Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjenner mine primitive instinkter begynner å dukke fram..

dama mi ringte nettopp, ho grein, og var skikkelig fra seg. ho fortalte at eine fyren på festen, hadde sagt at han ville snakke med ho, ho sa ja sia det var bursdags festen hans, og det var kompisen til veninna henna, endte med at han holdt ho fast, og begynte\prøvde å kline med ho. ho kom seg laus til slutt. han har dame i tillegg.. så no har eg lyst å reise 150 mil heim og pryle liv skiten av den drittsekken.

Lenke til kommentar

dama mi ringte nettopp, ho grein, og var skikkelig fra seg. ho fortalte at eine fyren på festen, hadde sagt at han ville snakke med ho, ho sa ja sia det var bursdags festen hans, og det var kompisen til veninna henna, endte med at han holdt ho fast, og begynte\prøvde å kline med ho. ho kom seg laus til slutt. han har dame i tillegg.. så no har eg lyst å reise 150 mil heim og pryle liv skiten av den drittsekken.

8171858[/snapback]

Har du ingen venner hjemme du kan ringe som kan banke crap'et ut av stakkarn ? :p

Noen freak's fortjener faktisk bank, og det å tvinge seg på en jente er noe av det styggeste jeg veit... har knukket 2 neser og delt ut et parr blå øyne til folk som prøver seg på noen som sier nei.

Freaks - NEI betyr NEI !

Lenke til kommentar

hehe..ingen før på mandag desverre..han har gjort det mot ei veninnde også. sånne fyrer skulle det vert skudd premie på...

blir så forbanna.. ingen rører dama mi..ingen sårer ho.. er glad eg ikkje er der, da hadde det skjedd ting. hadde flydd på fyren..

Lenke til kommentar

8171858[/snapback]

huff, kjenner den følelsen veldig godt jeg. Hvis noen hadde gjort noe sånt mot mi dame, tror jeg hadde ikke noe annet valg enn å kjøre flere mil tilbake heim.

Men blir d noe godt ut av hvis du skal pryle liv skiten av den drittsekken? Da kan han anmelde deg. Så d beste er selvfølgelig å snakk med fyren først, og vise han at du er pised off, og at det her må ikke skje igjen.

"Ingen rører dama mi, ingen sårer ho. Hvis du har problemer så må du ta det opp med meg. Og vet du hva? Du er en bølle. Så faen ikje rør hu igjen."

Det vill jeg ha sagt, på en saftig måte. Kanskje det mangler noe her?

Kan noen fortsette denne setningen? Vil få en bra avslutning..

Andre som har sine forslag? Hva ville dere ha sagt i dette tilfellet? Face to face med drittsekken?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...