Mirann Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg må tilpasse meg ekstremt mye. Det er veldig slitsomt. Hva skal jeg gjøre? 8102575[/snapback] På hvilken måte? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg må tilpasse meg ekstremt mye. Det er veldig slitsomt. Hva skal jeg gjøre? 8102575[/snapback] På hvilken måte? 8102662[/snapback] Jeg må akseptere ting som sårer meg. Jeg trenger mye bekreftelse, og hun liker ikke å vise følelser. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg må akseptere ting som sårer meg. Jeg trenger mye bekreftelse, og hun liker ikke å vise følelser. 8102821[/snapback] Det hadde jeg nok ikke klart å akseptere. Og hvorfor skal man akseptere sånt? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg må akseptere ting som sårer meg. Jeg trenger mye bekreftelse, og hun liker ikke å vise følelser. 8102821[/snapback] Det hadde jeg nok ikke klart å akseptere. Og hvorfor skal man akseptere sånt? 8102887[/snapback] Jeg er forelsket i henne. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg er forelsket i henne. 8103030[/snapback] Ja. Og så går det en stund og så våkner man opp og lurer på hva i helvete har man funnet seg i. Sett krav du og. Fra starten av. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg er forelsket i henne. 8103030[/snapback] Ja. Og så går det en stund og så våkner man opp og lurer på hva i helvete har man funnet seg i. Sett krav du og. Fra starten av. 8103076[/snapback] Jeg spurte om hun kunne moderere seg litt, så vi kunne møtes på halvveien, men da ba hun meg om å ikke be henne om å forandre seg. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg spurte om hun kunne moderere seg litt, så vi kunne møtes på halvveien, men da ba hun meg om å ikke be henne om å forandre seg. 8103243[/snapback] Da er det hun som har et problem. Et forhold som skal lykkes er basert på å kunne møtes på halvveien. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg spurte om hun kunne moderere seg litt, så vi kunne møtes på halvveien, men da ba hun meg om å ikke be henne om å forandre seg. 8103243[/snapback] Da er det hun som har et problem. Et forhold som skal lykkes er basert på å kunne møtes på halvveien. 8103320[/snapback] Jeg skal prøve å vinne frem litt. Hvis ikke så funker det ikke for meg, og da fortsetter jeg ikke. Ikke faen om jeg gidder å være en tøffel som atpåtil føler seg elendig med situasjonen. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg skal prøve å vinne frem litt. Hvis ikke så funker det ikke for meg, og da fortsetter jeg ikke. Ikke faen om jeg gidder å være en tøffel som atpåtil føler seg elendig med situasjonen. 8103394[/snapback] Rett holdning! Fint at du er bevisst på det allerde nå. Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Jeg skal prøve å vinne frem litt. Hvis ikke så funker det ikke for meg, og da fortsetter jeg ikke. Ikke faen om jeg gidder å være en tøffel som atpåtil føler seg elendig med situasjonen. 8103394[/snapback] Rett holdning! Fint at du er bevisst på det allerde nå. 8103431[/snapback] Men kanskje litt tidlig å ha slike issues allerede..? Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Huff. Jenta som jeg så og si er sammen med nå (ja, hun som jeg fortalte om for x antall sider siden) er enda i Afrika, og kommer ikke hjem før på lørdagen. Har ikke hatt mye kontakt, da det er vanskelig med å ringe og diverse. Dessuten har vist telefonen hennes problemer med å motta og sende meldinger (ser for meg det begynner å ry inn med meldinger til henne på flyplassen i Amsterdam ), så det har vært over 2 uker til nå, uten den store kontakten. Vet ikke om noen har vært i samme situasjon, men tenker så og si hele tiden på henne, og ja. Forelsket og betatt, da kan det fort bli ensomt. Huff hvor jeg syter og klager. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Men kanskje litt tidlig å ha slike issues allerede..? 8103856[/snapback] Skulle jeg mene. Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg er forelska i en jente, jeg tør og gå og snakke med hu og sånn, men tør alldri og spørre om og bli sammen osv. Jeg føler at jeg er så stygg, til og spørre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg er forelska i en jente, jeg tør og gå og snakke med hu og sånn, men tør alldri og spørre om og bli sammen osv. Jeg føler at jeg er så stygg, til og spørre. 8104846[/snapback] Har følt det samme jeg og.. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg er forelska i en jente, jeg tør og gå og snakke med hu og sånn, men tør alldri og spørre om og bli sammen osv. Jeg føler at jeg er så stygg, til og spørre. 8104846[/snapback] Dude, du må ha litt tro i deg selv, hvis du aldri prøver så kommer du ingen veier. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Interne spøker om "å være sammen/forlove seg/gifte seg" med jenter. Hva er det oftest? A) Kvinner som har lyst til å føle at de er ved makten og leker seg med gutter og projekterer at de liker de, når de egentlig bare ler av de. B) En viss interesse Hva sier dere? Har en slik en gående med en i klassen... tenkte først på alternativ A, men har liksom hatt et slikt "forhold" i vel en måned nå. Noe lenge å leke rundt med gutter de ikke er intressert i? Forrige gang var det alternativ A som var gjeldende, oppdaget det raskt og gadd ikke bry meg, så sluttet hun med det. 8099931[/snapback] Quoter meg selv... trenger et synspunkt på dette med interne spøker. Altså som de starter, ikke jeg. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Hva faen? Hun frykter hun bærer på noe som kan gi klamydia, og derfor kan vi ikke ha sex på en stund. Hun sier jeg ikke vil vite om hennes liv før meg. Det tror jeg på. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Interne spøker om "å være sammen/forlove seg/gifte seg" med jenter. Hva er det oftest? A) Kvinner som har lyst til å føle at de er ved makten og leker seg med gutter og projekterer at de liker de, når de egentlig bare ler av de. B) En viss interesse Hva sier dere? Har en slik en gående med en i klassen... tenkte først på alternativ A, men har liksom hatt et slikt "forhold" i vel en måned nå. Noe lenge å leke rundt med gutter de ikke er intressert i? Forrige gang var det alternativ A som var gjeldende, oppdaget det raskt og gadd ikke bry meg, så sluttet hun med det. 8099931[/snapback] Quoter meg selv... trenger et synspunkt på dette med interne spøker. Altså som de starter, ikke jeg. 8108490[/snapback] Det er ikke noe vi på et forum kan avgjøre. Blir litt vansklig å kjenne igjen type av en jente ved å skrive det du skreiv over her, se på jenta, hør med veninner ( de kommer til å lyve som faen ) og hør med ekser og venner. Hva faen? Hun frykter hun bærer på noe som kan gi klamydia, og derfor kan vi ikke ha sex på en stund. Hun sier jeg ikke vil vite om hennes liv før meg. Det tror jeg på. 8108739[/snapback] Be drittkjerringa teste seg. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Hva faen? Hun frykter hun bærer på noe som kan gi klamydia, og derfor kan vi ikke ha sex på en stund. Hun sier jeg ikke vil vite om hennes liv før meg. Det tror jeg på. 8108739[/snapback] Be drittkjerringa teste seg. 8108772[/snapback] Misforståelse visst. Men hele dette forholdet ser ut til å bli en dårligere og dårligere idé for hver dag som går. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Tydelig at jeg ikke har fulgt med her på noen tjue sider. Hva i all verden har du funnet deg, Marley? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg