Mr.Anki Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hei. Jeg må kjøpe meg ny/bytte ram til ca 2000-2500,- Jeg har nå dette settet , men sliter med restarting så jeg skal prøve og bytte til et annet sett. Hva anbefaler dere? Space: Cpu: AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2 GHz BOXED HK: Asus - M2N32-SLI/Deluxe Ram: OCZ DDR2 2048MB Value Series PSU: MIST 500W Grafikkort: XFX GeForce 7900GT Rammen bør helst komme fra netshop.no! mvh anki Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Har du kjørt en minnetest for å se om det faktisk er minnet det er problemer med? (PS: feil i minnetest kan også komme pga feil på andre komponenter) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Har du kjørt en minnetest for å se om det faktisk er minnet det er problemer med? (PS: feil i minnetest kan også komme pga feil på andre komponenter) 7435395[/snapback] Hvordan kan jeg ta en minne test ? Lenke til kommentar
IRRupt Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Har du kjørt en minnetest for å se om det faktisk er minnet det er problemer med? (PS: feil i minnetest kan også komme pga feil på andre komponenter) 7435395[/snapback] Hvordan kan jeg ta en minne test ? 7447724[/snapback] Kan jo alltids forsøke Memtest86 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 en sånn test ja, den har jeg kjørt allerede i 20 timer men ingen feil der. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hvis memtest86 ikke feiler, så er det lite sannsynelig at du har feil på minnebrikkene. En kompis av meg slet med restarting han også, fant ut at pc-en hans restartet hver gang man trampet i gulvet. Var egentlig greit, så slapp jeg å høre på at han trampet takten med foten Ser det som sannsynlig at du har feil på hovedkortet eller powersupplyet. Har vel til god å høre om en dårlig cpu så sant kjøleribben ikke har fallt av under drift Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå