Craftweed Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Noen som har et forslag på warrior fury specc i morgen? Eller Mortal strike Vær kreativ å poste masse nice builder /thnx Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Du kan gå full fury og teste ut rampage! http://www.wowhead.com/?talent-bc=phZVVzVxxRiumoc Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Ja, antar at Rampage er bugged enda? Fikk omlag 800 attackpower av fullstacket rampage Dette var fordi man måtte bruke abilitien to gangen før den begynte å stacke. Personlig liker jeg deflection. Sliter nok med rogues uten Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg ville gått arms for pvp ihvertfall på lvl 60, viss ikke du har aq40, bwl+ gear! Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Arms er best i pvp pga høyest burst dmg. Pluss at mortal strike gir -50% til healing effects! Du har litt flere triks i fury, som deathwish og imp intercept, men i pvp er det burst som gjelder! Selfølgelig er fury bra i gruppesammenhenger, men det krever mye mer av gearet ditt desverre. Mulig det bllir bedre i TBC da, vi får se! Det dumme med nye arms er at om du tar endless rage så mister du flurry! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Da har jeg slettet masse SMS-spam og kommentarer på skrivefeil, reaksjoner vil bli utført mot de som har postet dette. Ikke kommenter dette innlegget, reaksjoner taes på PM som vanlig Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Arms ser ut til å levere mer overlevelsesevne enn fury fra og med i morgen, jeg nevner nøkkeltalenter som Second Wind, Blood Frenzy og Iron Will (som nå ligger mer passende i Arms) vi vil alle ha solide problemer med rage og evne til å slå tilbake mot de andre og langt kraftigere buffede klassene, dermed blir talenter som mace spec og endless rage langt viktigere for oss. Jeg våger neste å arguementere med at TUF plutselig ender opp med å være bedre enn det meste av våpen lewt du får i MC f.eks. med mulig unntak av earthshaker som er tuf upgraden og sulfuras hammer'n de av dere som ikke har holdt dere oppdatert på mace spec og second wind vil lide kraftig i pvp de neste månedene til dere finner ut av det. Fury derimot har svakere survivability enn før, og med noen ekstremt ubrukelige end-tier talenter, med hennsyn til PvP, vil nok andelen seriøste pvpere med fury forsvinne, i allefall for øyeblikket og gitt at rampage talentet er blitt fikset. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 dette ville jeg gått for grindig og pvp visse jeg hadde eie våpen http://www.wowhead.com/?talent-bc=phZVVzVxxRiumoc Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Nja, hadde nok skipper imp. Heroic Strike. Min erfaring fra beta med bugged Rampage er at du bruker nok rage ved å holde den oppe. 2x 20rage for å få den til å stacke. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Nja, hadde nok skipper imp. Heroic Strike. Min erfaring fra beta med bugged Rampage er at du bruker nok rage ved å holde den oppe. 2x 20rage for å få den til å stacke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå