Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Altså. Jeg på meg som heldig som ikke har opplevd det. Tror nok ikke så mange har det heller. Jeg er vanligvis en rolig person, men jeg kan klikke lett. Har byttet en god del dører på rommet mitt opp gjennom åra.

Om fyren som gjorde det var større enn meg hadde jeg ikke nølt med å gå løs!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså. Hva faen skal du ellers gjøre? Fyren har nettopp voldtatt dama di og du går bort og sier "Du, det synes jeg var dårlig gjort av deg." Jeg tror ikke akkurat at han lærer ei lekse av å bli snakket til. Noen må få banket inn litt vett!

Lenke til kommentar

Er ikke noe off-topic, synes jeg.

Faen skulle jeg gjort da? Da jeg traff henne 4 måneder senere oppførte jeg meg helt normalt, og prøvde å ikke minne henne på det. Jeg ante ikke hvem det var, hun ante ikke hvor han bodde, kun at han het Tommy og var fetteren til hennes beste venninne. Husk at hun var 409km unna, og det er ikke lett å reise så langt når man er 15 år gammel.

Edit: Visst var vi sammen da. Det er halvannet år siden nå.

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar

Men dere var kanskje ikke såpass seriøse at det ville blitt mer rart enn omtenksomt. Er mange på den alderen som er sammen, men egentlig ikke er noe par. Hadde det bare vært min type da, og det hadde skjedd noe i den duren, grov vold av et eller annet slag. Jeg hadde vært på dørstokken hans i løpet av noen timer... ;)

Lenke til kommentar
Men dere var kanskje ikke såpass seriøse at det ville blitt mer rart enn omtenksomt. Er mange på den alderen som er sammen, men egentlig ikke er noe par. Hadde det bare vært min type da, og det hadde skjedd noe i den duren, grov vold av et eller annet slag. Jeg hadde vært på dørstokken hans i løpet av noen timer...  ;)

8182605[/snapback]

Ikke strø salt i såret.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...