Heilage Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Marley: Jeg er iallfall sånn. Må sikkert bli fridd til (og godt gift) før jeg innser at det er bare meg han vil ha for alltid 8069187[/snapback] Tror jeg er litt sånn selv. Arbakawhatever: Jeg tror ikke våre situasjoner kan sammenlignes isåfall. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ting blir værre og værre for min del... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ting blir værre og værre for min del... 8069214[/snapback] Fortell. Mange skuldre å gråte på her. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Se på de siste sidene.. Står vel en del eller litt der.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Se på de siste sidene.. Står vel en del eller litt der.. 8069262[/snapback] Har lest det. Det er veldig trist. Jeg vet det ikke betyr mye kommende fra en nyforelska nerd, men jeg vet hvordan du har det. Veldig godt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Det er bra at noen har det bra da I alle fall du som whina hele tiden Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Minner om regler for bruk av gjesteposting. En post er slettet. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Det er bra at noen har det bra da I alle fall du som whina hele tiden 8069347[/snapback] Jada jada. La oss si at fortid er fortid, eh? Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Nemlig, så det aller beste, om du vil at hu ska bli fornøyd, er vel å be hu velge film. Eller evt velge noe fra hennes filmsamling 8068779[/snapback] Det beste er nok å velge en fra sin egen filmsamling, mens damen lager mat, vasker og kan være fornøyd med å få sitte i samme sofa som deg. Seriøst, hvis hun ikke gidder å se en film hun ikke liker for din skyld, så kan du slenge henne ut med en gang. 8069159[/snapback] haha, dagens! :!: Tenkt mye på å se en grøsser ja, fordi da kan hun sitte nærmere til meg og ha meg som beskyttelse hehe noe å anbefale? noe veldig skummelt? Endret 3. mars 2007 av Leasch Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 haha, dagens! :!: Tenkt mye på å se en grøsser ja, fordi da kan hun sitte nærmere til meg og ha meg som beskyttelse hehe noe å anbefale? noe veldig skummelt? 8069943[/snapback] Fritt vilt! (Har ikke sett den selv, men tenkte dere kunne få æren av å være testkaniner) Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 hmm tja, har sett reklamen, den så litt smummelt ut... =) Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Uansett hvor mange ganger jeg anbefaler denne i anledningen "trenger skummel film, DAMEBESØK!" virker det ikke som om folket sjekker den ut. The Descent funker, etter erfaring, meget godt. En god og mørk klaustrofobisk film. Personlig så synes jeg Fritt Vilt var møkk, men det kan nok funke bra. Tenk deg "Skrik" satt til et "forlatt" fjellhotell, der har du Fritt Vilt. Angående kjærligheten, så er jeg kun i "betatt" modus for øyeblikket. Betatt av skjønnhet, altså. Hadde hun bare hatt hjerne også, så hadde hun nok vært mer min type. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Det er bra at noen har det bra da I alle fall du som whina hele tiden 8069347[/snapback] Jada jada. La oss si at fortid er fortid, eh? 8069422[/snapback] Tror ikke det funker å si det for min del.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Det er jo forståelig, men du kan ikke la dette farge hele tilværelsen din. Det vil bare gjøre ting enda verre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Litt vanskelig å ikke la seg påvirke da.. Var med henne så og si hver dag i 2,5år, og nå ser jeg henne så vidt. Det er en ting som er vanskelig å komme unna da. Det er så ufattelig stille! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Litt vanskelig å ikke la seg påvirke da.. Var med henne så og si hver dag i 2,5år, og nå ser jeg henne så vidt. Det er en ting som er vanskelig å komme unna da. Det er så ufattelig stille! 8070223[/snapback] Det forstår jeg. Det er ikke lett å komme seg unna situasjoner som dette. For øyeblikket kan jeg ikke anbefale annet enn at du må holde hodet hevet og komme deg gjennom det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Easier said than done... Er nok en person som blir lett påvirket av ting. Er ikke akkurat sånn at jeg gjør div ting folk sier hjelper. [Dra på byen, drikke mye, og være med en eller annen jente med hjem og slukke sorger..] Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Min dårlige erfaring tilsier at jenter liker "skumle" filmer, som Mirann sier, Fritt Vilt. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Skumle filmer som man kan legge seg inni armkroken til fyren, men ikke skumle filmer hvor du blir fysisk dårlig og har problemer med å puste Er en forskjell der. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg er veldig støttende på "skumle filmer". Dvs, jeg sovner.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg