mrav4 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg har tenkt og ha en liten skummel kveld med noen kompiser. Men jeg trenger ideer til SKUMLE filmer! Tar gjerne ideer så skriv i vei:) Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Steike det er mange tråder om skrekkfilmer nå. Bruk søkefunksjonen så finner du en hel del. Siden jeg er i veldig godt humør så skal jeg faktisk legge uten noen av de. Link 1 Link 2 Link 3 Link 4 Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Friday the 13th, saw 1, 2 og 3, stay alive disse er bra grøsser filmer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Saw 1 er jo ikke akkurat så veldig skummel at det gjør noe? Bare styr unna the Omen, og velg noe gammelt, så går det bra. Hater nye moderne skrekkfilmer! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Bare styr unna the Omen, og velg noe gammelt, så går det bra. Hva med den gamle versjonen da? Lettere sagt de gamle versjonene. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Original versjonen av The Omen er jo fantastisk. Den er mer stemningsfylt enn alle grøsserne som har blitt utgitt de siste 10 årene, tilsammen. Fantastisk skuespill, et rett og slett glimrende soundtrack og festlige drap...trenger ikke mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå