darkness| Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Det var på fylla, så jeg ville uansett tatt det med en klype salt. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Enig med Darkness, her. Hvis hun i tillegg henger i en sånn gjeng der det er kult å skryte om sexpartnere, så er muligens terskelen for å si sånt lavere. Og for meg, kan det virke som om hun sa det for å få andre til å le. Endret 4. april 2007 av Mirann Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Det er 5 og 1/2års forskjell mellom T-Solberg og meg. Merker ikke noe til aldersforskjellen. 8298491[/snapback] Hvem er eldst? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Tro meg, hun sa det ikke for å være morsom. Både jeg og hun har en snuskete humor, som ingen andre i klassen har, men problemet kom jo til at hun virkelig var en "snusk" da, å hun trodde vel jeg var det, selvom jeg hadde humor i det. Men men, nok om det, noen som har fått seg noe fine damer i det siste ? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Det er 5 og 1/2års forskjell mellom T-Solberg og meg. Merker ikke noe til aldersforskjellen. 8298491[/snapback] Hvem er eldst? 8306291[/snapback] Han, såklart. (Når jeg sier såklart, så er det fordi du har møtt oss ) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Han, såklart. (Når jeg sier såklart, så er det fordi du har møtt oss) virket ikke som det var så stor forskjell på dere men det er vel kanskje en av grunnene til at forholdet deres er der det er per idag.... Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Yes da var det forholdet over på et blunk Nådde ikke engang å gi jenta mi en klem i går før hun gjorde det slutt. Så skulle det skje i påska også da sjø Samtidlig som jeg har bursdag idag den 05 April 3 år er en god stund, hvertfall når jeg ser tilbake Off Dette må være kjipeste bursdagen EVERRR!! Drakk meg full i går kveld så jeg er fyllesjuk av dimensjoner Mer som elendig start på dagen Edit : Jeg klikker å blir helt rar av slikt Takler det ikke så alt for godt Endret 5. april 2007 av _Sha9ick_ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Han, såklart. (Når jeg sier såklart, så er det fordi du har møtt oss) virket ikke som det var så stor forskjell på dere men det er vel kanskje en av grunnene til at forholdet deres er der det er per idag.... 8307845[/snapback] Haha. Så han må være veldig barnslig? :!: Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Yes da var det forholdet over på et blunk Nådde ikke engang å gi jenta mi en klem i går før hun gjorde det slutt. Så skulle det skje i påska også da sjø Samtidlig som jeg har bursdag idag den 05 April 3 år er en god stund, hvertfall når jeg ser tilbake Off Dette må være kjipeste bursdagen EVERRR!! Drakk meg full i går kveld så jeg er fyllesjuk av dimensjoner Mer som elendig start på dagen Edit : Jeg klikker å blir helt rar av slikt Takler det ikke så alt for godt 8312427[/snapback] Trist å høre, men selv om det var over på et blunk er det vel noe som har ligget i gjære ei lita stund iallfall? Uansett teit om du ikke har hatt den fjerneste aning. Føler med deg Får iallfall gratulere med 22-årsdagen? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Yes da var det forholdet over på et blunk Nådde ikke engang å gi jenta mi en klem i går før hun gjorde det slutt. Så skulle det skje i påska også da sjø Samtidlig som jeg har bursdag idag den 05 April 3 år er en god stund, hvertfall når jeg ser tilbake Off Dette må være kjipeste bursdagen EVERRR!! Drakk meg full i går kveld så jeg er fyllesjuk av dimensjoner Mer som elendig start på dagen Edit : Jeg klikker å blir helt rar av slikt Takler det ikke så alt for godt 8312427[/snapback] Trist å høre, men selv om det var over på et blunk er det vel noe som har ligget i gjære ei lita stund iallfall? Uansett teit om du ikke har hatt den fjerneste aning. Føler med deg Får iallfall gratulere med 22-årsdagen? 8312621[/snapback] Det værste er å føle at sannheten ikke kommer fram fra andre parten , det river meg i stykker. Jenter har det med å treffe riktige dager /tidspunkt når de først skal gjøre det slutt Gjerne pøse ut masse "vet ikke" på relativt enkle spørsmål Lenke til kommentar
heartbreak Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Yes da var det forholdet over på et blunk Nådde ikke engang å gi jenta mi en klem i går før hun gjorde det slutt. Så skulle det skje i påska også da sjø Samtidlig som jeg har bursdag idag den 05 April 3 år er en god stund, hvertfall når jeg ser tilbake Off Dette må være kjipeste bursdagen EVERRR!! Drakk meg full i går kveld så jeg er fyllesjuk av dimensjoner Mer som elendig start på dagen Edit : Jeg klikker å blir helt rar av slikt Takler det ikke så alt for godt 8312427[/snapback] Trist å høre, men selv om det var over på et blunk er det vel noe som har ligget i gjære ei lita stund iallfall? Uansett teit om du ikke har hatt den fjerneste aning. Føler med deg Får iallfall gratulere med 22-årsdagen? 8312621[/snapback] Det værste er å føle at sannheten ikke kommer fram fra andre parten , det river meg i stykker. Jenter har det med å treffe riktige dager /tidspunkt når de først skal gjøre det slutt Gjerne pøse ut masse "vet ikke" på relativt enkle spørsmål 8312713[/snapback] Vet hvordan du har det, og jeg føler med deg... Du får enten konfrontere henne med spørsmål du måtte ha, hvis ikke hele sannheten kom fram, eller så må du bare la det ligge, jeg har selv latt en del spørsmål ligge fra det forje forholdet, og det har gjort mere skade enn jeg hadde trodd... Lykke til, får hape at dagen din blir bedre.... Gratulerer med 22års dagen i hvertfall.. Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Tjohei. Sånn på ordentlig; Jeg er pop blant homofile Det passer meg fint, siden jeg er det selv ^^ Hurra for ute av skapet Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 stubbekropp ; Blir det noe stubber på deg da ? wee, begynte å få meldinger av søstra til en kompis.. hun vil så gjerne finne på noe å sånn, men vet ikke jeg... vi skal gå tur med hundene snart Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) stubbekropp ; Blir det noe stubber på deg da ? wee, begynte å få meldinger av søstra til en kompis.. hun vil så gjerne finne på noe å sånn, men vet ikke jeg... vi skal gå tur med hundene snart 8314007[/snapback] Rawr! Jeg har en stalker btw Endret 5. april 2007 av Stubbekropp Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg har en stalker btw 8314636[/snapback] Slike er alltid like morro. Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jeg har en stalker btw 8314636[/snapback] Slike er alltid like morro. 8315247[/snapback] Ja, ikke sant. Her er litt historie: Vi møttes på nett og han viste tidlig interesse for meg da begge satt og så på "Kongerike for en lama". Derfra begynte han og rundspørre meg om alt som tenkes kan, fra vin til hvor jeg ønsker og bo. Litt creepy. Så begynte han og mase om bilde av meg, mer og mer, mer, mer,mer, til jeg ga etter. "Oi, du er jo ikke styggs om du sa, jeg viste det!" Derfra ble det enda mer jævlig, han prøvde og ringe meg hele tiden, HELE TIDEN! "Ubesvarte anrop; 98" da jeg kom hjem fra skolen og hadde glemt telefonen min hjemme. "Jeg er forelsket i deg" Vi hadde jo ikke møttes en gang... Jeg forklarte tydelig at jeg trenger tid, er ikke ute av skapet enda en gang! Det sa han at han respketerte, men selv om jeg sa dette SÅ DUKKET HAN OPP PÅ DØREN MIN KL 9 PÅ KVELDEN, mens alle i familien var hjemme! jeesus, peesus! Sendte han vekk igjen, alt ble egentlig svart og jeg "blacket" nesten ut der jeg sto i GYMTØY. Derfra ble det enda mer; Du er enda søtere i virkeligheten, møtes? Han kom til byen min hver dag etter skolen og satt nede i byen og ventet i 2-3 timer, mens han sendte SMS til meg om at jeg MÅ komme. Jeg ønsket ikke dette, ble for rart for meg. han viste ting om meg, men jeg ikke noe om han nesten Creepy. Etter en lang hard kamp fikk jeg endelig forklart; Jeg trenger tid for meg selv, du må trekke deg unna "Ok" Det hjalp lite, for det var stille i 1 DAG! Så kom meldingene krypende igjen, hele tiden. De gjør det enda. Jeg sier; Finn deg noen andre, jeg er ikek noe og spare på. "Du er så snill og god, jeg vil ha deg. Du er sexy" "Du kjenner meg ikke! Jeg kan vær en gal øksemorder, tenk om jeg dreper deg!?" "Nei, det er du ikke. Du er så søøøt!" Gå vekk! Jeg har ikke lyst på forhold nå, akkurat kommet ut av skapet og eksamener/prøver står for døren. Ting har ikke roet seg enda en gang. WRÆÆÆL! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 *snip* jeg tror jeg hadde fått noia hvis en "fremmed" plutselig hadde stått på døren min slik... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 *snip* jeg tror jeg hadde fått noia hvis en "fremmed" plutselig hadde stått på døren min slik... 8315668[/snapback] Du er nok ikke den eneste.. Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 *snip* jeg tror jeg hadde fått noia hvis en "fremmed" plutselig hadde stått på døren min slik... 8315668[/snapback] Du er nok ikke den eneste.. 8315679[/snapback] Du er ikke det *lukke døren og få blackout* Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Jaja , da sitter jeg her da. Drygeste bursdagen i mannsminne. På bordet ligger en dunge godteri å kake jeg bare blir kvalm av å se på. Ex dama var innom i dag også. Som i går når hun gjorde det slutt Blir helt syk i hodet av å tenke på henne, at jeg ikke lenger er noe del av henne plager meg. Nå skal jeg prøve å presse i meg kake mens jeg tenker over alle feilene jeg har gjort i forholdet Er så aaalt for enkelt å drite på draget i et forhold Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg