Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Marley:

Jeg er iallfall sånn. Må sikkert bli fridd til (og godt gift) før jeg innser at det er bare meg han vil ha for alltid ;)

8069187[/snapback]

Tror jeg er litt sånn selv.

Arbakawhatever: Jeg tror ikke våre situasjoner kan sammenlignes isåfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nemlig, så det aller beste, om du vil at hu ska bli fornøyd, er vel å be hu velge film. Eller evt velge noe fra hennes filmsamling ;)

8068779[/snapback]

Det beste er nok å velge en fra sin egen filmsamling, mens damen lager mat, vasker og kan være fornøyd med å få sitte i samme sofa som deg.

Seriøst, hvis hun ikke gidder å se en film hun ikke liker for din skyld, så kan du slenge henne ut med en gang.

8069159[/snapback]

haha, dagens! :!:

Tenkt mye på å se en grøsser ja, fordi da kan hun sitte nærmere til meg og ha meg som beskyttelse :) hehe

noe å anbefale? noe veldig skummelt?

Endret av Leasch
Lenke til kommentar
haha, dagens!  :!:

Tenkt mye på å se en grøsser ja, fordi da kan hun sitte nærmere til meg og ha meg som beskyttelse :) hehe

noe å anbefale? noe veldig skummelt?

8069943[/snapback]

Fritt vilt!

(Har ikke sett den selv, men tenkte dere kunne få æren av å være testkaniner)

;)

Lenke til kommentar

Uansett hvor mange ganger jeg anbefaler denne i anledningen "trenger skummel film, DAMEBESØK!" virker det ikke som om folket sjekker den ut.

The Descent funker, etter erfaring, meget godt. En god og mørk klaustrofobisk film.

Personlig så synes jeg Fritt Vilt var møkk, men det kan nok funke bra. Tenk deg "Skrik" satt til et "forlatt" fjellhotell, der har du Fritt Vilt.

Angående kjærligheten, så er jeg kun i "betatt" modus for øyeblikket. Betatt av skjønnhet, altså. Hadde hun bare hatt hjerne også, så hadde hun nok vært mer min type. :p

Lenke til kommentar
Litt vanskelig å ikke la seg påvirke da.. Var med henne så og si hver dag i 2,5år, og nå ser jeg henne så vidt. Det er en ting som er vanskelig å komme unna da. Det er så ufattelig stille!

8070223[/snapback]

Det forstår jeg. Det er ikke lett å komme seg unna situasjoner som dette. For øyeblikket kan jeg ikke anbefale annet enn at du må holde hodet hevet og komme deg gjennom det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...