Sti9nsky Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Noen ganger så kutter spillet ut helt uten videre. Hva kan dette komme av? JEg får svart skjerm, deretter havner jeg på desktopen og spillet har kutta ut. Endret 7. desember 2006 av Sti9nsky Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Har du patchet til 1.06? Kjører du grafikkort drivere versjon 93.71? Lenke til kommentar
Sti9nsky Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Skal ha alt ... Kanskje laste ned drivere én gang til ... Prøver i kveld. Lenke til kommentar
Monkey Spr@yer Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Vet du når du pleier å hoppe ut av spillet? Er det bare helt tilfeldig, eller skjer det kun når du spiller på titan mode? Lenke til kommentar
Sti9nsky Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Vet du når du pleier å hoppe ut av spillet?Er det bare helt tilfeldig, eller skjer det kun når du spiller på titan mode? 7439229[/snapback] Det var bare i Titan-mode tror jeg, men det kan være tilfeldig. Jeg tror jeg har løst det: jeg gikk inn på Dell-instillingene og satte instillingene på presentation, hvor der sto det at skjermen skulle slåes av etter 15 min. For det ble svart og hoppet ut enten hvert 15 min eller hver halvtime. Funka fint til slutt flere timer i strekk i går kveld etter jeg endra innstillingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå