Kasu Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Noen som har noen gode, enkle og billige forslag jeg kan bruke for å ta i bruk min Dell 2407WFP som TV? Jeg har parabol og skulle gjerne på ett eller annet vis ha fått kjørt de digitale sendingene på Dell 2407WFP. I tillegg skulle jeg også gjerne sett på den vanlige antenna på Dell-en. Parabolen er viktigst altså ... Noen forslag? Lenke til kommentar
Mez Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Spørs på hvilke utganger du har på den digital dekoderen. Fra http://accessories.euro.dell.com/sna/produ...odhs1&sku=59238 # Inputs : Analog DVI-D (Digital) with HDCP / S-Video / Composite / Component Så om du bruker f.eks component til digitale dekoderen så vil du få bra bilde. Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Den eneste utgangen jeg kan se på dekoderen er en SCART utgang Lenke til kommentar
Mez Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Finnes kanskje overgang fra scart til component. hvis ikke får du prøve deg frem med s-video med scart-adapter. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 S-Video er nok det beste her, ja. Overganger fra rgb i scart til komponent blir nok dyrt, og du får neppe veldig bra bilde. Lenke til kommentar
Kasu Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Ok, får prøve det da Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå