anro Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Hei, maskinen min vil ikke gi bilde på skjermen:\ Strømmen i skjermkortet står skikkelig i, alt strøm står i. Men ingenting skjer Dette skjer også med en annen pc, men der fikk jeg bilde, men blåskjerm da jeg tullet dette til. Så kom jeg på etter på hvordan fikse den blå skjermen. Men den vil heller ikke gi bilde fra seg. Kommer ikke på hva som er galt, hvis noen vet please hjelp... Maskinen starter alle viftene sviver slik de skal og sånt... Endret 5. desember 2006 av anro Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Prøvd med en annen psu? Min psu var ødelagt da jeg ikke fikk opp skjermbildet, men alt annet funket. (fin topic forresten) Lenke til kommentar
anro Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 har skiftet den også, den gamle pcen skiftet jeg bare kabinett med samme problem... har en 450W Chieftec som jeg bruker på den nye... Lenke til kommentar
crazypc Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Helt enig med espennyh der. Om du får frem blåskjermen, kan du legge ut stop-meldingen her så kan vi hjelpe:-) Har du forsøkt en annen skjerm? Sjekket at alle kabler er riktig koblet til? Endret 5. desember 2006 av crazypc Lenke til kommentar
anro Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Helt enig med espennyh der. Om du får frem blåskjermen, kan du legge ut stop-meldingen her så kan vi hjelpe:-) Har du forsøkt en annen skjerm? Sjekket at alle kabler er riktig koblet til? 7431312[/snapback] ja, har prøvd en anne skjerm. Jeg fikk blå skjerm da jeg skiftet litt på de små ledd kablene i front... Blå skjermen gikk med en gang på restart, det er nå jeg ikke får bilde på den igjen..Etter jeg flyttet litt på leddkablene... Virker som noe mangler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå