optimus78 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Hei! Jeg har tenkt og investere i et nytt speilrefleks kamera (mest sannsynlig 400d) nå rundt juletider. Min far hadde fotografering som hobby og jeg har i denne forbindelse kommet over en del utstyr. Det jeg lurte på var altså om det var noe av dette som kunne brukes til et nytt digitalt kamera? Det som er av interesse: - 72-400mm Auto-Telephoto - Skylight filter, soligor 1a 52mm Det skal sies at 400mm'eren er til olympus kamera så dette må da bygges om hvis mulig... På forhånd takk. Endret 5. desember 2006 av optimus78 Lenke til kommentar
engekri Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Skylight filteret kan du bruke auvhengig av kameratype, det kommer an på filterdiameteren på optikken du har. Teleobjektivet hørtes jalla ut, jeg ville ikke brukt penger på å bygge det om. For å si det sikkert brde du skrive resten av teksten som står på objektivet. Hvis det er alt som står, står jeg fast ved det jeg sa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå