theoriginalAidskake Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hadde digget en vegetariansk dame. Tenk å kunne fråtse i alt mulig godt kjøtt, indefileter, entrecoter etc og hun kan sitte der med salaten sin. 8184819[/snapback] Ærlig talt, vegetarianere lever ikke bare på kaninmat. Men nok OT. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Regner med han synes det er kjipt for da må det lages to middager, og det er ikke alltid like fett... 8184746[/snapback] Bor de sammen? Uansett, er vel bare å spise alt uten kjøttet de dagene de har kjøtt til middag. Regner med de ikke spiser det hver dag. Snakk om å lage problemer ut av intent Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hadde digget en vegetariansk dame. Tenk å kunne fråtse i alt mulig godt kjøtt, indefileter, entrecoter etc og hun kan sitte der med salaten sin. 8184819[/snapback] Ærlig talt, vegetarianere lever ikke bare på kaninmat. Men nok OT. 8184839[/snapback] Neida, de tar seg òg en virkelig deilig soya biff i blant. Støtter deg der, Marley! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Tror det hadde funka dårlig for min del å ha ei veggis som dame Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Det trodde jeg da du visste 8183169[/snapback] Nei, nå begynner det bli mange Ida'er på forumet Tror det hadde funka dårlig for min del å ha ei veggis som dame 8184862[/snapback] Why? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Ærlig talt, vegetarianere lever ikke bare på kaninmat.Men nok OT. 8184839[/snapback] Jeg responderer til ovenstående utsagn ved å stikke en pekefinger i hvert øre og danse en gammel regndans fra Sør-Amerika på et kjøkkenbord fra Ekornes til musikk av Vassendgutane. Neida, de tar seg òg en virkelig deilig soya biff i blant. Støtter deg der, Marley! 8184860[/snapback] J@cob, my man! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 kjøtt > soyakjøtt Det får være grenser. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Vegitarianere tvinger da ikke andre til å velge samme livsstil som de, stort sett. Så jeg ser faktisk ikke problemet (: Edit: Ooh, jeg ska te Halden og besøke kjæresten min seinere i dag Endret 19. mars 2007 av bazukh Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Regner med han synes det er kjipt for da må det lages to middager, og det er ikke alltid like fett... 8184746[/snapback] Bor de sammen? Uansett, er vel bare å spise alt uten kjøttet de dagene de har kjøtt til middag. Regner med de ikke spiser det hver dag. Snakk om å lage problemer ut av intent 8184859[/snapback] Neida det er ikke noe problem. Det går nok sikkert bra. Vi bor ikke sammen enda. Jeg bare tenker på fremtiden. Og hun kan sitte der med salaten sin.. hehhehe, den var god Marley.. :!: Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 må vere kjedelig å vere i lag med vegetaner, kan aldri lage god mat som inneholder kjøtt ilag:P det blir kvert sitt liksom. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 må vere kjedelig å vere i lag med vegetaner, kan aldri lage god mat som inneholder kjøtt ilag:P det blir kvert sitt liksom. 8187421[/snapback] Det er da du skal være gentleman og varte henne opp med salatkunster og bake en loff til, eller noe . Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Neida det er ikke noe problem. Det går nok sikkert bra. Vi bor ikke sammen enda. Jeg bare tenker på fremtiden. 8186734[/snapback] Jeg kan love deg at det vil stå helt andre problemer i fokus hvis dere skulle bli samboere! Hør på ho gamle mor, no. Edit: Utrolig mange leifs, på så få ord.. Endret 19. mars 2007 av Mirann Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Neida det er ikke noe problem. Det går nok sikkert bra. Vi bor ikke sammen enda. Jeg bare tenker på fremtiden. 8186734[/snapback] Jeg kan love deg at det vil stå helt andre problemer i fokus hvis dere skulle bli samboere! Hør på ho gamle mor, no. Edit: Utrolig mange leifs, på så få ord.. 8187614[/snapback] hvilke problemer da? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 hvilke problemer da? 8188312[/snapback] Når man går oppå hverandre på den måten så kommer det fram problemer man ikke visste fantes når man bare er kjærester. Ting som i lengden blir irritasjonsmoment. Små ting blir plutselig store problem. Sider av personligheten man ikke legger merke til når man ikke er sammen hele tiden etc. Det er når man bor sammen man virkelig blir kjent med hverandre. På godt og vondt Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 hvilke problemer da? 8188312[/snapback] Når man går oppå hverandre på den måten så kommer det fram problemer man ikke visste fantes når man bare er kjærester. Ting som i lengden blir irritasjonsmoment. Små ting blir plutselig store problem. Sider av personligheten man ikke legger merke til når man ikke er sammen hele tiden etc. Det er når man bor sammen man virkelig blir kjent med hverandre. På godt og vondt 8188469[/snapback] Og hva bør jeg gjøre for å unngå dem? Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ikke bli samboer, kanskje... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ikke bli samboer, kanskje... Haha. 'Jeg unngår å kjøre bil fordi jeg kanskje en dag kræsjer. Jeg tror faktisk ikke jeg gidder å ta lappen en gang, er jo ikke vits i å prøve når jeg dør på veien likevel.' Om begge har lyst og det føles riktig og dere er ganske så godt kjent, syns jeg egentlig dere burde prøve. Om det viser seg at dere ikke tåler trynet på hverandre vil jo det bare si at dere ikke passer så godt sammen, likevel. Når det først er så seriøst, mener jeg. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ikke bli samboer, kanskje... 8188685[/snapback] haha! Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ja, men det er jo sannheten. Om du vil unngå problemer helt, så må du ikke begi det ut på noe slikt. Derimot, viser seg at problemene ofte er verdt det, og mer enn det . Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Ja, men det er jo sannheten. Om du vil unngå problemer helt, så må du ikke begi det ut på noe slikt. Derimot, viser seg at problemene ofte er verdt det, og mer enn det . 8188764[/snapback] Jeg tror ikke at det skal oppstå noen seriøse problemer, og la oss ikke se så langt fram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg