Snowbunny Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Om 2 dager fyller jeg og Teovina 1 år sammen 8263778[/snapback] aww gratulerer på forskudd da Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Åh, jeg er megaforelska Har drevet på med en fyr i godt over en måneds tid nå, og har fått sterkere og sterkere følelser for han for hver gang jeg har møtt han, men har vært så fryktelig redd/usikker på om han følte det samme og slik... Gratulerer Misunner deg (at du er forelska altså). Har ikke hatt forhold på nesten 2 år jeg da. Noen fra forumet? Hehe, er mange her som er sammen med hverandre. Ikke noe galt i det. Om 2 dager fyller jeg og Teovina 1 år sammen Gratulerer på forskudd Du får be en moderator/admin til å gi deg en forumskake Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Problemer i forhold er sunt! Diskusjoner er sunt! Krangling er til en viss grad sunt ,selv om diskusjon er å foretrekke(uten utbrudd å skitkasting seff) Jeg å min kjære har vært sammen i snart 3 år nå 3 år den 7 juni faktisk Vi gikk i samme klasse hele barneskolen. i 6 klasse var vi sammen i 2mnd Men jeg gjorde det slutt fordi jeg likte noen andre Hele ungdomskolen så hadde vi ikke kontakt, prata aldri sammen eller noe sånt Før en vakker dag i 2004 , snappet jeg opp et lite rykte om at hun likte meg å hadde gjort det ganske lenge(akkurat da følte jeg ikke noe) Noen uker gikk å bom så satt hun i sofaen min(kort versjon) Noen dager gikk å bom så lå vi å kosa i senga :!: (kort versjon) Vi hadde faktisk masse sex før vi ble sammen, men i det tidsrommet så ble vi bare mer å mer glade i hverandre. Begge var seg selv på max. Å jeg kjente følelsene komme snikende. Til slutt ,etter 3 måneder med bare sex, kino, resturanter å en fest her å der så ble det oss Etter 8 mnd flytta vi sammen. Vi inngikk en avtale før vi flytta sammen, ble det noe skjærings på noen punkter skulle vi snakke godt sammen å finne den beste løsningen for begge Det gikk 6 mnd før jeg mista jobben å fikk store problemer med å fylle fellesøkonomien like godt som før. Samtidlig så fant vi mange feil med leiligheten som gjorde stemmingen ekstra sur Husverten hadde ikke informert oss om en eneste feil, noe som ble daglig prat mellom oss Derfor endte det med at vi flytta ut begge to til hver vår nye leilighet. Jeg hadde ca 7000 kroner mindre pr mnd, så det ble med en sur kjellerhybel på meg. Når vi flytta fra hverandre føltes alt ødelagt, nesten som å gjøre det slutt. Selv om det ikke var tilfellet Litt krangling var det et par mnd men, vi trengte bare å prate ut face to face Vise gjensidig respekt å ikke minst lytte til hverandre. Så her sitter jeg da, like forelska som for 3 år siden Å hun viser fortsatt den samme gløden som før, forteller hvor mye hun elsker meg, hva jeg betyr for henne . Men som i alle andre forhold er det også dødtid der ting er litt mer nøytralt Logisk nok På 3 års dagen så må jeg lage really big plans Noen tips kansje? Må være en slags super surprise Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Hvor gammle er dere. hvis du er over 18 så går det ann å spandere utenlandstur vett Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Hvor gammle er dere. hvis du er over 18 så går det ann å spandere utenlandstur vett 8268665[/snapback] 21 år begge to. Har tenkt på noen ideer i det siste , men klarer ikke helt å finne det rette. Skal vi ha en ferie i syden med masse folk å turister? Mas å tjas kan det fort bli, vet ikke helt hvordan vi skal få slappet av på en slik plass. Leie av hytter eller hus i utlandet koster flesk, så det er litt uaktuelt Er jo flere alternativer: Hotel med full pakke ? Leie en hytte å overaske henne med noe der kansje? Jeg føler det må bli oss to alene for at det skal bli skikkelig suksess. Næh, nå ble jeg helt blank. Får panikk om jeg ikke har kommet opp med ide til mai. Shit Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Å spanndere en utenlandstur til Barcelona eller noe sånn koster litt ja, men er det ikke vært det? i allefall meg digger å spanndere ting på damene. De fortjener det Blir vell ikke så mye stress å mas ut av noe sånn, hvem sa at dere måtte ut av hotellrommet engang ^^, Alt er hva du gjør det til. Lykke til Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Barcelona er jo et herlig sted å dra da! Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Har holdt på med en nå en liten stund, og i dag spurte jeg ham hva han vil, siden han sa han ikke ville ha forhold og ikke sex. No suprise, han sa han han hadde sagt han ikke ville ha sex for å ikke virke som en drittsekk. Han var i det minste ærlig, jeg skal gi ham den. Jeg sa jeg ikke vil ha sex utenfor noe forhold, han sa han forsto og respekterte det, men vil likevel møte meg etter påskeferien. Hvordan skal jeg tolke den? Gir han ikke opp, eller hva? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Det er ingen her fra forumet nei Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg sa jeg ikke vil ha sex utenfor noe forhold, han sa han forsto og respekterte det, men vil likevel møte meg etter påskeferien. Hvordan skal jeg tolke den? Gir han ikke opp, eller hva? 8271450[/snapback] Dette har vi sett før. Situasjonen er som oftest noe sånt: Jenten vil ikke ha sex med en som kun er ut etter sex. Gutten er selvsagt kun ut etter sex, men han er ikke dum. Når jenten forklarer at gutten ikke får sex, så later gutten som at dette er helt greit og at han vil være med jenten likevel. Jenten tenker "oi, han er ikke bare ut etter sex, han liker meg faktisk", og neste gang de møtes blir det pulings. Easy peasy. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Jojo, den forstår jeg, tingen er at vi er litt forbi det stadiet, situasjonen du beskriver har allerede skjedd et par ganger, minus sexen. Han har jo allerede sagt at han faktisk var ute etter sex, så om jeg ikke biter på den første eller andre gang, hvorfor skulle jeg gjort det den tredje? Han er jo fremdeles ikke dum. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Kanskje du rett og slett må ta sjangsen og hoppe ut i det? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Barcelona er jo et herlig sted å dra da! 8270177[/snapback] Det tviler jeg ikke på Skal finne ut litt priser å slikt i dag tenker jeg Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Kanskje du rett og slett må ta sjangsen og hoppe ut i det?8271618[/snapback] Det syns jeg definitivt ikke. Ingen sex utenfor forhold er noe som står høyt i min bok. Viktig prinsipp Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Ingen sex utenfor forhold er noe som står høyt i min bok. Viktig prinsipp 8272387[/snapback] Det er helt greit at du mener det. Men hvorfor kan ikke andre gjøre det? Det jeg mente angående Skilpaddes situasjon er at man aldri kan være helt sikker på hva den andre vil, og man må hoppe ut i det og la det bære eller briste. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Kanskje du rett og slett må ta sjangsen og hoppe ut i det? 8271618[/snapback] "Kanskje han blir glad i meg om jeg har sex med ham"? Nei takk du. Det er flere fisk i havet. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Ingen sex utenfor forhold er noe som står høyt i min bok. Viktig prinsipp8272387[/snapback] Det er helt greit at du mener det. Men hvorfor kan ikke andre gjøre det? 8272430[/snapback] Det var da ikke det jeg sa, min kjære Marley. Andre kan gjøre hva søren de vil, men ettersom jeg forstår har Skilpadde dette prinsippet og jeg syns det er bra at hun har det. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Ingen sex utenfor forhold er noe som står høyt i min bok. Viktig prinsipp8272387[/snapback] Det er helt greit at du mener det. Men hvorfor kan ikke andre gjøre det? 8272430[/snapback] Det var da ikke det jeg sa, min kjære Marley. Andre kan gjøre hva søren de vil, men ettersom jeg forstår har Skilpadde dette prinsippet og jeg syns det er bra at hun har det. 8272488[/snapback] Enig der, folk er så forskjellig så respekter det ! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg tror jeg har blitt misforstått grovt her. Slik jeg tolket det, følte Skilpadde at hun var usikker på om denne gutten faktisk brydde seg om henne, eller bare ville ha sex. Så veier vi argumentene. Om han bare vil ha sex, vil han uansett si at han bryr seg om deg, og ikke bare vil ha sex, slik at han kan få det. Slik tenker både gutter og jenter. Hvem som helst er villige til å gå langt for å få det vi vil ha. Om han ikke bryr seg om sex, men faktisk bryr seg om deg, så er det ingen annen måte å få frem dette budskapet på enn å si det til deg og vise det. Det er du som må vise ham den tilliten at du tror på ham. Slik tolket jeg situasjonen iallefall. Jeg beklager hvis jeg misforsto. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Ahh, følelsen av å elske noen er så utrolig deillig! Bare følte for å si det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg