Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Route logger meg av internett/nettverket ofte!

Anbefalte innlegg

Tipper det WZC tipset mitt hadde fungert i XP  :hmm:

7447301[/snapback]

Det gjør det =) Fiksa en kamerats pc som hadde problemer med lagg i CS. Da deaktiverte jeg wzc..

7447324[/snapback]

Betyr dette at vi antakeligvis bare trenger å finne en tilsvarende løsning for Vista? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er merkelig at problemet er der når den ikke har andre oppkoblingsmåter enn wireless wlan i Vista.  Kanskje på tide å google litt for å se om andre har funnet en løsning :)

7447359[/snapback]

Her er en update på min ping (uten downloads, denne gangen :p)

pingcf6.jpg

Ser fremdeles det "spike-problemet".

Lenke til kommentar

Saksa dette fra et sted på internett:

[The Wireless Zero Configuration programming interface is available for use in Windows XP SP2. In Windows Vista and Windows Server "Longhorn", these APIs are not supported. The Native Wifi API provides similar functionality in Windows Vista and Windows Server "Longhorn". Wireless LAN API for Windows XP SP2 provides similar functionality for Windows XP SP2. For more information, see About the Native Wifi API. Use the Native Wifi API whenever possible.]

Noen som forstår litt mer nå? hehe

EDIT: Feil pasting :s

Endret av w3p
Lenke til kommentar
Bytta Channel og nå går ting mye mer stabilt! Fiksa litt annet ting som jeg ikke helt husker, men mener det var kanalbyttinga som gjorde susen =) Er en del andre nettverk her i nærheten, så sikkert dem som forstyrra...

7448503[/snapback]

Det samme gjorde jeg, og så fant jeg ut at jeg ikke hadde nyeste driver. så nå funker alt (foreløpig.)

Edit: ... og forresten, tusen takk for all hjelp la7dfa-com. :)

Endret av danno_O
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har også dette problemet, har nett og ip telefon fra Tele2. en Netgear RP614 og en WPN824 som access point.. Mister internett i ca 2 sekunder ellerno, nok til at jeg faller ut fra cs servere, wow og diablo 2 servere.. og downloads kutter, ganske så irriterende!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...