Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hurt: That sucks, man :( Jeg håper du finner en løsning.

8287458[/snapback]

Det er alltid en løsning med en pistol i hånda.

hehe

neida, jeg håper hun finner ut tidsnok at det ikke er en match, men hvis jeg kjenner henne rett så finner hun det akkurat ut etterpå.

men men, shitt happens, deal with it.

Noen kommentarer uten "Get a life " eller "Asshole" Sønn til svamp?

Endret av Hurt
Lenke til kommentar
Hola,

Traff en jente her om dagen som jeg ble litt kjent med og kunne tenke meg bli bedre kjent med, både hyggelig søt og  hadde utstråling noe jeg likte godt. Pratet omkring 10 minutter. Vet hva hun heter og litt til, hvor godt bør man bli kjent før man kanskje inviterer henne på, f. eks en båttur eller så?

(Bare et eksempel, har en 20" skjæregårdsjeep så dette var egentlig en grei ide, kan jo bli romantisk også)

Eller skal jeg gi henne mitt telefonnummer, og sagt hun kunne ringe om hun var keen finne på noe en dag? Eller er dette dumt da jeg gir fra meg et type initativ?

8283656[/snapback]

I førsteomgang er det kanskje tryggest å invitere på en date hvor dere har mulighet til å stikke av hvis det ikke funker. Det blir kanskje litt "intimt" å dra rett på båttur sammen. Det kan enten gå veldig bra eller veldig dårlig. Synes uansett det høres ut som en god idé å invitere henne ut.

8285150[/snapback]

Jo, ser poenget ditt det er nok best gå ut i første omgang og heller finne på andre ting som f. eks båttur etterhvert som man blir bedre kjent (forhåpentligvis) ;)

Får se om jeg har mot nok til be henne ut neste gang jeg ser henne blir nok engang til uka :)

Endret av mbapp
Lenke til kommentar
Er 5 års forskjell mye? Føler meg så ung. Han studerer juss og tjo og hei, og jeg er ikke ferdig på VGS engang.  :ermm:

8288348[/snapback]

Egentlig, så er det kanskje det?

Men det får du nesten avgjøre selv.

3, KANSKJE 4, maksgrense for meg.

Edit; Fint og værra på samme plan i livet.

Endret av Stubbekropp
Lenke til kommentar

Jeg har nå vært singel i evigheter, men vært forelsket i en spesiell jente. Men når måneder går forbi, fort, så ebber forelskelsen og følelsene ut. Før så fikk jeg sove av at jeg tenkte på denne jenta, jeg gikk hverdagen med å tenke på denne jenta. Nå som jeg ikke tenker på henne lenger, og ikke føler noe for henne (eller for noen andre for den slags skyld) så føler jeg meg tom inne i meg selv.

Nå får jeg nesten ikke sove, og hverdagen går tregt.

Dette er vel en helt ny vri på å komme over noen, etter min erfaring i hvert fall.

Er det noen andre som har følt det samme her inne på dette forumet?

Lenke til kommentar
Jeg har nå vært singel i evigheter, men vært forelsket i en spesiell jente. Men når måneder går forbi, fort, så ebber forelskelsen og følelsene ut. Før så fikk jeg sove av at jeg tenkte på denne jenta, jeg gikk hverdagen med å tenke på denne jenta. Nå som jeg ikke tenker på henne lenger, og ikke føler noe for henne (eller for noen andre for den slags skyld) så føler jeg meg tom inne i meg selv.

Nå får jeg nesten ikke sove, og hverdagen går tregt.

Dette er vel en helt ny vri på å komme over noen, etter min erfaring i hvert fall.

Er det noen andre som har følt det samme her inne på dette forumet?

8288589[/snapback]

Jeg har opplevd det samme som deg, hadde det også sånn for en god stund tilbake, før jeg ble sammen med nå værende X...

Det er jo sånn at når man blir forelsket så er det en følelse som ikke varer evig hvis man ikke gjør noe med følelsen, altså man tar initsativ til kanskje et mulig forhold, man lager på en måte et rom til kjærlighet og når det forsvinner sakte men sikkert, så vil det på en måte bli et tom rom, og det er et rom man både fyller og tømmer, fra tid til annen...

Jeg har også brukt forelskelsen til å gjøre dagene lettere, dagene vil alltids være lettere når man har noen man kan tenke på som gjør deg godt...

Man ser kanskje fram til å møte personen igjen, eller hva det måtte være...

Livet vil alltids være fult av oppganger og ned ganger, og nå som du ikke er forelsket mer, så vil man ha en litt deppende følelse, sånn er det alltid, har det selv til tider...

Jeg har et annet dilemma jeg da, jeg sliter med å bli forelsket, 7 måneder siden kjæresten min gjorde det slutt, og jeg har møtt flere utrolig fine jenter, mange som jeg kunne sett meg sammen med, men jeg blir ikke forelsket, så du er heldig som fortsatt har slike gode følelser...

Lenke til kommentar
Bare det ikke er altfor stor forskjell sånn hodemessig, burde vel det går greit (:

Er ikkeno fasit, søta.

8288385[/snapback]

Bare litt forvirrende. Gamlekjærste var 3 år eldre, og det var aldri et problem. Nå er det brått snakk om 5 år, liksom.

Får se hvordan ting utvikler seg.

Jeg har et annet dilemma jeg da, jeg sliter med å bli forelsket, 7 måneder siden kjæresten min gjorde det slutt, og jeg har møtt flere utrolig fine jenter, mange som jeg kunne sett meg sammen med, men jeg blir ikke forelsket, så du er heldig som fortsatt har slike gode følelser...

8288883[/snapback]

Det er ikke sikkert du sliter med å bli forelska, du har sikkert bare ikke funnet rette personen å forelske deg i enda. :)

Lenke til kommentar
Bare det ikke er altfor stor forskjell sånn hodemessig, burde vel det går greit (:

Er ikkeno fasit, søta.

8288385[/snapback]

Bare litt forvirrende. Gamlekjærste var 3 år eldre, og det var aldri et problem. Nå er det brått snakk om 5 år, liksom.

' Alder snakker vi da? Føler 23-18 kan gå bedre enn 20-15, liksom..

Lenke til kommentar
Ok, men da er jo problemet at hun liker en annen en, for jeg rota med hun i helgen.

Fysisk kontakt og fysisk kontakt, jeg tuller jo å koser med henne veldig mye, men ikke noe kyssing og seriøse greier.

Men er det med at jenter alltid velger feil person, den person hun er med nå eier ikke humor, har nok veldig langt under gjennomsnittlig iq og noe _jeg_ ser som ikke hennes type, men nå spørs det om jeg er egnet, eller i hele tatt har lov til å diskutere dette ? Det er jo hennes liv, og det har jeg ikke noe med å gjøre.

Dessuten er den personen hun driver med en bekjent av meg, å nå har jeg dårlig samvittighet for at jeg var litt ærlig med meg selv.

Dette blir som en dagbok på nett ;/

8287417[/snapback]

Det er utrolig mange grunner til at en kvinne kan føle seg tiltrukket til en annen person, så selvom du fra ditt synspunkt vurderer ham som en mismatch, kan det være noe dypereliggende mellom de to.

Det er ihvertfall noe som har gjort at hun føler seg tiltrukket til ham.

Lenke til kommentar

Er ikkeno fasit, søta.

8288385[/snapback]

' Alder snakker vi da? Føler 23-18 kan gå bedre enn 20-15, liksom..

8289576[/snapback]

eg er født 13-12-85, kjæresten min er født 16-12-89. fungerer prefekt forholdt vårt vertfall.. sålenge begge er like gamle i hode så go for it

Lenke til kommentar
Ok, men da er jo problemet at hun liker en annen en, for jeg rota med hun i helgen.

Fysisk kontakt og fysisk kontakt, jeg tuller jo å koser med henne veldig mye, men ikke noe kyssing og seriøse greier.

Men er det med at jenter alltid velger feil person, den person hun er med nå eier ikke humor, har nok veldig langt under gjennomsnittlig iq og noe _jeg_ ser som ikke hennes type, men nå spørs det om jeg er egnet, eller i hele tatt har lov til å diskutere dette ? Det er jo hennes liv, og det har jeg ikke noe med å gjøre.

Dessuten er den personen hun driver med en bekjent av meg, å nå har jeg dårlig samvittighet for at jeg var litt ærlig med meg selv.

Dette blir som en dagbok på nett ;/

8287417[/snapback]

Det er utrolig mange grunner til at en kvinne kan føle seg tiltrukket til en annen person, så selvom du fra ditt synspunkt vurderer ham som en mismatch, kan det være noe dypereliggende mellom de to.

Det er ihvertfall noe som har gjort at hun føler seg tiltrukket til ham.

8290372[/snapback]

ja, da må det isåfall være noe helt ekstremt. Kan være noe med at han kanskje er en mystisk type da han ikke sier så veldig mye.

But guess what, det ble visst ikke noe mellom de alikvel, så tenkte vi kunne finne på noe sammen idag ( klokka er jo over 12 ) , tenkte å gå en tur egentlig, på stranda..

Det er noe jeg vil vite, hvorfor vi ikke kan finne på noe sammen. Dette gnager så jevlig.. Vi har lik humor, og er som det jeg kan se en veldig god match, fra tidligere jenter jeg har prøvd med. Det kan hende hun syns jeg er litt attraktiv også, da hun faktisk kysset meg, vel og merke i fylla, men fortsatt ! :p hahaha

kanskje fordi vi går i samme klasse ? ( 3mnd til bare )

Lenke til kommentar

Det med å date/holde på med folk i klassesammenheng kan være litt kronglete.

For det første er dere opp i tryne på hverandre hele tiden, uansett hvor mye dere liker hverandre kan det være litt kjipt å være med hverandre i alle fellesfagene + de valgfagene dere har sammen.

Det kan bli litt surt hvis dere slår opp mens dere fortsatt går i klasse sammen.

Men slike forhold kan fint fungere. Var i et lignende for ett helt skoleår, så dro hun til USA for å ta 2. klasse der, så får vi se hvordan det blir når hun kommer tilbake i August.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

3evel, meg å.

Extra ; ja, jeg er fult klar over det. Vi sitter jo sammen i klasserommet hver dag også, jeg har fri hver onsdag vel og merke, så da møtes vi ikke. Det går veldig bra og vi er oppå hverandre hele tiden, og bare ler, stort sett iallefall, ikke når vi har Norsk og matte da.

Skoleåret sammens med henne er 3mnd igjen, da skiller vi fag da vi går grunnkurs nå.

jeg får se, tenker vi går en tur på stranda og setter oss på gresset ved stranda og prater i morgen. Tror hun rota med meg fordi hun hadde fått i seg ei dram eller 9 for mye ja..

Men fortsatt, det gnager i hue på meg hvorfor hun bare ville være en venn med meg.. er ikke det at jeg ikke kan utstå det, men jeg trenger en _grunn_, ikke at hun sier at jeg er veldig god til å kysse eller at jeg er pen og har en bra kropp, jeg må ha en grunn.

Som en kamerat sa, jenter er listige slemme onde mennesker :p

Lenke til kommentar

Vel dere trives jo godt sammen ut ifra det du skriver.

Ross Jeffries (en nlp/dating guru skrev et nyhetsbrev om det du sier nå).

Han sier noe vetugt der om det med berøring med mer.

Tar å poster et utdrag av det i spoiler:

First of all, let me tell you what I do NOT recommend.

I do NOT recommend suddenly grabbing and kissing her.

Why?

It's too rough a jump.

To go from zero contact to erotic contact(like kissing) is

just too abrupt.

So I would recommend you do some testing of her physical

boundaries first.

Now, it just so happens, women have 3 "erotic hot spots"

that seem like totally innocent places to touch.

These are:

1. The back of the neck 2. The small of the back 3. The

palm(and thumb)

Anyway, here is what you can do:

When you are talking to her, get up to go to the bathroom,

but as you do, reach out, and with the palm of your hand, gently

rub the back of your neck(as I illustrate on the free video on

the website).

Notice her response. If she inhales sharply, moans with

pleasure, melts under your touch, then you are on your way!

Another thing you can do is to offer to read her palm.

Don't' ask me how to do palm reading; go to the library and get

a book on it.

Anyway, you can mostly make it up. Tell her her palm shows

she is lonely. Trace your finger on her palm and tell her that

her love line is very strong, that she has strong desires.

Explain also that the palm is a strong energy center, then take

your thumb and rub her palm with your thumb.

If you see her get the "doggy dinner bowl" look; the look

that says, "kiss me now" then lean in and kiss her! If she pulls

back, don't apologize! Just look at her and say, "hmmm…it just

seemed like you needed it"!

Another thing to do is to

put your palm briefly on the small of her back when you are

walking somewhere. Don't keep it there. Just use it to guide her

briefly and then take it away. The small of the back is a strong

sexual energy center.

Men nå stikker jeg, send PM hvis du er intressert i alt som står i nyhetsbrevet, og lykke til, Hurt.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Det er eklere når 18-19 åringer "dater" 8.-9. klassinger i barneskolen. Sånn var det i drittbygda jeg kommer fra. Alle de pene damene som begynte å få litt puppestell ble plukka opp av "tøffingene" fra byen som kom kjørende på bygde/fjortisfester med bilene sine. Pedoene kan man vel heller kalle dem.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...