Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Hurt: Beklageligvis kommer veldig ofte slike ting som egentlig ikke burde komme ut, kommer ut "ved hjelp av" alkohol.

Var hun ekstremt beruset når det kom ut hvem hun hadde pult?

Det er meget mulig hun angrer nå, ettersom du og sikkert andre venninner har satt henne på plass/fortalt henne hva hun gjorde/hvordan hun oppførte seg.

She's not a "keeper" by my standards.

Uansett, lykke til hvis du fortsatt er interessert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ferie og ferie, jobber vel og merke vi andre også, bare ikke på morgen-ettermiddag.

Festen ble ikke en diger fest vel..

Hu jenta som jeg trodde var den jeg trodde, var visst ikke slik..

Når hun begynte å bli full kom det fram hvem hun hadde knulla, en arbeidskompis, og 2 skolekompiser..

Hun dumpa de da de hadde liten penis, hun merka jo ingenting..

Henne har jeg vel kjent 1 år nå, vært sammens med henne hver eneste dag, både edru og full, og nå er hun sånn ?

Skal love deg jeg ga hu kjeften full :p

Det var masse folk rundt, så tok en "your mama" greie.. Var så bra :p

8299168[/snapback]

Jeg ser ikke helt problemet? :ermm:

Lenke til kommentar
Åh nei, hun sa hvem hun hadde hatt sex med :( For en hore..

8299396[/snapback]

Har jo ikke noe med at hun sa hvem dem var, men at hun dumpa dem på grunn av tissen.

8300116[/snapback]

Åh nei, hun gadd ikke ha et dårlig sexliv for å ikke virke overfladisk :( For en usympatisk drittjente..

Lenke til kommentar

Hva skal man gjøre med en person hvis man er dårlig i senga ? Å være god i senga er ikke en medfødt egenskap, men noe man tilegner seg.

Å ha en stor eller liten penis er ikke noe man tilegner seg ved erfaring og kunnskap, det er genetisk og kommer til å bli, uansett hvor mye du vil det eller ei.

Darkness ; Det å si at man har hatt sex ved et visst antall personer er da ikke noe galt med, heller ikke venner av meg, men å baksnakke de, å le over det, er det noe galt med.

Mirann, mekk deg briller eller lær deg å lese ?

Lenke til kommentar

8304825[/snapback]

Jeg ser bare ikke helt vitsen med å skjelle ut ei som forteller hvem hun har hatt sex med.

Kanskje dumt av henne å fortelle om sengeegenskapene deres, men det fins da vitterlig mer voksne måter å si i fra om dette til henne.

Ser uansett for meg hvis det var en kar som fortalte om dette og at dama var så dårlig i senga, så hadde vel alle sittet å ledd og skåla. :hrm:

Lenke til kommentar

Hadde en jente sagt til meg at jeg hadde liten penis (for å være fin i språkbruken), så hadde jeg bare sagt til ho noe som: "Det er ikke jeg som er liten.. Det er du som er laus"

Du skal ærlig talt ha ganske liten penis hvis du ikke greier å bruke den.

Mitt tips: Den jenta er ikke noe å samle på.. Ho er for laus.. Ho ødelegger sexlivet ditt... Pluss at ho er dust. Ta igjen med samme mynt vettu ;)

Lenke til kommentar

8304825[/snapback]

Jeg ser bare ikke helt vitsen med å skjelle ut ei som forteller hvem hun har hatt sex med.

Kanskje dumt av henne å fortelle om sengeegenskapene deres, men det fins da vitterlig mer voksne måter å si i fra om dette til henne.

Ser uansett for meg hvis det var en kar som fortalte om dette og at dama var så dårlig i senga, så hadde vel alle sittet å ledd og skåla. :hrm:

8304842[/snapback]

Beklager, men du har fremdeles ikke fått med deg poenget. Hun _dumpa_ folka fordi de hadde liten tiss. DUMPA. FORDI. LITEN PENIS.

Ergo, hun er litt løs, eventuelt uvillig til å lære dem opp. Det er virkelig ikke størrelsen som teller, men hvordan man bruker den.

Lenke til kommentar

8304825[/snapback]

8304842[/snapback]

Tingen er at jeg ikke skjelte henne ut for hvem hun har hatt sex med, selvom det også terget meg. Tingen er at hun sier noe slikt rett ut og ler litt av det mens hun sier det.

Jeg så for meg ei hygglig jente, som jeg har prata med i et år, men som var, for å være ærlig, et kjøtthue, ikke bare på måten hun sa ting på å oppførte seg, men måten hun også reagerte på.

I rest my case.

og btw, det var ikke JEG som hadde hatt meg med henne, men heller 2-3 kompiser.

Endret av Hurt
Lenke til kommentar

Beklager, men du har fremdeles ikke fått med deg poenget. Hun _dumpa_ folka fordi de hadde liten tiss. DUMPA. FORDI. LITEN PENIS.

Ergo, hun er litt løs, eventuelt uvillig til å lære dem opp. Det er virkelig ikke størrelsen som teller, men hvordan man bruker den.

8304887[/snapback]

Det var helt sikkert flere grunner til at hun dumpet de. Og et dårlig sexliv er ikke vel ikke akkurat bra for et forhold.

Og jo, størrelsen teller.

Noe annet er bullshit.

Tingen er at jeg ikke skjelte henne ut for hvem hun har hatt sex med, selvom det også terget meg. Tingen er at hun sier noe slikt rett ut og ler litt av det mens hun sier det.

Jeg så for meg ei hygglig jente, som jeg har prata med i et år, men som var, for å være ærlig, et kjøtthue, ikke bare på måten hun sa ting på å oppførte seg, men måten hun også reagerte på.

I rest my case.

8304899[/snapback]

DA er jeg litt mer på hva du mener. Det var ikke lett å tolke det ut fra første innlegget ditt.

Men i fylla kan man si dumme ting. Dumme ting man tror høres kult ut etc. for å virke tøff o.l. Mulig det er tilfelle her...

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

ja, selvfølgelig teller det, men nå har ikke jeg ville se noe på kamerater sine snabber, heller har jeg ikke spurt om strl, men jeg kan bare anta at han har vanlig utstyr , som en 17-18 åring skal ha.

Selvfølgelig er det sikkert flere grunner til at hun dumpa han, men fortsatt, hun sjekka utstyret hans på 1 dagen og etter det dumpa hun han.

Noe er skrullende galt etter min mening, og ikke noe å "satse" på. I tillegg har hun lyst på enda en kamerat, hun gir seg faen ikke heller :p

Lenke til kommentar

ja, selvfølgelig teller det, men nå har ikke jeg ville se noe på kamerater sine snabber, heller har jeg ikke spurt om strl, men jeg kan bare anta at han har vanlig utstyr , som en 17-18 åring skal ha.

Selvfølgelig er det sikkert flere grunner til at hun dumpa han, men fortsatt, hun sjekka utstyret hans på 1 dagen og etter det dumpa hun han.

Noe er skrullende galt etter min mening, og ikke noe å "satse" på. I tillegg har hun lyst på enda en kamerat, hun gir seg faen ikke heller :p

8304920[/snapback]

Hvilken størrelse som er "riktig", avhenger fra person til person. Hos noen så passer det bare perfekt, mens med andre så funker det ikke like bra. Mener nå jeg ;)

Så de var da kjærester i 1 dag?? Høres veldig useriøst ut hele greia.

Har du pratet med henne etter dette eller?

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

Ja, prata med henne etterpå.

Hun er sammens med en gjeng der å ha et 2 sifret antall partner i halvåret ikke er så ille.

Jeg for min del mener å ha et 2 sifret antall partnere når man er 16år er ganske ille, uansett hvor lang tid.

Jepp 1dag, for hun måtte sjekke utstyret.

Endret av Hurt
Lenke til kommentar
Ja, prata med henne etterpå.

Hun er sammens med en gjeng der å ha et 2 sifret antall partner i halvåret ikke er så ille.

Jeg for min del mener å ha et 2 sifret antall partnere når man er 16år er ganske ille, uansett hvor lang tid.

Jepp 1dag, for hun måtte sjekke utstyret.

8304971[/snapback]

Åja... Det er snakk om EKTE fjortiss bærter ja :)

Lenke til kommentar

Ikke for å trenge meg på.. Men sitter her selv med enorm kjærlighets "sorg".

Jeg er så forelska i en jente at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Det er bare ett problem og det er at hun er sammen med en annen!

Noen tips? Det virker faktiskt som om hu liker meg.. Jeg vil si at hu flørter med meg. Men bekjente av ho har fortalt meg at hu bare er sånn. Men litt rart at ho bare var sånn mot meg og ingen andre på stedet.

Jeg pleier ikke å være sammen med hu.. Ble kjent med ho for ett år siden, og nå for noen dager siden fikk jeg melding av ho om vi skulle finne på noe. Jeg har likt ho hele tiden, men det er nå hu har tatt kontakt og da ble ikke saken bedre.

Lenke til kommentar

Jeg kan ærlig innrømme at jeg ikke gidder å lære opp gutter i senga. Jeg har prøvd flere jomfruer, og de var ikke særlig å skryte av. Om man venter lenge med å ha sex og er sammen lenge, så er det kanskje litt snodig å dumpe dem fordi de ikke er Supermann i sengen. Men noen velger å prøve sex ganske tidlig i et forhold, hvor man ikke har fått dype følelser for hverandre. Hvis man da ikker er fornøyd med prestasjonene.. ja, så ser jeg ikke noe galt i det.

Forøvrig så hørtes det ut som om de guttene kanskje hadde såret henne. Da hender det at jenter synes det er passende å ta hevn. Å si at en gutt har liten penis er jo for noen noe av det verste man kan finne på å si ;)

Lenke til kommentar

Ang. diskusjonen på Hurt's situasjon:

Jeg er helt enig med Hurt. At hun sier hun har ligget med dem er helt ok. Men å fortelle en hel fest at 3 personer som ikke er tilstede har små peniser, det er bare fullstendig lavmål. Det var ikke snakk om egenskapene i senga, at de var egoistiske eller noe slikt, men penisen, som man ikke kan gjøre noe med.

Hvor mange jenter hadde likt det om det ble sagt på en fest av noen de hadde ligget med at de føltes som en pøs med sandpapir, hadde masse vorter, eller var så slakke man skulle tro de nettopp hadde født en flodhest?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...