ilpostino Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jaja , da sitter jeg her da. Drygeste bursdagen i mannsminne. På bordet ligger en dunge godteri å kake jeg bare blir kvalm av å se på. Ex dama var innom i dag også. Som i går når hun gjorde det slutt jeg ble dumpet et par dager før 30 års dagen min.. ble en ganske annen 30-års dag enn jeg trodde det skulle bli. føler med deg. Lenke til kommentar
heartbreak Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jaja , da sitter jeg her da. Drygeste bursdagen i mannsminne. På bordet ligger en dunge godteri å kake jeg bare blir kvalm av å se på. Ex dama var innom i dag også. Som i går når hun gjorde det slutt Blir helt syk i hodet av å tenke på henne, at jeg ikke lenger er noe del av henne plager meg. Nå skal jeg prøve å presse i meg kake mens jeg tenker over alle feilene jeg har gjort i forholdet Er så aaalt for enkelt å drite på draget i et forhold 8316050[/snapback] Jeg har egenltig ikke så mye positivt å komme med til deg, jeg vet hvor jævelig du har det, og ord hjelper kanskje litt... Når et forhold er slutt så vil man alltids tenke på alle feilene man har gjort, og hva man kunne gjort bedre, men hva med alle de gode tingene man gjør, de må jo telle de også, du vil bare bli enda mer deppa hvis du kun tenker på feil som du måtte ha gjort... Jeg har gjort det selv, og det er så klart det første man tenker på, "hva gjorde jeg feil", jeg har selv tenkt på denne måten, og jeg vrt hvor hardt du har det nå, og det er sikkert mange her inne som har opplevd det samme... Jeg er selv i en deppa periode om dagen, fordi jeg har ubesvarte spørsmål til X-en min, jeg har tatt meg noen øl nå for og få slappe av, jeg har ikke fått sove ordenltig de siste dagene.... Så jeg råder deg til å stille spørsmål til x-en din om ting du lurer på, så du kan få det ut av systemet ditt, eller så vil det tære på deg i lange tider... Jeg har også et råd til, kom deg ut med noen venner, det å sitte hjemme allene med kake, vil bare drive deg til vannvid, du må nødt til og få gjort noe annet... Livet består av oppturer og ned turer, og nå har du nådd bunn, og du burde dele følelsene dine med venner eller familie, det vil hjelpe deg masse, jeg holdt følelsene inn i meg en god stund, før jeg begynte og prate med andre om deg, og det hjelper så utrolig mye, og dele erfaringer og meninger med venner, eller andre du måtte ønske... Lykke til i hvertfall... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Lurer på hvor mye det er mulig å savne en person jeg.. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Lurer på hvor mye det er mulig å savne en person jeg.. 8316558[/snapback] Fjernblikk pr dag der du tenker på den personen du savner? mange timer vil jeg si. Hodet bruker mye energi på å tenke. 6-7 timer om dagen er vel ikke så ulogisk? EDIT: Når du savner noen så er det ikke bare en liten bit, du savner hele personen. Alt som har med den personen å gjøre flyver igjenom hodet Ansiktet, Stemmen, Lukta av håret/håret, kroppslukta, parfymelukta, Smilet , personligheten , Kroppen , Latter , å selvfølgelig all den gode tiden du hadde med den personen Endret 5. april 2007 av _Sha9ick_ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Lurer på hvor mye det er mulig å savne en person jeg.. 8316558[/snapback] noen spesielle? eller bare sånn generelt? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Lurer på hvor mye det er mulig å savne en person jeg.. 8316558[/snapback] noen spesielle? eller bare sånn generelt? 8316598[/snapback] Dagens dumme, signert Espen pai! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 På lørdag var jeg med noen venner til et par kamerater av de på vors, før folket skulle stikke til byen. Veldig trivelig mennesker alle sammen, og det var blant annet et par stykker der jeg ikke hadde truffet tidligere. Det satt blant annet en fyr i sofaen når vi kom inn i stua. Jeg tenkte bare "WOW! Han der gidder jeg ikke prøve meg på engang." Etter vi hadde hengt hos de et par timer dro vi til byen. Jeg og kjekkasen kom til å begynne å snakke om analsex, av alle ting. Selvom det var en litt sær ting å snakke om sånn helt ut av løse lufta, så var han så utrolig behagelig å snakke med. Han er så utrolig avslappet og med et åpent sinn. Hvertfall, vi snakket litt frem og tilbake mens vi tusla rundt i byen. Vi havna etterhvert på et skeivt utested, og vi greide å rote oss vekk fra resten av de vi dro med. Så vi gikk for å kjøpe oss mat på Deli, før vi gikk inn igjen. Vi tulla og spøkte hele veien. Inne på utstedet igjen lurte han på om vi skulle gå å lete etter de andre. Jeg ser på han og sier "Tja, hva føler du for?". Og da smilte han lurt til meg før han kyssa meg. Utover kvelden ble det naturlig nok en del roting, og de vi var med syntes det var bra vi hadde funnet tonen. Han fikk nummeret mitt og dagen etter plinget det inn en melding. Etterhvert ble vi enige om at jeg skulle ta turen til han på onsdag (altså i går). Så, ja. Jeg tok toget til han (bor 45 minutter unna) og var der hele dagen. Vi lå i gresset, kyssa og snakket. Så dro vi hjem til han. Jeg fikk massasje, og senere laget han middag til oss (i bar overkropp, heyhey ). Videre ble det en del kos og klems, for å si det på den måten. Det var bare så avslappet og deilig hele situasjonen. Aldri vært med noen jeg har følt meg så trygg på med en gang. Vi lå i senga og leste tegneserier. Alt var bare perfekt. Gud, han er bare så utrolig bra. En av mine beste venninner kjenner han, og sier han er utrolig lojal og bra mann. Han er morsom, positiv og ser lyst på livet. Tar ting som de kommer, ikke redd for å prøve nye ting. Sikker på seg selv. For ikke å nevne utrolig, utrolig kjekk. Eneste jeg er litt skeptisk til et aldersforskjellen vår. Han er 6 år eldre enn meg. (Jeg er 18 i år, han er 24 i år) Vi snakket litt om det i går, og han mente at det ikke var et problem for han. At man må gi ting en sjangse, så lenge det ikke er noe som 'skader' andre mennesker. Betatt? Så uten tvil. Alikevel litt skeptisk. Forrige gang jeg gav så mye til meg selv til et annen menneske gikk ikke ting så bra. Vet man aldri bør sammenligne ting, spesielt da personene og greia rundt er totalt ulike, men det er så lett å tenke negativt. For 2 uker siden hadde jeg mer eller mindre gitt opp, men nå smiler visst lykken litt til meg også. Håper bare det varer nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 *jublepå* Herlig Ida!! Jeg måtte flire av "Det satt blant annet en fyr i sofaen når vi kom inn i stua. Jeg tenkte bare "WOW! Han der gidder jeg ikke prøve meg på engang." " Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 *snip 8316728[/snapback] som jeg har sagt tidligere... han virker jo som en flott kar, og du bør uten tvil se hvor dette ender ^^ Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) 8316728[/snapback] Du fortjener det her så absolutt. Skjønner alderen kan være litt kinky, men som han sier er jo verdt et forsøk Men samtidig er det kanskje litt lurt å gå sakte frem. Selvom alt virker helt flott der og da vet man aldri. Nå skal ikke jeg være negativt, men vil ikke at du skal bli såret. Men for all del, virker som en utrolig hyggelig fyr Utrolig glad på dine vegne. Endret 5. april 2007 av Demille Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Herlig Ida!! Jeg måtte flire av "Det satt blant annet en fyr i sofaen når vi kom inn i stua. Jeg tenkte bare "WOW! Han der gidder jeg ikke prøve meg på engang." " 8316743[/snapback] Haha, du skal se han du. Han er uten tvil det deiligste jeg noen gang har hatt fingra mine på. Tenkte at han der var out of my league, for å si det mildt. Han er nam. som jeg har sagt tidligere... han virker jo som en flott kar, og du bør uten tvil se hvor dette ender ^^8316748[/snapback] Jaaa. Du fortjener det her så absolutt. Skjønner alderen kan være litt kinky, men som han sier er jo verdt et forsøk Men samtidig er det kanskje litt lurt å gå sakte frem. Selvom alt virker helt flott der og da vet man aldri. Nå skal ikke jeg være negativt, men vil ikke at du skal bli såret. Men for all der, virker som en utrolig hyggelig fyr Utrolig glad på dine vegne. 8316784[/snapback] Tusen, tusen takk søta. Det betyr masse for meg at du er så glad på mine vegne. <3 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 *snip* såvidt jeg har skjønt så har de fleste kjærestene dine (iallefall som jeg har lest om) vært flere år eldre enn deg så det er godt mulig dette funker også Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Eneste jeg er litt skeptisk til et aldersforskjellen vår. Han er 6 år eldre enn meg. (Jeg er 18 i år, han er 24 i år) 8316728[/snapback] Den aldersforskjellen er jo ingenting da, ikke når du er 18 ihvertfall. Kjør på Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 unnskyld meg men helvette hvordan hu madamen oppfører seg. Hu lova jo at hun skulle endelig kom på besøk til meg, men idag skrev hu at hun har lyst å dra på fest fordi det er liksom lenge sia sist hun har drokket og hvis jeg vil så kan jeg vær med. wtf?? Jeg har lyst at hun skal kom til meg og endelig ha sex med henne! Hun vet ikke om det (mulig hun har det i baktankene sine) men jeg har hvertfall ikke nevnt noe som helst om sex. what to do? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Leasch: Mulig jeg har gått glipp av noe, men hvorfor er det så ille at hun vil dere skal feste sammen? Kan vel ha sex etterpå eller noe.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Kan vel ha sex etterpå eller noe.. tankte akkurat det samme selv. Hvorfor ikke være med å feste, ha det litt morro og så kanskje ha sex etterpå? Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Fordi jeg vil ikke ha sex når hun er full, jeg kan ikke drikke fordi jeg kjører (10 mil mellom meg henne og festen hennes) I tilleg til det så bruker hun å vær uggen dagen etter hun har drokket.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Kan jo faktisk hende at han ikke vil ha jenta så drita full at hun ligger der som en sand madrass ? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Kan jo faktisk hende at han ikke vil ha jenta så drita full at hun ligger der som en sand madrass ? 8317415[/snapback] Logisk det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg