groms Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Ja, hvilket spill er best av Transworld Snowboarding og Amped? Lenke til kommentar
HFL Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 jeg fåretrekker transworld, det er best Lenke til kommentar
HFL Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 jeg foretrekker transworld, det er best Lenke til kommentar
snøen er morsom Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Transworld er garantert best, alt er bedre med det, det er mye fetere, råe jumps, pen grafikk, masse detaljer. Amped er ikke i nærheten en gang!!!!!!! Lenke til kommentar
gengiscar Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Man er jo dum i hue hvis man kjøper amped nå da!!!! Transworld er det beste snowboardspillet som er laget, men jeg fåretrekker egentlig Timesplitters 2 jeg da! (på xbox) Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Amped er soleklart best. I amped har du de mest realistiske, og de største bakkene. Gameplayet er også mye bedre i Amped. Transworld virker for mye som en blanding av SSX Tricky (usj) og Amped. De burde prøvd å legge seg mye nærmere Amped. Men, ett fett, stikker heller opp og står på Norfjell begge dagene i helga jeg. Det er mye bedre enn både Amped og TSW Snow! Lenke til kommentar
Rune S Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Hos Official XBOX Magazine fikk Transworld bare 6.1, mens Amped fikk hele 8.7 og er altså bladt The Xbox Elite. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Amped er nok det beste spillet av de to. Transworld er så standard, liksom. Lenke til kommentar
pc ruler Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 jeg skjønner ikke hva dere prater om, Transworld er jo aller best av alt!!!!! Amped er kult det også, men langt fra så kult som Transworld. Lenke til kommentar
photomania Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 det burde da være et enkelt valg, hvis du liker tony hawk, KJØP TRANSWORLD, hvis du vil ha ren snowboarding, med fokusering på ren, bare snowboarding, kjøp amped Jeg liker transworld best, det er rått, har begge, og amped blir kjedelig i lengden, mens transworld kan du bare sitte flere uker i strekk med, og prøve å sette nye highscorer på boarderrally, timetrail, straight jump, halfpipe, slopestyle og backcountry. Lenke til kommentar
tordtheman Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Tja. Transworld er bra, men jeg liker ikke spinnene slidestilen eller grabbene til folka. ellers er det dritbra. Triksinga til amped er mye bedre. Lenke til kommentar
tordtheman Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Tja. Transworld er bra, men jeg liker ikke spinnene slidestilen eller grabbene til folka. ellers er det dritbra. Triksinga til amped er mye bedre. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Åssen er Transworld i forhold til Supreme Snowboarding? Ligner gameplayet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå