J@cob Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg ville heller fått personen til å føle seg ekstremt dum ved å bruke en lang rekke lange og vanskelige ord slik at han står igjen som et spørsmålstegn. 8173183[/snapback] Man veit at man har gjort en god jobb, når de må rote frem en ordbok etterpå ^ Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg ville heller fått personen til å føle seg ekstremt dum ved å bruke en lang rekke lange og vanskelige ord slik at han står igjen som et spørsmålstegn. 8173183[/snapback] Har du noen eksempler på den lange rekke med lange og vanskelige ord?) Lenke til kommentar
toth Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg ville heller fått personen til å føle seg ekstremt dum ved å bruke en lang rekke lange og vanskelige ord slik at han står igjen som et spørsmålstegn. 8173183[/snapback] Minner meg om ei pondus-stripe, som vi alle vet er Pondus en fantastisk oppdrager. Sønn: "Åh, jeg blir så forbanna! Kurt Børre i C-klassen plager meg hele tida, dytter og tøffer seg og sånn.." Far: "Har du prøvd å snakke med ham, slik at han forstår?" "Ja, men det hjelper ikke!" "Har du prøvd å plante en strak høyre i neserota hans, slik at han forstår?" "hm.. nei, kanskje det?" "Pleier å hjelpe.." Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg ville heller fått personen til å føle seg ekstremt dum ved å bruke en lang rekke lange og vanskelige ord slik at han står igjen som et spørsmålstegn. 8173183[/snapback] Minner meg om ei pondus-stripe, som vi alle vet er Pondus en fantastisk oppdrager. Sønn: "Åh, jeg blir så forbanna! Kurt Børre i C-klassen plager meg hele tida, dytter og tøffer seg og sånn.." Far: "Har du prøvd å snakke med ham, slik at han forstår?" "Ja, men det hjelper ikke!" "Har du prøvd å plante en strak høyre i neserota hans, slik at han forstår?" "hm.. nei, kanskje det?" "Pleier å hjelpe.." 8174329[/snapback] Den stripen henger på en vegg her (tror jeg?). skulle bare hatt den digitalt Genial stripe <3 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg ville heller fått personen til å føle seg ekstremt dum ved å bruke en lang rekke lange og vanskelige ord slik at han står igjen som et spørsmålstegn. 8173183[/snapback] Har du noen eksempler på den lange rekke med lange og vanskelige ord?) 8173525[/snapback] Hva slags situasjon? Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg ville heller fått personen til å føle seg ekstremt dum ved å bruke en lang rekke lange og vanskelige ord slik at han står igjen som et spørsmålstegn. 8173183[/snapback] Har du noen eksempler på den lange rekke med lange og vanskelige ord?) 8173525[/snapback] Hva slags situasjon? 8174887[/snapback] Som Solefald beskriver i sin. Hvis du blader litt tilbake så ser du den. Eller for eks en annen situasjon hvor "en" dytter, slår damen din. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hvis en fyr slår damen din snakker du ikke til han, da sender du han på legevakten med tennene hans i hånden. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hvis en fyr slår damen din snakker du ikke til han, da sender du han på legevakten med tennene hans i hånden. 8178770[/snapback] Jaja, det er sant. Man tenker ikke på noe annet enn å bare slå ned drittsekken. Men jeg tror neppe at noen er "mann nok" til å røre damen min mens hun er i lag med meg.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hvis en fyr slår damen din snakker du ikke til han, da sender du han på legevakten med tennene hans i hånden. 8178770[/snapback] Mens man slår kan man jo misbruke han verbalt? Forøvrig foreslår jeg heller likhuset fremfor sykehuset om fyren har voldtatt kjæresten. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hvis en fyr slår damen din snakker du ikke til han, da sender du han på legevakten med tennene hans i hånden. 8178770[/snapback] Mens man slår kan man jo misbruke han verbalt? Forøvrig foreslår jeg heller likhuset fremfor sykehuset om fyren har voldtatt kjæresten. 8179878[/snapback] Tror ikke jeg hadde greid å holde meg til ord Siste der er jeg for øvrig enig i. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Hvis en fyr slår damen din snakker du ikke til han, da sender du han på legevakten med tennene hans i hånden. 8178770[/snapback] Mens man slår kan man jo misbruke han verbalt? Forøvrig foreslår jeg heller likhuset fremfor sykehuset om fyren har voldtatt kjæresten. 8179878[/snapback] Tror ikke jeg hadde greid å holde meg til ord Siste der er jeg for øvrig enig i. 8180284[/snapback] Ikke jeg heller... Men andre (hvis du er på en fest for eks) skal respektere det, at du ikke slo fyren ned, men faktisk snakket til han. Og med slåssing kan man bare få flere uvenner. Men jeg tror at det er kun voksne som kan greie å holde seg til ord. Fordi de ikke har så mye hormoner som oss.. ps. huff, kan ikke vente meg til påske.. 2 uker igjen så skal jeg kjøre tilbake hjem til jenta mi.. Endret 18. mars 2007 av Leasch Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Tror ikke jeg hadde greid å holde meg til ord Siste der er jeg for øvrig enig i. 8180284[/snapback] Hvis kameraten min hadde liggi med/voldtatt dama mi, hadde jeg misbrukt han ekstremt verbalt. Hadde en hvem som helst voldtatt kjæresten min/ei venninne hadde jeg revet av han hodet, korsfestet liket og satt hodet hans på en påle utenfor kjøkkenvinduet til foreldrene. EDIT: Spørs hva jeg hadde gjort med kameraten. Kanskje bare et nakkeskudd. Endret 18. mars 2007 av Marley Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg kan ikke forklare følelsen av å sitte her hjemme, og høre at kjæresten 409km unna er blitt voldtatt. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Jeg har ikke ord for hva jeg hadde gjordt med stakkarn hvis han hadde rørt en venninne av meg/dama mi ! Sverger på at han aldri hadde vært i tilstand til å vitne mot meg i en event. rettsak engang. En av mine beste venninner har blitt voldtatt og det har ødelagt mye av livet hennes. hun er dyster å "grå" hele tiden. Det sårer meg at noen kan gjøre noe sånn mot noen. hadde jeg fått tak i den feige fitta som gjorde det hadde jeg gjordt som beskrevet over. Syns synd på folk som må voldta små jenter fordi de ikke får seg noe selv! -Diddern Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Eller fordi venninna er ei drittsekk av dimensjoner! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Eller fordi venninna er ei drittsekk av dimensjoner! 8180840[/snapback] TRUE DAT! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Fy faen! Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort mot personen som hadde gjort det mot ei jeg var sammen med. Mitt temperament (eller hvordan det skriver) er ikke akkurat noe en kan føle seg trygg på når jeg blir sinna! Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Eller fordi venninna er ei drittsekk av dimensjoner! 8180840[/snapback] Venninna mi drittsekk ? o: Har du en grunn ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Eller fordi venninna er ei drittsekk av dimensjoner! 8180840[/snapback] Venninna mi drittsekk ? o: Har du en grunn ? 8181084[/snapback] var hinta mot arinomi.. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Fy faen! Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort mot personen som hadde gjort det mot ei jeg var sammen med. Mitt temperament (eller hvordan det skriver) er ikke akkurat noe en kan føle seg trygg på når jeg blir sinna! 8180876[/snapback] Copy that. Mitt temperament er ikke mildere. Jeg er en snill og hyggelig skapning, som venner beskriver meg og jeg er det. Men det blir skremmende å se på hva kommer til å skje hvis en skulle såre min dame. Jeg rett og slett kan myste kontroll over meg selv når jeg blir sinna.. Jeg veldig ofte tenker på dette og det er som å se på en grøsser, fordi jeg vet seriøst ikke hva jeg hadde gjort med en i dette tilfellet.. Det ikke sikkert at alle kjenner samme følelsen, men jeg tror at dj_dark, stakan, arinomi og marley faktisk gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg