Supernaut_ Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Hei, noen som har noen bra filmer som handler om vampyrer? Noen skumle, bra skrekkfilmer. Mvh Daniel Lenke til kommentar
T homas Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg syns underworld evoulution (vampirer V.S varulver) er bra ,men det er jo ikke skrekk film Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 tja, skummle vampyr filmer har jeg aldri sett. men gode vampyr filmer er jo Interview with the Vampire: The Vampire Chronicles Dracula Ellers så har du jo Buffy og Angel seriene, selv om de ikke bare tar for seg vampyrer Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Nosferatu, eine Symphonie des Grauens er fra 1922, men fremdeles bra. Det er denne folk som regel mener når de snakker om "nosferatu". En annen fet Nosferatu-film, er Nosferatu: Phantom der Nacht eller "Phantom of the Night". Den er regissert av Werner Herzog, og i en av rollene finner vi en fantastisk (som alltid) Bruno Ganz (Hitler i der Untergang). Lenke til kommentar
Montag Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Salem's Lot og klassikeren The Lost Boys. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 From Dusk Till Dawn. Selv om vampyrdelen er den teiteste delen av filmen, er resten god. Lenke til kommentar
Captain Charisma Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Fright Night Vampires Near Dark Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Nosferatu, eine Symphonie des Grauens er fra 1922, men fremdeles bra. Det er denne folk som regel mener når de snakker om "nosferatu". 7430855[/snapback] Den er herlig. Anbefales. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Takker for anbefalinger, skal lese litt om de. Bare å slenge ut mer vis noen kommer på de har glemt noe. Lenke til kommentar
Reite Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Du må jo se nosferatu, det er jo der Dracula og helle pakken kommer fra:) Den er dog verken særlig skummel eller noe videre underholdende edit: det som også er litt morsomt er at hovedpersonen på ordentlig heter max schreck Endret 5. desember 2006 av Reite Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 From Dusk Till Dawn. Selv om vampyrdelen er den teiteste delen av filmen, er resten god. 7430974[/snapback] Nei, nei. Vampyrdelen er fantastisk god undeholdning Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Du må jo se nosferatu, det er jo der Dracula og helle pakken kommer fra:) Den er dog verken særlig skummel eller noe videre underholdende edit: det som også er litt morsomt er at hovedpersonen på ordentlig heter max schreck 7432020[/snapback] En annen artig detalj: På en DVD-utgave jeg så hadde de prestert å legge på et ubrukelig MIDI-soundtrack som var så vanvittig dårlig at det i seg selv sto for mye moro. Heldigvis lot det seg slå av. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Frostbiten (2006) er en svensk vampyr-film. Jeg skal være forsiktig med å anbefale, siden jeg ikke har sett den selv. Den kan jo være verdt en titt. Anmeldelse hos FilmListen.no; 6/10 og en liten "anmeldelse" i Stavanger Aftenblad. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Vampire Hunter D: Bloodlust (2000) From Dusk Till Dawn (1996) Vampyrer har aldri vært min greie, men de to filmene er fantastiske. Den første har jeg faktisk på ymdb-lista mi. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Hva du enn gjør, så styr for guds skyld unna "Vampayaz". Lånte den av an kompis som sa den var bra... Jeg ville nesten gråte da jeg så den, for det er rett og slett noe av det dummeste jeg har sett. Man skjønner det jo nesten bare ved å høre tittelen. Endret 7. desember 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Ikke akkurat en vampyrfilm (vel, den inneholder jo Dracula), og du har sikkert sett den før, men jeg anbefaler fortsatt Van Helsing fra 2004, som god popcornunderholdning. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 da er vel The League of Extraordinary Gentlemen også med i tellinga da, er jo en vamypr med i denne også, selv om det er ganske lite Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Du har jo Blade-trilogien da. Ikke at de er så svinaktig bra, men fortsatt god underholdning Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Har aldri sett en skummel vampyrfilm dessverre, men kommer på et par gode jeg har sett som ikke er nevnt her: -Blade (1998) -Blade II (2002) -Mr. Vampire (1985) -Dracula (1931) -Captain Kronos - Vampire Hunter (1974) -Nochnoy Dozor (2004) aka Night Watch -Shadow of the Vampire (2000) -Daughters of Dracula (1974) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Du har jo Blade-trilogien da. Ikke at de er så svinaktig bra, men fortsatt god underholdning 7447798[/snapback] Jeg synes at både 1'ern og 2'ern er ganske så mørke, gode vampyrfilmer. 3'ern derimot... Vel, dek unne spart seg for den, for å si det slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå