Arinomi Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg sluttet å tro på det da mamma og pappa kalte meg feit. Og gjør det fortsatt. Men nå går vi litt off-topic her Kan fortsette dette i SO. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Synes ikke det er så veldig SO jeg. Det har jo med sånne ting å gjøre! Jeg kasta henne så og si ut av rommet. Orker ikke høre på hun si sånne ting. Er ikke akkurat sånn at man kan bestemme hvem man skal falle for! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Det er sant. Mamma ble litt skeptisk da jeg plutselig hadde byttet kjæreste Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Faen så deppa jeg ble nå.. Får se fram til helgen i alle fall Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg skal på date #2 i helgen! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Får håpe det går bra da! Jeg får besøk av Teovina i helga, jeg Faen som jeg har savnet henne! Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg skal på date #2 i helgen! 8157853[/snapback] Grattis da Gleder du deg eller? Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg skal på date #2 i helgen! 8157853[/snapback] Grattis da Gleder du deg eller? 8159717[/snapback] Japp, skal bli koslig Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg elsker å bruke musikk for å få frem min mening mot hva foreldrene mine sier. Orker ikke høre på mamma, som slang enda mer dritt i dag. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hvordan bruker du musikken? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Høyt og hardt De holder kjeft til slutt.. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 kjenner mine primitive instinkter begynner å dukke fram.. dama mi ringte nettopp, ho grein, og var skikkelig fra seg. ho fortalte at eine fyren på festen, hadde sagt at han ville snakke med ho, ho sa ja sia det var bursdags festen hans, og det var kompisen til veninna henna, endte med at han holdt ho fast, og begynte\prøvde å kline med ho. ho kom seg laus til slutt. han har dame i tillegg.. så no har eg lyst å reise 150 mil heim og pryle liv skiten av den drittsekken. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 kjenner mine primitive instinkter begynner å dukke fram.. dama mi ringte nettopp, ho grein, og var skikkelig fra seg. ho fortalte at eine fyren på festen, hadde sagt at han ville snakke med ho, ho sa ja sia det var bursdags festen hans, og det var kompisen til veninna henna, endte med at han holdt ho fast, og begynte\prøvde å kline med ho. ho kom seg laus til slutt. han har dame i tillegg.. så no har eg lyst å reise 150 mil heim og pryle liv skiten av den drittsekken. 8171858[/snapback] Har du ingen venner hjemme du kan ringe som kan banke crap'et ut av stakkarn ? Noen freak's fortjener faktisk bank, og det å tvinge seg på en jente er noe av det styggeste jeg veit... har knukket 2 neser og delt ut et parr blå øyne til folk som prøver seg på noen som sier nei. Freaks - NEI betyr NEI ! Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 hehe..ingen før på mandag desverre..han har gjort det mot ei veninnde også. sånne fyrer skulle det vert skudd premie på... blir så forbanna.. ingen rører dama mi..ingen sårer ho.. er glad eg ikkje er der, da hadde det skjedd ting. hadde flydd på fyren.. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Opplevde noe a la det samme da min eks ble voldtatt mens vi fortsatt var sammen.. den dagen var det kun avstanden som ikke gjorde meg til en morder. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Ble fyren anmeldt...? Og dømt for greien? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Tviler på at du får han dømt men du kan alltids anmelde karen for å skremme han. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Viktig å anmeldte. Kan han gjøre noe sånt mot eksen din, kan han gjøre det mot flere jenter. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 kjenner mine primitive instinkter begynner å dukke fram.. dama mi ringte nettopp, ho grein, og var skikkelig fra seg. ho fortalte at eine fyren på festen, hadde sagt at han ville snakke med ho, ho sa ja sia det var bursdags festen hans, og det var kompisen til veninna henna, endte med at han holdt ho fast, og begynte\prøvde å kline med ho. ho kom seg laus til slutt. han har dame i tillegg.. så no har eg lyst å reise 150 mil heim og pryle liv skiten av den drittsekken. 8171858[/snapback] huff, kjenner den følelsen veldig godt jeg. Hvis noen hadde gjort noe sånt mot mi dame, tror jeg hadde ikke noe annet valg enn å kjøre flere mil tilbake heim. Men blir d noe godt ut av hvis du skal pryle liv skiten av den drittsekken? Da kan han anmelde deg. Så d beste er selvfølgelig å snakk med fyren først, og vise han at du er pised off, og at det her må ikke skje igjen. "Ingen rører dama mi, ingen sårer ho. Hvis du har problemer så må du ta det opp med meg. Og vet du hva? Du er en bølle. Så faen ikje rør hu igjen." Det vill jeg ha sagt, på en saftig måte. Kanskje det mangler noe her? Kan noen fortsette denne setningen? Vil få en bra avslutning.. Andre som har sine forslag? Hva ville dere ha sagt i dette tilfellet? Face to face med drittsekken? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg ville heller fått personen til å føle seg ekstremt dum ved å bruke en lang rekke lange og vanskelige ord slik at han står igjen som et spørsmålstegn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg