Howard Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 MSI GNB Max - Granite Bay MSI har nå lansert MSI GNB Max, et hovedkort basert på det nye E7205-brikkesettet fra Intel, bedre kjent som "Granite Bay". Les artikkelen her. Lenke til kommentar
scar Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 er det 3 s/ata kontakter på det ? leste den testen og da tolket jeg det il at det var 2 s/ata på 150MB/s og en som var ULTRA DMA. stemmer dette ? Lenke til kommentar
Tim Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Fansy greier altså! Sånt et må jeg jo bare ha meg på mitt P4 system!!!! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Finnes det Utstyr med sata? hardisker? Jeg har ikke sett noe, kun hovedkort. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 På tbreak. com sin review så står det at dette kortet ikke støtter AGP 8, men på hw.no sin side så sier dem at kortet støtter AGP 8?! hvem har rett? Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Det står at også SIS 655 brikkesettet er ventet "innen kort tid". Er dette over jul da eller?! Granite Bay flr jul? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå