Gå til innhold

PlayStation 4 bekreftet!

LucarioX

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789
Var da vel en analytiker som påstod at ps4 ikke kom på grunn av omstruktureringen i Sony, og da svarte Sony. Noen som tror microsoft ikke har begynt å planlegge xbox 720 ??

Og Sony har jo bare sagt at de kommer til å lage ps4, men når har de ikke sagt. Så hvordan noen kommer fram til 2010 er uforståelig for meg.

7431251[/snapback]

det er bekreftet at MS holder på og planlegge neste Xbox, men de sitter bare rundt et bord og slenger ut ideer på hvordan de kan forbedre seg fra 360.

Mod: Trenger ikke å sitere mere enn innlegget som du svarer på!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er bekreftet at MS holder på og planlegge neste Xbox, men de sitter bare rundt et bord og slenger ut ideer på hvordan de kan forbedre seg fra 360.

7431301[/snapback]

Og hva er det Sony gjør? Jo akkurat det samme. men akkurat nå tror jeg de konsentrere seg mest om ps3. Fan for en bortkastet diskusjon.

Kanskje microsoft skjønner at de har tapt med xbox 360, og derfor skal de skyndte seg ut med xbox 720?? Ikke det at jeg tror det, men skal jeg følge deres tankegang så blir det slik.

Endret av Mgs
Lenke til kommentar

:roll: Ser at det er ein del her som slit med heile den der "lese og forstå"-greia. Eg får vel skrive med ekstra store bokstavar og enkle ord.

Sony berre svarar på spekulasjonane om at der ikkje skulle bli nokon PS4.

Dei har ikkje tenk å avlive PS3 i 2010.

Det står i artikkelen at det 2010-talet berre er fri fantasi, og at det truleg vil ta mykje lengre tid.

Kay

Lenke til kommentar
Litt synd det ikke finnes rettigheter og ting kan kopieres.

Nintendo fortjener å ha Wii kontrolleren alene

7431298[/snapback]

Slik har det da alltid vært. Nintendo kommer med de gode ideene, og sony tar etter. Sånn fungerer det. Det er på den måten nintendo driver spillverdenen fremover. Uten "lekkasjer" fra nintendo hadde ikke sony hatt ny kontroller, og uten xbox live hadde ikke ps3 hatt sitt "marketplace". Opfinnsom bunch sony gitt :!:

Lenke til kommentar
Sony burde vel ikke ha nevnt at de har planer om å lage en ny PS og at de også vil stjele nyskapningen fra Nintendo dager etter PS3 var kommet :p

Dårlig timing, selv om mange gjør...

7431338[/snapback]

Sony har vel sagt at det kan komme lignende kontrollere, slik som Nintendo sin, men at dette er opp til spill utviklerene. Slike som Buzz kontrollere, singstar og guitar hero.

Lenke til kommentar

Huff huff.. Hvorfor bruker du så mye tid til å finne fram dritt om sony og ps3 om du har så utrolig mange gode spill å spille på xbox 360'en din?

Når en analytiker forteller at pågrunn av lederskift så tror han ikke det kommer en ny playstation, så må nesten sony kommentere påstanden.

Endret av Mgs
Lenke til kommentar

Kan dere prøve å holde et mere seriøst høyde. Kommer ingen ting godt ut av all denne bashingen over PS3. Kan ikke se at noen av dere er inneforstått med nok erfaringer til å snakke om PS3 er hverken bra eller dårlig. Derfor ser jeg ikke nyttet i å diskutere X720, da tråden handler om PS4.

Fremtidig OT _vil_ bli slettet og advarsler er nok ikke langt om neste sving!!!

(Innlegget skal ikke kommenteres, dette kan tas over PM eller epost!)

Endret av Nordoelum
Lenke til kommentar
Du ER så ute etter å klage på Sony og PlayStation du, at jeg nesten har litt vondt av deg. Få deg noe å gjøre, vær så snill. Syns det virker som du bruker enormt mye tid og krefter på å grave frem mest mulig dritt om Sony.

Vil en moderator denge meg på grunn av denne kommentaren, så be my guest. Jeg måtte bare få det ut nå, for jeg har tenkt på det lenge.

7431809[/snapback]

Sjekk øynene dine, ikke jeg som laget denne tråden her

7431844[/snapback]

Nei, men det var nok pga Lyn var før deg...

Hva er problemet her?

En nettside/person/butikkansatt/osv som sa at PS4 aldri ville komme, og Sony bare bekrefter at PS4 kommer til å komme.

Står ikke noe om årstall, at PS3 kommer til å "ryke" om 3 år, står ikke noe om at Sony lover gull og grønne skoger. Så hva er det som diskuteres så kraftig her?

Lenke til kommentar
10års levetid på PS3 vil jeg nå tru er høyst usannsynlig. Vi har vel fått en eller 2 nye Xboxer innen den tid.

7431211[/snapback]

Kommer PS4 innen 3-4 års tid, må PS3 gutta få ut finger'n kjapt og lage noe som faktisk ligner Next Gen

7431220[/snapback]

Hvis du stopper opp og tenker deg om to sekund, så regner jeg med at til og med du klarer å resonnere deg fram til at det ikke kommer noen PS4 innen 3-4 år. Det står jo svart på hvitt i artikkelen at dette skjer TIDLIGST i 2010, og at dette årstallet egentlig bare er spekulasjon.

Det du driver med på disse forumene nå for tida er bare ren trolling, Avanore.

Lenke til kommentar
Det som står i artikkelen er jo at ps3 vil ha muligheten til å bruke wii lignende kontroller, og at de kanskje vil benytte seg av den. Det stå ingenting om at det vil være wii kontroller på ps4.

7431902[/snapback]

Selvfølgelig kan den ikke benytte seg av Wii kontroleren, om ikke Sony og Nintendo går i samarbeid. Men de kopierer og derfor vil den bli en Wii Wannabeee kontroller

Det er helt utrolig at vi diskuterer PS4 flere måneder før PS3 kommer

Endret av Andrex76
Lenke til kommentar
Men de kopierer og derfor vil den bli en Wii Wannabeee kontroller

Synd for deg at bevegelseskonseptet til Sony sine kontroller ble pattentert lenge før Wii fantes da.

7432057[/snapback]

Har du en kilde? Eller er det kun i din fantasi?

Du mener at Nintendo Wii kontrolleren er kopiert fra Sony?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...