GeirGrusom Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Her om dagen sluttet plutselig F5, F6, F10 og F11 å virke i Visual Studio 2005 Merkelig tenkte jeg, og gewglet litt, og fant en artikkel på MSDN som ga en fiks på dette, SOM IKKE FUNKET! noen som har vært borti noe lignende? det er selvmord å debugge, når jeg må trykke på Debug->Step Over/Into for hver forbanna steg.... hjelp... Edit: må kanskje si hva jeg prøvde: devenv.exe /resetuserdata Endret 5. desember 2006 av GeirGrusom Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 devenv.exe /resetsettings ? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Haha, får ikke testet det før jeg kommer hjem. Tusen takk, du er en sukkerblomst. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Jørn har da alltid vært en sukkerblomst Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Tusen takk, du er en sukkerblomst. 7436201[/snapback] Jørn har da alltid vært en sukkerblomst 7438112[/snapback] Det er det beste komplimentet jeg har fått i hele dag Lenke til kommentar
Bachelor Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Tusen takk, du er en sukkerblomst. 7436201[/snapback] Jørn har da alltid vært en sukkerblomst 7438112[/snapback] Det er det beste komplimentet jeg har fått i hele dag 7438258[/snapback] kanskje litt lite relevant i forhold til emne, men bare lurer sånn: Hva jobber du med Jorn? Virker som du har noe peilling på .net Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 kanskje litt lite relevant i forhold til emne, men bare lurer sånn: Hva jobber du med Jorn? Virker som du har noe peilling på .net 7444945[/snapback] Jobber som konsulent og kursleder i Software Scenario. Begynner i Crayon etter nyttår med samme oppgaver i litt større miljø. http://www.softscenario.no http://www.crayon.no Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 Gulp! Det er ikke Visual Studio det er noe galt med, men tastaturet! Når jeg trykker Ctrl+F5 så står det at jeg trykker på ALT+F4, og de andre kanppene blir helt tilfeldig, som ALT+Y for F9 og sånn... Så jeg får spørre et annet sted... takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå