Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Og hva bør jeg gjøre for å unngå dem?

8188594[/snapback]

Det kan ikke unngås. Sånn er det bare. Men med åpen kommunikasjon og alt det innebærer, så vil de fleste forhold overleve sånne ting. Personlig tror jeg det gjelder å kunne inngå kompremiss og innse at man ikke er perfekt selv. ( ;) )

Og det å tørre å si fra når noe irriterer ved den andre parten. Men for all del, det er forskjellige måter å si fra om ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og hva bør jeg gjøre for å unngå dem?

8188594[/snapback]

Det kan ikke unngås. Sånn er det bare. Men med åpen kommunikasjon og alt det innebærer, så vil de fleste forhold overleve sånne ting. Personlig tror jeg det gjelder å kunne inngå kompremiss og innse at man ikke er perfekt selv. ( ;) )

Og det å tørre å si fra når noe irriterer ved den andre parten. Men for all del, det er forskjellige måter å si fra om ting.

8189503[/snapback]

Du skriver masse fornuftige ting her :thumbup:

Lenke til kommentar
Det kan hende det ikke betyr noe som helst, men det virker som at hun mener det.

Vet du noe om jenta? Er hun typen til å si noe og gjøre noe annet?

8197577[/snapback]

veldig blid, sporty, og virker ikke å slenge med det hele tiden. kommer som oftest i nattameldingene jeg får av henne. I msn samtalen osv er det litt mindre slikt, men hun er veldig blid og fornøyd hver gang hun snakker med meg.

Lenke til kommentar
Det kan hende det ikke betyr noe som helst, men det virker som at hun mener det.

8197577[/snapback]

veldig blid, sporty, og virker ikke å slenge med det hele tiden. kommer som oftest i nattameldingene jeg får av henne. I msn samtalen osv er det litt mindre slikt, men hun er veldig blid og fornøyd hver gang hun snakker med meg.

8197741[/snapback]

Da er det i alle fall noe positivt i det. Eller er hun blid og glad mot alle?

Lenke til kommentar

8197577[/snapback]

8197741[/snapback]

Da er det i alle fall noe positivt i det. Eller er hun blid og glad mot alle?

8197818[/snapback]

tja, vi er en del på nettby, så så litt i gjesteboken osv....ingen andre fikk tilsvarende oppmerksomhet, men bah...no stress...får nesten se ann hva som skjer tror jeg :)

Lenke til kommentar

jeg legger det inn her for, siden dette er kjærlighetstråden....

Har et "lite" problem, og jeg lurte på om det var normalt at det skulle være slik, siden min nå hverende X, gjorde det slutt, så har jeg hatt noen tunge måneder, og det har vel de fleste av oss hatt....

Jeg vet at det er noen personer man aldri glemmer, og jeg har kommet i dette tilfeller, jeg trodde jeg var over henne, og at alt var bra igjen, men det ble ikke slik som jeg hadde håpet...

Problemet er at, jeg har fått problemer med å forelske meg, jeg har en interesse men ikke noe mer, for min del så gjør det meg deppa, jeg savner noen jeg kan dele livet og tankene mine med....

Jeg føler meg litt rar i den forstand at jeg ikke vet hvorfor det har blitt slik, jeg har lenge lurt på om det kan være det at jeg ble "brennt" at jeg har blitt veldig tilbakeholdene...

Håper jeg kunne fått noen gode svar... :)

Lenke til kommentar

Det kan nok hende det, at du har blitt mere tilbakeholden på grunn av dette. Jeg selv av erfaring fra et tidligere forhold der x'en min var utro, ble ganske mere tilbakeholden etter dette. Turde ikke ta sjanser i angst for å bli såret enda engang. Men det er jo egentlig ganske dumt. Man tør da ikke åpne seg på samme måte som før, og man blir kanskje ikke forelsket igjen. Men du var kanskje naiv før, trodde at det kom til å vare livet ut, sånn tenkte jeg å. Ta det som en erfaring, vær litt mindre naiv og ikke la dette ødelegge for nye forhold.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...