Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Det er eklere når 18-19 åringer "dater" 8.-9. klassinger i barneskolen. Sånn var det i drittbygda jeg kommer fra. Alle de pene damene som begynte å få litt puppestell ble plukka opp av "tøffingene" fra byen som kom kjørende på bygde/fjortisfester med bilene sine. Pedoene kan man vel heller kalle dem.

8290747[/snapback]

Alt med måte! hvor går grensa for hvor gammel type en 15åring kan ha? det er selvfølgelig inviduelt. Venninne av meg på 16 har siden hun var 15 vært sammen med en 32åring. JA! han er pedo og burde hatt grisebank, men å kalle meg pedo fordi jeg var sammen med en som er 2år mindre enn meg. 14/16 er vell å ta i.

Så etter din mening er vell fattern også pedo, 9år mellom han og muttern.

Jo eldre du blir jo mindre har alder å si.

~Diddern

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er eklere når 18-19 åringer "dater" 8.-9. klassinger i barneskolen. Sånn var det i drittbygda jeg kommer fra. Alle de pene damene som begynte å få litt puppestell ble plukka opp av "tøffingene" fra byen som kom kjørende på bygde/fjortisfester med bilene sine. Pedoene kan man vel heller kalle dem.

8290747[/snapback]

Det kalles "Kurt Ronnny og Volvo 240"-fenomenet og er særs vanlig i norsk bygdekultur.

Lenke til kommentar

Nei, jeg sier 20-åringer som holder på med 14-15 åringer er pedoer. Det er ikke bare aldersforskjell det går på da. Om faren din var 29 og mora di var 20 når de møttes har det ingenting å si. Begge er voksne. 14-15 åringer er fortsatt unger.

Unger kan date unger, det er helt fint. Men når den ene parten er langt over pubertetsalder og den andre knapt har utviklet bryster, da er det noe galt.

Hva har en 20-åring å snakke om med en 14-åring?

-"Lyst å bli med på byen ikveld?"

-"Næ, jeg vil være hjemme og tegne hester i skoledagboka mi"

Jeg ble aldri klok på de karene, men like fullt sjalu siden de fikk råkline med alle de fine damene i ungdomsskolen.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Det kalles "Kurt Ronnny og Volvo 240"-fenomenet og er særs vanlig i norsk bygdekultur.

8291361[/snapback]

Desverre i byene også.. Kan nevne et eksempel. Det verste tilfellet jeg kjenner til her er en "Kurt Ronny" på 20 som nettop feiret ett års dag med dama på 13..

Men det er det mest ekstreme jeg vet om også.

Lenke til kommentar
Nei, jeg sier 20-åringer som holder på med 14-15 åringer er pedoer. Det er ikke bare aldersforskjell det går på da. Om faren din var 29 og mora di var 20 når de møttes har det ingenting å si. Begge er voksne. 14-15 åringer er fortsatt unger.

Unger kan date unger, det er helt fint. Men når den ene parten er langt over pubertetsalder og den andre knapt har utviklet bryster, da er det noe galt.

Hva har en 20-åring å snakke om med en 14-åring?

-"Lyst å bli med på byen ikveld?"

-"Næ, jeg vil være hjemme og tegne hester i skoledagboka mi"

Jeg ble aldri klok på de karene, men like fullt sjalu siden de fikk råkline med alle de fine damene i ungdomsskolen.

8293461[/snapback]

skjønner hvor du vil henn med tankegangen din ja... men 14-15 åring er ganske voksen i huet da... er jo en selvfølge at de ikke er på samme plan hvis han er 32, men vet jo om 20 og 16 åringer som får det til å funke!

Alt er innviduelt

Lenke til kommentar

weee, nå skal jeg på fest sammens med babyBaby i klassen min..

er fest hos en kamerat, men tror ikke vi kommer til å rote eller noe slikt, tror nesten ikke det skjer lenger..

Men prate med henne, DET skal jeg helt klart !

Fikk ikke pratet seriøst med henne idag heller, da hun var på grilling med veninner ;/

Dro på jobb istede.. Jaja ;/

Lenke til kommentar

er fest hos en kamerat, men tror ikke vi kommer til å rote eller noe slikt, tror nesten ikke det skjer lenger..

Fikk ikke pratet seriøst med henne idag heller, da hun var på grilling med veninner ;/

8294541[/snapback]

Det er noen som har ferie og får festet i alle fall!

:(

Lenke til kommentar
Er 5 års forskjell mye? Føler meg så ung. Han studerer juss og tjo og hei, og jeg er ikke ferdig på VGS engang. 

det spør vel hvor gammel du er. er en på din alder kan det hende det er mye men det var 6 år mellom meg og den forrige kjæresten min og det var det ingen som reagerte på...

Lenke til kommentar

Men det er fordi dere er eldre! Det er stor mentall forskjell på en 14åring og en 16åring, spessielt en som er 20. Jeg sier ikke at 16åringer ikke skal kunne bli sammen med fjortenåringer, men det er patetisk, just bloody pathetic.

Lenke til kommentar

Da jeg var 18 var jeg sammen med en på 25-26. Han virket ikke alltid mer moden enn meg :p

Men det er sant det du sier. Aldersforskjellen er større når man er yngre.

Fra 15-18 var jeg sammen med en som var 18-21. Aldersforskjellen i seg selv var ikke et problem før han ble russ og begynte å gå ut på byen og slikt.

Lenke til kommentar

8294541[/snapback]

Det er noen som har ferie og får festet i alle fall!

:(

8294613[/snapback]

Ferie og ferie, jobber vel og merke vi andre også, bare ikke på morgen-ettermiddag.

Festen ble ikke en diger fest vel..

Hu jenta som jeg trodde var den jeg trodde, var visst ikke slik..

Når hun begynte å bli full kom det fram hvem hun hadde knulla, en arbeidskompis, og 2 skolekompiser..

Hun dumpa de da de hadde liten penis, hun merka jo ingenting..

Henne har jeg vel kjent 1 år nå, vært sammens med henne hver eneste dag, både edru og full, og nå er hun sånn ?

Skal love deg jeg ga hu kjeften full :p

Det var masse folk rundt, så tok en "your mama" greie.. Var så bra :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...