Arinomi Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Er ikke vanskelig å tro det, bare møt foreldrene mine, du. Så ser du betydningen i ordene "Å gi faen". Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Er ikke noe off-topic, synes jeg. Faen skulle jeg gjort da? Da jeg traff henne 4 måneder senere oppførte jeg meg helt normalt, og prøvde å ikke minne henne på det. Jeg ante ikke hvem det var, hun ante ikke hvor han bodde, kun at han het Tommy og var fetteren til hennes beste venninne. Husk at hun var 409km unna, og det er ikke lett å reise så langt når man er 15 år gammel. Edit: Visst var vi sammen da. Det er halvannet år siden nå. 8182550[/snapback] Sant nok, 15 år, foreldre.. Du skulle snakke med foreldrene dine om saken og hva det dreide seg om osv. Da hadde de helt sikkert forstått situasjonen din og slippet deg til henne. Og i verste fall, hvis det var meg, skulle reise uansett hvor gammel jeg var, og dreit i hva foreldrene syntes. Bare passe på at man har nok cash i lomma. Men gjort er gjort. Det er mange fisk i havet. Du finner seg ei, eller hun finner deg Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Visst fortalte jeg. Fikk til svar: "Du får ikke dra, fordi jeg gir rett og slett faen" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Visst fortalte jeg. Fikk til svar: "Du får ikke dra, fordi jeg gir rett og slett faen" 8182889[/snapback] HAHA? Seriøst? Hyggelige foreldre du har! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Ja, seriøst. Og jeg synes ikke de er noe særlig hyggelige. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Visst fortalte jeg. Fikk til svar: "Du får ikke dra, fordi jeg gir rett og slett faen" 8182889[/snapback] Jeg tror faktisk at de gjorde det rette. Å slippe en 15 åring til tykje vet hvor, er ikke noe bra valg. Hvem vet hva kunne ha skjedd mens du er borte. Så de gjorde det beste for deg. men jaja nok ot. Dama mi er vegetarianer... :/ det liker jeg ikke så veldig. Fordi jeg elsker kjøtt! Kjøtt må man ha! Noen som kan gi meg gode tips til å få henne til å like kjøtt igjen? Hun ble vegetarianer siden hun var 14, nå er hun 19. Så det skjedde for ikke så lenge siden.. håper på noen svar. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Dama mi er vegetarianer... :/ det liker jeg ikke så veldig. Fordi jeg elsker kjøtt! Kjøtt må man ha! Noen som kan gi meg gode tips til å få henne til å like kjøtt igjen? Hun ble vegetarianer siden hun var 14, nå er hun 19. Så det skjedde for ikke så lenge siden.. 8183067[/snapback] Spiller det virkelig noen stor rolle for deg om dama di spiser kjøtt eller ikke? Så lenge hu ikke tvinger deg til å ikke spise kjøtt, burde det da ikke være noe problem. Om du elsker a, burde du ikke trenge forandre a, imo. -------- Ih. Jeg savner kjæresten min, noe helt sinnsykt. Og jeg blir sannsynligvis ikke å se han før TG. Vondt Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Er du en okei kjæreste så respekterer du at hun ikke vil spise kjøtt, og hun må gjøre det samme med deg, at du vil spise det. Et pizza feks kan jo fint deles på to. En med kjøtt en uten. Eller er det slik at hun nekter deg å spise det å? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg får se min elskling den 9. april, på bursdagen min Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg vet ikke når jeg får sett Ida igjen :/ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg vet ikke når jeg får sett Ida igjen :/ 8183129[/snapback] What? Heter Kitty Ida óg? Detta kommer til å bli forvirrende Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg vet ikke når jeg får sett Ida igjen :/ 8183129[/snapback] What? Heter Kitty Ida óg? Detta kommer til å bli forvirrende 8183138[/snapback] Det trodde jeg da du visste Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Dama mi er vegetarianer... :/ det liker jeg ikke så veldig. Fordi jeg elsker kjøtt! Kjøtt må man ha! Noen som kan gi meg gode tips til å få henne til å like kjøtt igjen? Hun ble vegetarianer siden hun var 14, nå er hun 19. Så det skjedde for ikke så lenge siden.. 8183067[/snapback] Spiller det virkelig noen stor rolle for deg om dama di spiser kjøtt eller ikke? Så lenge hu ikke tvinger deg til å ikke spise kjøtt, burde det da ikke være noe problem. Om du elsker a, burde du ikke trenge forandre a, imo. -------- Ih. Jeg savner kjæresten min, noe helt sinnsykt. Og jeg blir sannsynligvis ikke å se han før TG. Vondt 8183095[/snapback] imo? whats that? Nei kimmi, hun alt for snill til å nekte meg til noe.=) Jeg respekterer jo det! Men bare syns det er litt synd at hun er ikke like glad i kjøtt som meg... :/ hva om hun også nekter å lage kjøtt til middag i framtiden? Da må jeg gjøre det selv.. hehe jaja, jeg kan jo leve med det da.. Kan tvinge meg til alt for henne. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Nei kimmi, hun alt for snill til å nekte meg til noe.=)Jeg respekterer jo det! Men bare syns det er litt synd at hun er ikke like glad i kjøtt som meg... :/ hva om hun også nekter å lage kjøtt til middag i framtiden? Da må jeg gjøre det selv.. hehe jaja, jeg kan jo leve med det da.. Kan tvinge meg til alt for henne. 8184272[/snapback] Såså, hun vil nok oppfylle de andre kriteriene. Vaske gulvet, støvsuge, tørke støv, etc. Imo = In my opinion. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Nei kimmi, hun alt for snill til å nekte meg til noe.=)Jeg respekterer jo det! Men bare syns det er litt synd at hun er ikke like glad i kjøtt som meg... :/ hva om hun også nekter å lage kjøtt til middag i framtiden? Da må jeg gjøre det selv.. hehe jaja, jeg kan jo leve med det da.. Kan tvinge meg til alt for henne. 8184272[/snapback] Du får alt mulig lignende kjøttprodukter i veg-versjon. Veggiskebab, vegbacon, soyapølser, vegburgere, vegsnitzel and so on. Det smaker ikke ugh at all. Jeg syntes faktisk veggisprodukter er 100 ganger bedre enn kjøtt. Veggis-"kjøttdeig" til og med. Nada problem å leve med veggiser Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Nei kimmi, hun alt for snill til å nekte meg til noe.=)Jeg respekterer jo det! Men bare syns det er litt synd at hun er ikke like glad i kjøtt som meg... :/ hva om hun også nekter å lage kjøtt til middag i framtiden? Da må jeg gjøre det selv.. hehe jaja, jeg kan jo leve med det da.. Kan tvinge meg til alt for henne. 8184272[/snapback] Såså, hun vil nok oppfylle de andre kriteriene. Vaske gulvet, støvsuge, tørke støv, etc. Imo = In my opinion. 8184345[/snapback] nei du, enten hu som skal gjøre hus arbeid, eller så skal vi ha ei vaskekjerring hver uke .. neida, d går bare godt.. hvis jeg har tid, så gjør jeg det. ps. aidskake, jeg har smakt en veggiskjøtt eller hva faen var det..den smaker som kneippbrød.. heh Endret 18. mars 2007 av Leasch Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Skjønner ikke hvorfor du skal ha hun til å ete kjøtt. Hvilken rolle spiller det? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Skjønner ikke hvorfor du skal ha hun til å ete kjøtt. Hvilken rolle spiller det? 8184560[/snapback] Skjønner ikke jeg heller. Det må da være det minste problemet i et forhold. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Regner med han synes det er kjipt for da må det lages to middager, og det er ikke alltid like fett... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hadde digget en vegetariansk dame. Tenk å kunne fråtse i alt mulig godt kjøtt, indefileter, entrecoter etc og hun kan sitte der med salaten sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg