Didrik_AK Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Uff, jeg blir gal, ser masse pene gutter over alt (som Steffyboy ) men alle jeg møter er bare playere, dumme eller ikke interesserte. Hvor finner en skikkelige gutter irl? 8119423[/snapback] Finnes noen av oss ja. kanskje litt vansklig å finne, men når du finner oss så lover jeg deg at du kommer til å falle pladask! Mitt nabolag er en start,Så kan resten av Asker saumfares etter resten av oss. -Diddern Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Asker er et fint sted å lete i vettu Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Asker er et fint sted å lete i vettu 8119915[/snapback] Flere Askerbøringer her ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Mange, kom innom Meny på Trekanten i dag du! Jeg sitter i kassa på ett av hjørnene Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Mange, kom innom Meny på Trekanten i dag du! Jeg sitter i kassa på ett av hjørnene 8119941[/snapback] Kult. kan desværre ikke komme innom der i dag mulig hvis jeg må skaffe pils til i kveld da, men planen var damebesøk om parr timer Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Sånn for og virke manisk og rar: Hvorfor finnes det så godt som BARE horer her jeg bor og rundt? Jeg mener; KOM IGJEN! De er liksom; Jeg så den største pikken i går da, så spurte jeg han om jeg kunne suge den! (I går i kantinen) Selvfølgelig, det er noen jenter jeg liker her, men de er så deprimerte/selvskadende. *grine* Jeg føler IKKE at det blir noe dame på meg med det første nei. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Nei, dere søringer er så merkelige altså. De beste damene finner man nord for polarsirkelen, fact! Yay. Hun kommer hjem fra Kenya i dag . Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Jeg ender det. Jeg trodde aldri at jeg skulle si dette, men jeg fortjener bedre enn å være i et forhold hvor jeg føler meg som en ubetydelig liten dritt som kan kalles på når hun ønsker det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Kjipern Marley =/ Ellers er jeg temmelig forelska selv Lenke til kommentar
kjetil02 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 jeg fortjener bedre enn å være i et forhold hvor jeg føler meg som en ubetydelig liten dritt som kan kalles på når hun ønsker det. 8124801[/snapback] Ut fra det du har skrevet her, er jeg sikker på at du har gjort det rette. Gratulerer. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hmm.. Kjæresten min fikk ikke lov av moren sin å overnatte hos meg. Æsj. Synd alle tror alt handler om sex her i verden. Jaja, jeg som hadde sett for meg en deilig frokost på senga, og bare skjemme henne bort i hele helgen. Det ble med tanken. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Nei,er i samme båten i kveld. Helt utrolig hvor overbeskyttende jenters foreldre skal være noen ganger sier jeg bare Ingenting som ville vært som å våkne opp ved siden av henne,se det vakre smilet,ta gjennom håret hennes forsiktig og si: "god morgen" Jaja,det kommer alltids en ny helg... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg ender det. Jeg trodde aldri at jeg skulle si dette, men jeg fortjener bedre enn å være i et forhold hvor jeg føler meg som en ubetydelig liten dritt som kan kalles på når hun ønsker det. 8124801[/snapback] Såklart fortjener du bedre! Det er ikke noe å sette spørsmåltegn ved engang. Litt synd, jeg trodde virkelig du hadde funnet deg ei god ei, men hvis hun behandler deg som dritt så kan du klare deg like godt uten henne. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Huff, jeg skulle egentlig på første date med ei på fredag, men neida, mora hennes skulle leke morsom og kommandere henne hjem til litt over 10, så vi ikke hadde rukket å sett filmen ferdig en gang, så da må man vente en uke.. Jippii. Heldigvis ble det en lang og hyggelig telefonsamtale istedenfor.. En uke er veldig lang når man er in luuv.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 En uke er veldig lang når man er in luuv.. 8126762[/snapback] Det er det jeg prøver å si også, men ingen hører på meg! Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Huff, jeg skulle egentlig på første date med ei på fredag, men neida, mora hennes skulle leke morsom og kommandere henne hjem til litt over 10, så vi ikke hadde rukket å sett filmen ferdig en gang, så da må man vente en uke.. Jippii. Heldigvis ble det en lang og hyggelig telefonsamtale istedenfor.. En uke er veldig lang når man er in luuv.. 8126762[/snapback] Og du/jenta er hvor gamle? Men jeg kjenner til den der med kjipe foreldre...ikke bare med tanke på kjæresteopplegg, men generelt. Er så trist med venner og greier som blir fluefiska hjem, mens jeg fortsatt kan være ute til jeg ikke gidder mer...noe jeg sjelden gidder når alle må stikke hjem. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Huff, jeg skulle egentlig på første date med ei på fredag, men neida, mora hennes skulle leke morsom og kommandere henne hjem til litt over 10, så vi ikke hadde rukket å sett filmen ferdig en gang, så da må man vente en uke.. Jippii. Heldigvis ble det en lang og hyggelig telefonsamtale istedenfor.. En uke er veldig lang når man er in luuv.. 8126762[/snapback] Og du/jenta er hvor gamle? Men jeg kjenner til den der med kjipe foreldre...ikke bare med tanke på kjæresteopplegg, men generelt. Er så trist med venner og greier som blir fluefiska hjem, mens jeg fortsatt kan være ute til jeg ikke gidder mer...noe jeg sjelden gidder når alle må stikke hjem. 8128871[/snapback] 18/17.. Hun skulle opp tidlig dagen etter, så det var ikke sånn leggetid greie.. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Uff, jeg blir gal, ser masse pene gutter over alt (som Steffyboy ) men alle jeg møter er bare playere, dumme eller ikke interesserte. Hvor finner en skikkelige gutter irl? 8119423[/snapback] Bak dataskjermen Why geeks and nerds are worth it Jeg er dessverre opptatt :/ Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Siste opplysning : Man trenger jo ikke gå rundt å lete etter en parter selvom man veldig gjerne vil ha en å dele ting med, med nå er jo jeg nyrunka , så tenker litt mer realistisk, jeg klarer meg veldig , veldig fint uten noe som helst dame, litt trist, ja, men det går veldig bra ! Flåsete jenter som de i klassen min trenger en ikke alikvel, det ender med at de dolker deg i ryggen når man minst aner det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg