sin support, men får sikkert ikke svar på et par dager.. Håper de har et svar på hva som kan være feilen Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Du får si ifra når du finner ut av det da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå