Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Fært til smisking det var på deg da Christian :tease:

8060326[/snapback]

Ehm? Er generelt en slik person, som liker å støtte opp om andre. Så tror heller vi sier jeg er for snill for mitt eget beste :p

8061517[/snapback]

Ja, noen kaller det det også :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er helt jævlig i begynnelsen, spesielt når man har din selvtillit, Dark, men det går seg til.

Til slutt innser du at dere ikke var lagd for hverandre, og legger henne i glemmeboksen.

Inntil da kommer du til å ha det helt jævlig. Er ikke vits i å pakke det inn pent, liksom.

Det er fælt.

8059412[/snapback]

Glemmeboken havner hun nok aldri i..

Tid er dessverre ikke dager, men uker og måneder.

8061285[/snapback]

Jeg er fullt klar over det, men det suger like jævla mye uansett!

Lenke til kommentar

Har fått meg ny dame nå, syns jeg fortjener en liten gratulasjon. Har kjent hun i mange år, men vi har liksom aldri vært særlig gode venner, heller det motsatte. Men en dag hentet jeg hun i byn etter hun hadde drukket seg sanseløs, og hun insisterte på å være med meg hjem. Siden jeg bare har én seng så ble det en del kos (ja, det er så deilig å utnytte fulle kjerringer...ironi...hvor?). Nå, en uke seinere, virker det som om vi er sammen. Har fremdeles ikke skjønt hva som skjedde...sånn siden hun alltid har hatet meg, men akkurat nå kunne ikke det brydd meg mindre.

Men nå til det jeg egentlig ville spørre om. Hva syns dere om å kommentere utseende på personer på TV mens dere er med kjæresten deres? Vi satt og så på TV og jeg sa ett eller annet om at kjerringen på TV var fin, hun flippet helt ut og sa jeg ikke kunne si sånt når jeg var med hun. Hva er det for noe tull?

Ps. alt gikk bra til slutt, jeg bare smilte fint og kysset hun litt. Hvem kan motstå det?

Lenke til kommentar
...Men nå til det jeg egentlig ville spørre om. Hva syns dere om å kommentere utseende på personer på TV mens dere er med kjæresten deres? Vi satt og så på TV og jeg sa ett eller annet om at kjerringen på TV var fin, hun flippet helt ut og sa jeg ikke kunne si sånt når jeg var med hun. Hva er det for noe tull?

Ps. alt gikk bra til slutt, jeg bare smilte fint og kysset hun litt. Hvem kan motstå det?

8063194[/snapback]

Det varierer veldig fra person til person. Min kjære sier at jeg kan kommentere andres utseende og syns at andre jenter er pene så lenge hun også får lov.

Altså, kom igjen. La oss innse det. Tankeganger som at "Det er bare du som er pen" er naivt.

Igjen; men! Alt med måte. Ikke sitte og sikle på andre jenter når jenta di sitter ved siden av.

Lenke til kommentar

Ingen jeg har vært sammen med før har hatt porblemer med det, har alltid kunnet sitte med damen og diskutere utseende på andre jenter, så jeg ble faktisk litt overrasket da hun ble sur. Skjønner jo hva hun tenker, men faen; det ER jo naivt (som du sier).

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
Glemmeboken havner hun nok aldri i..

8062993[/snapback]

Det er mulig det kommer til å svi uhyre lenge, men til slutt vil hun havne i en anna boks en kjæreste-boksen, og til slutt vil du komme over henne.

Det er bare litt vanskeligere og tar litt lenger tid når en bestemmer seg for å være venner. I hvert fall ifølge min erfaring (:

Lenke til kommentar
Det er det nok, men vi vil nok alltid være venner ja..

Det er så stille her nå. Og kjedelig. Har ingenting å gjøre.. Sitter bare og spiller. Selv det er kjedelig nå

8064271[/snapback]

Mager trøst; Jeg vet hvordan du har det. Har hatt det rimelig likt i en god del måneder nå. Kansje det overskrider ett år, tellingen har blitt litt difus.

Enda en mager trøst; Jeg har heller ikke funnet noen løsning på det. Uansett hva jeg gjør, så er det ikke morsomt.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
*snip*

8064115[/snapback]

Vel, det virker nok som førsteinntrykket hans av deg var bra, siden han satte seg ved siden av deg to ganger, og han overså deg i alle fall ikke. Det virker ikke som om dere fikk noe særlig mye mer kontakt, men det betyr ikke at sjansen har gått fra deg. At han tok deg såpass mange ganger i å se på han, er bare positivt. Hvis jeg merker at en jente jeg ikke liker, ser på meg, bare unngår jeg å se på henne. Han må åpenbart være nysgjerrig på deg for et eller annet. Kanskje at du er litt sjenert og innesluttet, kanskje litt som ham (jeg tolker "dyp" som at han er en tenker - såfremt det ikke var sarkastisk sagt). Men hvis du vil møte han igjen og ha en sjans på å finne ut mer om ham, må dere kanskje prates et sted der dere kan være alene - ingen høylytte personer som stjeler oppmerksomheten hans fra deg, og du slipper å være kneblet av at du er sjenert og ikke like høylytt.

Men om han virkelig er interressert i deg, er umulig å vite. Dere har ikke hatt noe mer enn overflatiske samtaler, og blikket hans kan være helt tilfeldig.

Lenke til kommentar
Se en film dere begge sannsynligvis vil like, selv om hu er hunkjønn, betyr det ikke at hu er fan av romantiske filmer ;)

8068651[/snapback]

Det er jammenmeg helt riktig. Min kjære maser rett som det er om at vi må se Friday the 13th filmer eller Nightmare on elm street. Slasherfilmer og grøssere kan forresten være en god idé, for da kan man være sterk mann som passer på jenta si

Lenke til kommentar
Nemlig, så det aller beste, om du vil at hu ska bli fornøyd, er vel å be hu velge film. Eller evt velge noe fra hennes filmsamling ;)

8068779[/snapback]

Det beste er nok å velge en fra sin egen filmsamling, mens damen lager mat, vasker og kan være fornøyd med å få sitte i samme sofa som deg.

Seriøst, hvis hun ikke gidder å se en film hun ikke liker for din skyld, så kan du slenge henne ut med en gang.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar

Hmm. Da har man akkurat startet et forhold. Jeg og hun jenta jeg fortalte om tidligere ble sammen i går. Men jeg føler meg usikker. Ikke på følelsene, men på hva hun ser meg som. Jeg ser hele tiden for meg at hun når som helst kommer til å si takk for seg og dra.

Er dette normalt? Vanlig nyforelskelsesparanoia?

Lenke til kommentar
Hmm. Da har man akkurat startet et forhold. Jeg og hun jenta jeg fortalte om tidligere ble sammen i går. Men jeg føler meg usikker. Ikke på følelsene, men på hva hun ser meg som. Jeg ser hele tiden for meg at hun når som helst kommer til å si takk for seg og dra.

Er dette normalt? Vanlig nyforelskelsesparanoia?

8069161[/snapback]

Jeg har ikke følt det før jeg ble sammen med hun jeg nettopp ble sammen med. Jeg var i et litt rart humør de ukene vi ble sammen, og nå tror hun nok at jeg alltid er slik, så...ehm...hun liker meg sikkert ikke sånn jeg egentlig er, men men, shit happens.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...