Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei,er i samme båten i kveld. Helt utrolig hvor overbeskyttende jenters foreldre skal være noen ganger sier jeg bare :dontgetit:

Ingenting som ville vært som å våkne opp ved siden av henne,se det vakre smilet,ta gjennom håret hennes forsiktig og si: "god morgen":)

Jaja,det kommer alltids en ny helg...

8126202[/snapback]

I mitt tilfelle har det vel noe med at jeg er rett over den seksuelle lavalder, og hun er rett under. Uansett, om foreldrene er redde for at vi skal ha sex sammen, så skjønner jeg det ikke, egentlig. Sex er vel ikke noe som bare kan "utføres" om natta?

Lenke til kommentar
I mitt tilfelle har det vel noe med at jeg er rett over den seksuelle lavalder, og hun er rett under. Uansett, om foreldrene er redde for at vi skal ha sex sammen, så skjønner jeg det ikke, egentlig. Sex er vel ikke noe som bare kan "utføres" om natta?

selv om det kan være vannskelig å se av og til vil som regel foreldre kun det beste for barna sine.

Lenke til kommentar

Veldig enig med deg "Hurt"

Jeg er selv dritlei å prøve og få til noe med folk som er hyggelige...

Jeg ble dolket i ryggen i mitt forje forhold, og det har satt sine spor...

Jeg har nå prøvd å få til noe nytt, men jeg er så klart for sent ute, og hun jeg spurte ut, er så klart mitt i noe med en annen fyr, så hva fean skal man gjøre da..

Blir jo satt ut, jeg gir endel av meg selv for å prøve, men finner ut at alle signalene jeg har fått har bare gitt meg falske håp... :(

Blir jo sånn at man blir sittende på ræva, helt deppa...

Føles ut som ingen vil ha meg, kjæresten min går fra meg, prøver på noe nytt til å bare bli enda mer deppa.... :(

Hvorfor skal livet bestå av så mange sorger og svik... :cry:

Har enda ikke funnet noen som virkelig har vist at de er glad i meg... :(

Lenke til kommentar
Veldig enig med deg "Hurt"

Jeg er selv dritlei å prøve og få til noe med folk som er hyggelige...

Jeg ble dolket i ryggen i mitt forje forhold, og det har satt sine spor...

Jeg har nå prøvd å få til noe nytt, men jeg er så klart for sent ute, og hun jeg spurte ut, er så klart mitt i noe med en annen fyr, så hva fean skal man gjøre da..

Blir jo satt ut, jeg gir endel av meg selv for å prøve, men finner ut at alle signalene jeg har fått har bare gitt meg falske håp... :(

Blir jo sånn at man blir sittende på ræva, helt deppa...

Føles ut som ingen vil ha meg, kjæresten min går fra meg, prøver på noe nytt til å bare bli enda mer deppa....  :(

Hvorfor skal livet bestå av så mange sorger og svik... :cry:

Har enda ikke funnet noen som virkelig har vist at de er glad i meg... :(

8132306[/snapback]

Fyfaen, vi har faen meg opplevd akkurat det samme, sannsynligheten for det er .... ? :p ( ja, litt stor, men fortsatt da ^^ )

Ja, men enkelte kukhuer har et talent for å se om damene er modne for et pul liksom , mens vi herremenn med verdier venter og kanskje ikke har dette talentet ? :p

Viste at de er glad i deg ? Hvordan mener du at noen skal vise at de er glad i deg ?

Som min far sa engang , "Man forstår ikke hvor godt man har det før man mister det" ( det var ikke pappa som sa det, men fortsatt bra sitat vel og merke.. )

Det er nok mange som er glad i både deg og meg og Marley ( Tok med han, imat han er litt på heartbreakern idag , litt komisk mtp. nicket ditt ^^) men ikke trenger å vise det, eller ikke har noen nevnverdig grunn, kanskje fordi dagens samfunn rett og slett ikke er slik ?

Nei, drit i folka som dolker , lev livet , ta deg ei kald pils eller cola ! Det er flere torsker i havet som jeg sa til ei veninne engang på fylla .. Det var flaut for jeg ble hengt ut med plakat og sitat :(

Men men, den tid, den sorg ! ( jeg er på sitat - veien idag.. )

Endret av Hurt
Lenke til kommentar

Det jeg mener med at noen skal vise at de er glad i meg er at, jeg synes at jeg alltid gir og gir, men jeg får på en måte aldri noe tilbake, det har vært sånn en god stund nå, i hvertfall når det gjelder kjærlighet, jeg gir på en måte det jeg har å kunne gi, men det ender alltid med at jeg blir såret...

En kald pils nå, det frister meg veldig... blir en lang dag i morgen, med mye slit, må møte Jenta som avslo, og gå ut med meg (fordi hun er mitt opp i noe med en annen fyr), jeg må møte henne ansikt til ansikt i morgen, og det kommer nok til å bli litt rart, så en kald øl for å få slappe av, hadde vært godt....

Det er nok Torsk i havet ja, det er nok sorg der også...

Hvis man ser på Fisken som kjærlighet, og vannet som sorg, så må man igjennom mye sorg og lidelse før man kanskje møter den rette...

Lenke til kommentar

For det første, bra sagt.

For det andre, ja, man må gjennom mye drit , men forhåpentligvis er all driten verdt det tilslutt..

Det kommer til å være rart ja , hvis du ikke har noen andre kontakter med venner av jenta ol så hadde egentlig jeg dreti i det, gjorde jeg iallefall, og det ordnet seg :)

Å møte jenta som avslo deg, på feks en cafe er bare teit, hva skal dere snakke om ? Hvordan du føler deg ? Hva faen skal hun klare å rette opp isakene på ? Bli sammens med deg ? Avskjedsknull ?

Tull og tøys, det er for hennes egen del tipper jeg, sympati retting.

Jeg legger meg iallefall.

I morgen skal jeg til en kamerat som har fått 2 unger fra et barnevern så håper jeg kan få de litt glade iallefall..

Lenke til kommentar
For det første, bra sagt.

For det andre, ja, man må gjennom mye drit , men forhåpentligvis er all driten verdt det tilslutt..

Det kommer til å være rart ja , hvis du ikke har noen andre kontakter med venner av jenta ol så hadde egentlig jeg dreti i det, gjorde jeg iallefall, og det ordnet seg :)

Å møte jenta som avslo deg, på feks en cafe er bare teit, hva skal dere snakke om ? Hvordan du føler deg  ? Hva faen skal hun klare å rette opp isakene på ? Bli sammens med deg  ? Avskjedsknull ?

Tull og tøys, det er for hennes egen del tipper jeg, sympati retting.

Jeg legger meg iallefall.

I morgen skal jeg til en kamerat som har fått 2 unger fra et barnevern så håper jeg kan få de litt glade iallefall..

8132853[/snapback]

Vi går i samme klasse så, jeg tror ikke det er noe sympati der gitt...

Blir nok litt rart i morgen... men jeg får ta det som det kommer...

Lenke til kommentar
Jeg har kosa meg enormt mye sammen med kjæresten min fra onsdag til i dag, og jeg får helt aua i magen av tanken på at vi kanskje ikke får sett hverandre før TG :(

8133312[/snapback]

Lykke til, men tro meg. Det er ikke noe problem. Jeg så min kjære sist helga i uke 8, altså 2 uker siden. Jeg kommer ikke til å se henne før påsken heller, men jeg tar det ikke så tungt. Joda, jeg savner henne, men vi klarer det fint :)

Før jeg så henne da, så hadde jeg ikke sett henne siden 2. Januar. Tro meg, tid er ingen hindring, så lenge kjærligheten er tilstede

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke prøve mer, gidder ikke se meg om lenger.

Finner aldrig en jente for meg, en som deler noen av mine synspunkter og er snill/grei.

Her omkring er det så mange sminkehorer og overfladiske drittkjerringer.

Kanskje tror dere jeg dømmer folk for fort, men la meg si det sånn; Jeg kjenner flere av dem, man KAN dra dem under samme kamm T_T

Gieff liek epixx gurl!

Livet som romantikker er hardt, vertfall når du er "old fashion" romantikker. "Den rette" som du skal være sammen med resten av livet vet du :ermm:

Lenke til kommentar
Kanskje de blir skremt bort av din "Gieff liek epixx gurl!"?

Sorry, kunne ikke dy meg. Uansett, du kan jo prøve å utvide horisonten din. Kanskje du kan møte en på nett? :)

8134501[/snapback]

Haha :!:

Men jeg er ikke sånn i det hele tatt, det var bare et forum-utbrudd.

Det er ikke heller sånn at jeg "jakter".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...