Haynees Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 som sagt, blir pc'n min for varm? da jeg bruker pc'n daglig til forskjelige ting som skole arbeid, msn, surfing++ har jeg da gjerne opp flere programmer. men jeg har merket meg i de siste at når det er flere programmer oppe begynner viften å går kjappere, utrolig irriterende da støynivået er ganske så høyt. hvorfor blir det slik? har ikke hadd noe problem med det før, men nå i det siste har det vært ganske mye. har alderen noe å si? den er ca 1,5-2 år gammel. det gjelder en emachines 3255. håper på bra svar! Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 hei, prøv og last ned everest..der står info om din maskin samt tempraturer..du kan jo også ta opp dekselet på maskina og støvsuge den..spesielt inni kjøleribber osv samler seg mye støv over så lang tid Lenke til kommentar
Haynees Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) hehe, kanskje jeg er dum nå, hva er everest å hvor kan jeg laste det ned? kan prøve å støvsuge den, takk for tips! Endret 5. desember 2006 av Haynees Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 for i helvette NEI!!! ikke støvsug inni pc'en!! Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 google er din venn.. http://www.lavalys.com/ Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Sånn... følte at den første måtte komme fort som f... en støvsuger avgir mye statisk elektrisitet som tar knekken på komponentene inni pc'en din. Skal du gjøre rent inni den bruker du enten en støvsuger med tupp som er spesielt beregnet, eller en komperessor og blåser... Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 for i helvette NEI! ikke støvsug inni pc'en!! 7430881[/snapback] hvorfor ikke om jeg tør spørre?? Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 kompressor gir kondens så det ville jeg ikke anbefalt...har i alle år støvsugd min...Aldri et problem!! Lenke til kommentar
Haynees Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 hva skal jeg gjøre da? trodde ikke det var så farlig å støvsuge pc'n viss det var avslått jeg da.. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 veldig mye statiskt elektrisitet.. komperresor skaper vel ikke kondens iallefall ikke i så store mengder at det er et problem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå