Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bestevenner er som regel noe dritt. Bestevenninna til eksen min prøvde å ødelegge hele tiden for oss (hun fikk til og med fetteren sin til å voldta eksen min :S )

8155723[/snapback]

klar over det, nå er jeg glad jeg har venner som tar vare på meg og virkelig vil ha meg glad.

uansett bærer jeg hemmeligheten om forholdet mellom eksen og meg til graven.

Lenke til kommentar
Bah, så mye som jeg enn elsker at andre irriterer meg, så var det en unødvendig diskusjon jeg havnet i nå.

For min del burde jeg ha innsett at mine tanker om eksen ikke er særlig høye, og dermed kommer en neppe godt ut med eksen sin bestevennine.

eksen rotet rundt med meg en hel lørdag,og gav inntrykk av at alt var fint, selv om det i følge venninen ikke var det. Hun overser meg deretter i 4 dager og behandler meg elendig, før hun bryter all kontakt og forlanger at jeg ikke ringer eller tar kontakt igjen.

venninen argumenterer med at følelser tar slutt osv, og at det at hun var glad i meg forsvarer alt det hun gjorde den siste uken.

Inkl at hun flørtet rundt med en annen gutt under forholdet. kalt den andre pus osv, og presset meg til å akseptere dette med begrunnelse at jeg og bestevenninen hennes kalte hverandre det.

Personlig savner jeg ikke eksen, jeg får oppmerksomhet fra andre og vennene mine passer på meg at jeg har det bra.

Ingen av dem ser noe grunn til å laste meg. Men likevel mener venninen hennes at jeg burde være glad på eksen vegene fordi hun har funnet en som er bedre enn meg i følge henne.

Nei, jeg sa adjø den dagen, og jeg snur meg ikke tilbake. Jeg lever ikke i fortiden, og det hun gjorde mot meg står for hennes regnskap. hadde hun brydd seg, så ville hun ha vist det, noe hun ikke gjorde, og jeg må leve med det, at min verdi var så lav for henne.

8155408[/snapback]

Det var nu som fan. Bra at du sa adjø. Og ikke bry seg om henne. Sånt skjer av og til. Bare pass på å ikke bli steike forelsket for tidlig :)

Bra at du har noen som kan passe på deg da.

Lenke til kommentar
Bare pass på å ikke bli steike forelsket for tidlig  :)

8155961[/snapback]

Joa, men man velger jo ikke å forelske seg. Jeg har hvertfall aldri opplevd å kunne styre det. Faller man for noen, så faller man.

Men hvis du har en oppskrift på det, fyr løs. Sikkert ikke alene om å trenge det.

8155998[/snapback]

har dessverre ingen oppskrift.. Og jeg kan heller ikke styre det selv.. Ville bare advare han å ikke gjøre det. Fordi d kan være hardt å trekke seg tilbake etter du har forelsket seg i ei, før du ble bedre kjent med henne. Det har jeg opplevd ein gang. Så begynte jeg å ta det med ro. Og det virker bra, så langt. :) heh

Lenke til kommentar

8155961[/snapback]

Joa, men man velger jo ikke å forelske seg. Jeg har hvertfall aldri opplevd å kunne styre det. Faller man for noen, så faller man.

Men hvis du har en oppskrift på det, fyr løs. Sikkert ikke alene om å trenge det.

8155998[/snapback]

har dessverre ingen oppskrift.. Og jeg kan heller ikke styre det selv.. Ville bare advare han å ikke gjøre det. Fordi d kan være hardt å trekke seg tilbake etter du har forelsket seg i ei, før du ble bedre kjent med henne. Det har jeg opplevd ein gang. Så begynte jeg å ta det med ro. Og det virker bra, så langt. :) heh

8156101[/snapback]

Ble aldri forelsket, det hele var egentlig et veldedighetsprosjekt som gikk litt ut av sine rammer. Bare var glad for oppmerksomheten jeg fikk, dessverre ...

Lenke til kommentar

8155961[/snapback]

8155998[/snapback]

8156101[/snapback]

Ble aldri forelsket, det hele var egentlig et veldedighetsprosjekt som gikk litt ut av sine rammer. Bare var glad for oppmerksomheten jeg fikk, dessverre ...

8156191[/snapback]

jeg snakker ikke om nå, jeg snakker om fremtiden. ;)

Lenke til kommentar

hei..jeg var sammen med ei jente nå for litt siden... vi hadde kjempe bra sammen og jeg elsket/elsker hun og hun sa det samme til meg flere ganger :) på slutten av meldinger skriv hun: elsker deg så utrolig gutten min. og masse sånt. også kom vinterferien og jeg skulle til syden og hun skulle til fjellet og på en cup etterpå. vi sendte meldinger hver dag og det hendte at jeg ringte og sånt. men en dag så ringte hun meg og sa egentlig bare at det var en kjekk, søt, pen men teit gutt på hotellet :confused: da begynnte jeg å lure men gadd ikke henge meg opp i det for hun skrev elsker deg og masse sånt men så dro hun til denne håndballcuppen også fikk jeg ikke svar før sent en kveld der sto det: hei :) har hvert på party... haha.. der var det mange kaute gutter... tror ikke jeg kan si mer.. haha... og sa ikke elsker deg el noe sånt :confused: så ringte jeg hun og da sa hun at hun ikke viste hva hun ville :confused: jeg ble helt fra meg og jogga midt på natta de siste dagene fordi jeg var så frustrert. men hun sa at hun ville valgt meg foran han typen men hun vet ikke hva hun velger mellom meg og singel :confused: men hun sa at på det partyet hadde hun danset TETT med andre gutter og de hadde klådd på hun og hun hadde ikke sagt noe :confused: og jeg har fått vite av ei god venninne jeg har at hun danset veldig tett med de gutta og at hun hadde sendt masse meld med han typen hun traff på fjellet :confused:jeg fikk vite det etterpå da. Men jeg bestemte meg for at jeg ikke skulle la hun såre meg en gang til for hun har slått opp 2 ganger alt og hun har såret meg flere ganger... når jeg slo opp tok hun det helt fint... man kunne nesten ikke se det på henne at jeg hadde slått opp :confused: og nå er hun vist forelska igjen :confused: det har gått 2 uker :confused: men jeg angrer som faen for jeg savner hun så JÆVELIG :cry: men har jeg egentlig grunn til å angre?

Lenke til kommentar
Jeg blir sur for faen! Skal ikke de støtte deg opp?

8157344[/snapback]

Joda, men sett fra hennes vinkel så er hun kanskje bekymret over at dette kan gjøre vondt verre.

Hun har kanskje en forståelse at du ikke helt er over den tidligere kjæresten, og da søker kjærlighet, ikke for kjærlighet, men for trøst.Og hun vil ikke se deg ulykkelig, så markerer seg slik.

mine tanker..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...