Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ahh, følelsen av å elske noen er så utrolig deillig! Bare følte for å si det :)

8278020[/snapback]

Å elske noen trenger ikke være så deilig...

Hvis følelsene er gjensidige er det deilig, men hvis de ikke er gjensidige er det ikke like deilig.

Hvis den du elsker hater deg er det helt jævelig, men for de fleste er det nok deilig ;)

Lenke til kommentar

Ikke noen single pene jenter her på forumet da :p

Vært singel i 2 år nå, begynner å bli litt lei. Får håpe at jeg finner noen på byen idag da. Hehe. Begynt å drikke for noen timer siden, så med nok alkohol finner jeg nok noen.

Lenke til kommentar

jaja, da har faktisk jeg rota med ei jente i klassen, vet ikke, men hun passer meg ekstremt bra .. hun har vel alltid vært der i ca 1år nå, men har liksom ikke sett det..

problemet er at vi er venner. I seg selv er det ikke et problem, men det er et problem for henne. Hva er galt med åpenhet og like de samme tingene og samtidig kunne være glad i hverandre ?

og ikke minst, hvordan komme ut av vennefellen ?

Fitte, jobb om 2 timer å ;/

Endret av Hurt
Lenke til kommentar

Har det herlig med dama mi =)

Ble kjent med hun på nyttårsaften og ble sammen 10 dager etterpå..

Først tok jeg det rolig, men etterhvert som jeg ble kjent med hu så ser jeg at hun har så utrolig mange gode sider, helt herlig.

Følte bare for og skrive dette, hehe :)

Lenke til kommentar

Hola,

Traff en jente her om dagen som jeg ble litt kjent med og kunne tenke meg bli bedre kjent med, både hyggelig søt og hadde utstråling noe jeg likte godt. Pratet omkring 10 minutter. Vet hva hun heter og litt til, hvor godt bør man bli kjent før man kanskje inviterer henne på, f. eks en båttur eller så?

(Bare et eksempel, har en 20" skjæregårdsjeep så dette var egentlig en grei ide, kan jo bli romantisk også)

Eller skal jeg gi henne mitt telefonnummer, og sagt hun kunne ringe om hun var keen finne på noe en dag? Eller er dette dumt da jeg gir fra meg et type initativ?

Endret av mbapp
Lenke til kommentar
Hola,

Traff en jente her om dagen som jeg ble litt kjent med og kunne tenke meg bli bedre kjent med, både hyggelig søt og  hadde utstråling noe jeg likte godt. Pratet omkring 10 minutter. Vet hva hun heter og litt til, hvor godt bør man bli kjent før man kanskje inviterer henne på, f. eks en båttur eller så?

(Bare et eksempel, har en 20" skjæregårdsjeep så dette var egentlig en grei ide, kan jo bli romantisk også)

Eller skal jeg gi henne mitt telefonnummer, og sagt hun kunne ringe om hun var keen finne på noe en dag? Eller er dette dumt da jeg gir fra meg et type initativ?

8283656[/snapback]

I førsteomgang er det kanskje tryggest å invitere på en date hvor dere har mulighet til å stikke av hvis det ikke funker. Det blir kanskje litt "intimt" å dra rett på båttur sammen. Det kan enten gå veldig bra eller veldig dårlig. Synes uansett det høres ut som en god idé å invitere henne ut.

Lenke til kommentar
Det er du som må vise ham den tilliten at du tror på ham.

8272996[/snapback]

..Og det mener du jeg burde gjøre ved å ha sex med ham?

8284622[/snapback]

Nei. Hvorfor vrir du om alt jeg sier?

Du vil ende opp alene hvis du aldri tar noen sjangser, for det alltid en mulighet for at man blir sittende igjen såret. Kanskje du rett og slett må finne ut om denne gutten er verdt å ta sjangsen på eller ikke.

Lenke til kommentar
Ok, jeg trodde du mente at jeg burde ta en sjangse og ha sex med ham, og da ble jeg litt provosert.

Jeg tror jeg skal møte ham etter påska for og se og prate litt. men jeg har ikke så store forhåpninger.

8286503[/snapback]

Misforståelser skjer. Lykke til. :)

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg hvordan jeg skal komme meg ut av ei vennefelle ?

8287255[/snapback]

En viktig ting å huske på når det gjelder vennefellen: Du har mest sannsynligvis ikke så mye fysisk kontakt med henne. (spørs på person) Hvis dette stemmer og du prøver å kysse henne, vil hun nok reagere. (igjen avhengig av personen det er snakk om) Derfor må du gradvis begynne med fysisk kontakt.

Men det er alltids en mulighet for at hun er interessert i en annen og det kan du ikke gjøre noe med.

Lykke til

Lenke til kommentar

Ok, men da er jo problemet at hun liker en annen en, for jeg rota med hun i helgen.

Fysisk kontakt og fysisk kontakt, jeg tuller jo å koser med henne veldig mye, men ikke noe kyssing og seriøse greier.

Men er det med at jenter alltid velger feil person, den person hun er med nå eier ikke humor, har nok veldig langt under gjennomsnittlig iq og noe _jeg_ ser som ikke hennes type, men nå spørs det om jeg er egnet, eller i hele tatt har lov til å diskutere dette ? Det er jo hennes liv, og det har jeg ikke noe med å gjøre.

Dessuten er den personen hun driver med en bekjent av meg, å nå har jeg dårlig samvittighet for at jeg var litt ærlig med meg selv.

Dette blir som en dagbok på nett ;/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...