Valkyria Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg lurer rett og slett bare på om det går ann å få TS ned der alle vinduene ligger? Slik som f eks msn, internett og alle de andre... Da mener jeg ikke en hurtigtast for å åpne programmet, men å gjøre slik at når man minimerer det, kan man gjennopprette det uten å måtte lukke alle andre vinduer. Thx Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 TS er? Teamspeak? MSN, internett og alle de andre? Lukke alle vinduer? Jeg har ikke en fanaring om hva du skriver om. Kan du forklare litt bedre så skal jeg se om jeg kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg lurer rett og slett bare på om det går ann å få TS ned der alle vinduene ligger?Slik som f eks msn, internett og alle de andre... Da mener jeg ikke en hurtigtast for å åpne programmet, men å gjøre slik at når man minimerer det, kan man gjennopprette det uten å måtte lukke alle andre vinduer. Thx 7431259[/snapback] Vet hva du snakker om fikk meg ny skjerm for litt sia så jeg kjører 2 skjermer og mista dermed det problemet Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Tenker på å få den ned slik som de viste vinduene ligger, slik at man kan trykke på dem for å få dem frem :/ Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Er det tray det er snakk om her? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 den = Teamspeak Jeg vil ha den ned slik som: Tv2 forum, Diskusjon.no, søkeresultater osv... Er det mulig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå