Raspeball Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Fant ikke ut før her om dagen hvor godt blomster ofte funker . Tror hun blir meget glad for blomster. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hehe. Hun fikk blomstene fra meg en gang før. Har snakket om det med en kompis og han syntes at det var litt gammeldags.. sånn 70-80 tall.. er det? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hehe. Hun fikk blomstene fra meg en gang før. Har snakket om det med en kompis og han syntes at det var litt gammeldags.. sånn 70-80 tall.. er det? 8226541[/snapback] Kanskje. Er det negativt å være gammeldags? Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Hehe. Hun fikk blomstene fra meg en gang før. Har snakket om det med en kompis og han syntes at det var litt gammeldags.. sånn 70-80 tall.. er det? 8226541[/snapback] Kanskje. Er det negativt å være gammeldags? 8226559[/snapback] Nei..tror jeg. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Altså. Kom på døra til kjæresten her om dagen, men et par røde roser og en sånn "Du er søt"-sjokolade. Det falt tydeligvis i smak . 70/80-talls med blomster? Kan jeg ikke skjønne. Vi kjøper da mye mer blomster nå, enn før? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 jeg kjøper ivartfall blomster til alle jeg... har ikke fått noen dårlige tilbakemeldinger på det enda Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 det gjør seg med blomster uansett. hvis det kun overrekkes på merkedager og andre dager (Valentine) kan dette bli litt klisjé så det er fint å gi det på hverdager også. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 For et snålt forhold jeg har havnet i. Vi har vært sammen i snart 3 uker, men hun tar knapt initiativ til noe. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det når vi har det bra når vi er sammen, men hun har vel fremdeles ikke spurt om vi skal møtes, jeg som har stått for den biten. Så nå har jeg bestemt meg for å ikke spørre om vi skal møtes inntil hun spør meg om vi skal, mon tro hvor lang tid det vil ta. Dårlig følelse angående dette Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 *snip* Det er litt ironisk. jeg begynte å lese "Han er faktisk ikke interesert" i natt og der stod det nettop om at den ene parten er "tiltaksløs" slik du beskriver. Jeg tror du må vente lenge før det skjer nooe på den fronten. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Problemet er at, jeg har fått problemer med å forelske meg, jeg har en interesse men ikke noe mer, for min del så gjør det meg deppa, jeg savner noen jeg kan dele livet og tankene mine med.... 8225308[/snapback] FIkk akkurat det samme "problemet" etter en del hjertesorg i 10.. Det tok 1 år før jeg i det hele tatt følte noe som helst for andre jenter. Interessen var der, men ikke et fnugg av ekte følelser. De begynner heldigvis å komme tilbake igjen nå, og det er jeg glad for! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Åh, jeg er megaforelska Har drevet på med en fyr i godt over en måneds tid nå, og har fått sterkere og sterkere følelser for han for hver gang jeg har møtt han, men har vært så fryktelig redd/usikker på om han følte det samme og slik... Har vært redd for å skremme han bort ved å snakke om det også, men i dag kom vi inn på emnet og fikk bekreftet at følelsene er gjensidige. Jeg har fått meg kjæreste, etter å ha vært singel siden Juni og lett etter en jeg hadde de riktige følelsene for. Kjennes så uendelig godt å ha noen Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Gratulerer Syns det er lenge siden noen her inne har fått seg kjæreste. Kanskje første tegn på våren? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Gratulerer så masse, Linn! Må være herlig å være forelsket om våren.. *litt misunnelig* Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Må være herlig å være forelsket om våren.. *litt misunnelig* *msiunnelig* jeg vil også ha det sånn Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 *snip* 8262924[/snapback] Gratulerer! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Begynner å bli litt smålei av å være singel egentlig jeg. Men jeg gidder liksom ikke å rushe noe heller for da ender det bare som sist gang. Er vel igrunn ikke bare det at jeg har bittelitt lyst på dame, men en venninne man kunne sett film sammen med og andre ting (konserter osv) hadde vært kjekt. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Om 2 dager fyller jeg og Teovina 1 år sammen Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Må være herlig å være forelsket om våren.. *litt misunnelig* 8263122[/snapback] Inntil videre har du jo en superhunk som kan tilfredsstille deg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Er vel igrunn ikke bare det at jeg har bittelitt lyst på dame, men en venninne man kunne sett film sammen med og andre ting (konserter osv) hadde vært kjekt. 8263678[/snapback] Det burde da ikke være så altfor vanskelig å finne? (: Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 *msiunnelig* jeg vil også ha det sånn 8263271[/snapback] Stakkars oss.. Nå som det er vår og all ting. Er vel igrunn ikke bare det at jeg har bittelitt lyst på dame, men en venninne man kunne sett film sammen med og andre ting (konserter osv) hadde vært kjekt. 8263678[/snapback] Samme her. Men når jeg tenker meg om så har jeg allerde funnet en sånn kompis. Hurra! Inntil videre har du jo en superhunk som kan tilfredsstille deg. 8264020[/snapback] Oooh jee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg