Heilage Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Tydelig at jeg ikke har fulgt med her på noen tjue sider. Hva i all verden har du funnet deg, Marley? 8108934[/snapback] Når jeg møtte henne var hun verdens mest ålreite og sjarmerende. Vi hadde det flott sammen. Så merket jeg at den frekke utadventheten hun hadde på festen, som var morsom når jeg var full, ikke gikk bort når hun ble edru. Hun liker ikke å vise følelser, noe jeg merket godt. Ca alt hun sier når hun er sitt vanlige seg sårer meg, mye fordi jeg ikke eier et gram av selvfølelse. Hun synes det er moro å late som at hun har mange andre på gang. Null problem for henne å bli tilfredsstilt når som helst, uten meg. Med min selvtillit svir dette veldig. Hun hadde også null problem med å late som om hun ga fullstendig faen i meg. Sukk... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Klarer du å kvitte deg med henne, da? Hadde hun brydd seg om deg og hatt følelser for deg hadde hun ikke såret deg med vilje, det vet du like godt som meg. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Klarer du å kvitte deg med henne, da? Hadde hun brydd seg om deg og hatt følelser for deg hadde hun ikke såret deg med vilje, det vet du like godt som meg. 8109001[/snapback] Hun sier hun elsker meg. Ikke at jeg føler jeg klarer å stole på henne angående det. Mens vi flørtet fortalte hun gjerne om venninnen hun likte å kysse på. Hun ser heller ikke ut til å ha skrupler mot å fortelle meg om ekser som sover over hos henne heller. Eller at hun sover hos "kameratene" hun bor med på studenthjemmet. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Dump det ,som ei trillebår, samtidig som du skriker at hu var dårlig i senga.. Ekke noe vits å ha ei dame som sårer deg, som samtidig sier noe slikt. Min problemstilling : Ei jente i klassen , peneste på skolen osv. koser med meg, hun gir meg blikk som tyder på noe hun vil, det er alltid, alltid noe, hun ser meg dypt i øynene, koser med meg, holder og gjør alt det en normalt kjæreste faktisk ville gjort, men her er problemet ; Hun har type. Riktignok ikke en helt type.. Han reiser sinnsjukt mye, er liksom hjemme 1-3 dager i mnd. Hva skjer ? Er det sjangs for meg ? Hun har bursdag på mandag, jeg har kjøpt Savage Garden og 3 roser, tror noen hun blir glad ? Vet ikke om det passer seg , så jeg ba hun pakke opp på mandags ettermiddag For å bli mindre flau 1 spm : Hvor lenge varer 3 roser ? - i vann ? sånn som nå så satt jeg og hun og prata om hvor godt det var å bli kyss på halsen , jeg sa det var kjipt at ikke mange jenter tenkte på å gjøre det, så svarte hun med at jeg bare skulle vente å se ... Jeg blir snart gal jeg tror jeg.. Endret 8. mars 2007 av Hurt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg tror hun bli kjempeglad Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Hun sier hun elsker meg. Ikke at jeg føler jeg klarer å stole på henne angående det. Mens vi flørtet fortalte hun gjerne om venninnen hun likte å kysse på. Hun ser heller ikke ut til å ha skrupler mot å fortelle meg om ekser som sover over hos henne heller. Eller at hun sover hos "kameratene" hun bor med på studenthjemmet. 8109016[/snapback] Du. Hallo?!? Sammen i to uker og så elsker hun deg? Greit nok at du er hot etc., men det fins da noen grenser for hvor fort man kan elske noen. Dere virker noe ulike! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Dere virker noe ulike! 8109509[/snapback] Vi er ikke ulike. Vi er to fullstendig polariserte personligheter. Forøvrig så er jeg ikke hot. Slutt å spre løgner. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Spar meg! *Denge småripset mitt* Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Spar meg! *Denge småripset mitt* 8109629[/snapback] Du kan ikke drive og denge meg i hytt og pine. Don't make me come over there. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Forholdet deres er såpass nytt, men allerde fylt opp av såpass mye problemer. Du bør tenke grundig over om du vil fortsette med hun eller om du vil bli ferdig med det. Hvis det ikke er noe håp om at ting forandrer seg drastisk, så virker det ganske håpløst. Selv om du kanskje er glad i hun, så gjør du deg selv en bjørnetjeneste med å være sammen med hun når hun stadig sårer deg. Er de gode stundene verdt alle de dårlige? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Å forsøke å holde sammen et problemfylt forhold fra starten av, er bare smertefullt. Me knows *nodnod* Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Vi la skikkelig ut om hva vi følte om dette. Hun lovte å vise mer følelser, fordi hun aldri har vært så forelsket noen gang, sa hun iallefall. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Får håpe du ser forbedringer innen kort tid, da Og at hun virkelig liker deg og vil prøve. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Ingen har noen kommentarer til meine problem ? :/ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2007 Ikke lett å si om hun leker med deg, eller om hun er interessert. Hun virker jo interessert, men det er mulig interessen dabber av når hun en gang dumper typen. Rosene kan vare i flere dager i vann, men det kommer an på hvordan du har behandlet dem og om de er av bra kvalitet. Lenke til kommentar
kjetil02 Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Vi la skikkelig ut om hva vi følte om dette. Hun lovte å vise mer følelser, fordi hun aldri har vært så forelsket noen gang, sa hun iallefall. 8112209[/snapback] Ikke skaff deg problemer. De vokser. Ta en (gjerne mange) grundige runder med deg selv, finn ut om det er bra for deg å være sammen med henne. Drit i hva hun vil (dersom du er ærlig mot deg selv, blir du automatisk (kj)ærlig mot henne også), men tenk nøye gjennom hva du trenger. DU er ansvarlig for DITT liv, og da skal du faenmeg gjøre en god jobb også. U go, guy. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Uff, jeg blir gal, ser masse pene gutter over alt (som Steffyboy ) men alle jeg møter er bare playere, dumme eller ikke interesserte. Hvor finner en skikkelige gutter irl? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Kan si det samme om jenter Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Uff, jeg blir gal, ser masse pene gutter over alt (som Steffyboy ) men alle jeg møter er bare playere, dumme eller ikke interesserte. Hvor finner en skikkelige gutter irl? 8119423[/snapback] I RL Endret 10. mars 2007 av Veitafan Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2007 Uff, jeg blir gal, ser masse pene gutter over alt (som Steffyboy ) men alle jeg møter er bare playere, dumme eller ikke interesserte. Hvor finner en skikkelige gutter irl? 8119423[/snapback] har du i det hele tatt vært i nabolaget mitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg