Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Noen som har råd for å unngå å være skulderen å gråte på, uten å være for brutal?

Er en god venninne av meg som nettopp ble dumpet av typen etter et seriøst forhold som varte i 3 år.

Hva skal jeg si eller gjøre, uten å såre henne.

Orker ikke å bli dratt ned, stemingsmessig, slik jeg blir når hun driver å klager over hvor mye hun savner han osv.

Jeg forstår henne godt og jeg sier allerede slikt som at hun må komme seg ut å gjøre noe gøyt eller hva som helst som gjør at hun får tankene vekk fra ham og/eller finne seg en "ny en".

Men hun maser til stadigheter om hvor perfekt han her karen var og hvordan hun ikke tror det finnes noen som hun passer så bra med som ham.

Noen som har erfart

dette selv? Forslag? :hmm:

8050717[/snapback]

Jeg har selv blitt plassert i den situasjonen én gang. Det hele ble avsluttet ganske fort med at usympatiske jeg lirte av meg: "Nei, ikke faen om jeg orker å høre på klagingen. Han var en dritt, du kan finne bedre; GET OVER IT."

Tror det funka da, tok ikke lang tid før hun fant en ny, men jeg ble ikke utpekt til den gråtende skulderen igjen da også det forholdet gikk til helvete..

Litt "I WIN", egentlig :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan ikke se annet enn at du må holde ut. Du får ikke bare den delen av vennen du vil ha, du får hele. Uansett tror jeg det er en periode som går over, og beste du kan gjøre er å ri ut stormen. Mulig du en gang trenger en skulder å gråte på, og da kan hun bli nyttig :)

Lenke til kommentar
Uff, jeg er så kjærlighetssyk. Savner å ha noen :(

8057705[/snapback]

Du kan få meg om det er noe trøst=)

Men serriøst, så forstår jeg ønsket, ønsker også en selv, men etter episoden med eksen så er jeg litt avventende.

Ta det med ro, kommer en til alle:)

Lenke til kommentar
Trodde ting skulle bli lettere over tid jeg.. Nå har det vel bare gått 5 dager, men uansett..

8059112[/snapback]

Slik jeg husker var dere sammen en veldig god stund, og jeg tror nok det vil ta litt lengre tid å tilpasse seg situasjonen når en først er vant med noe annet.

En god vennine sliter med akkurat det samme etter bruddet med typen, hun er ikke vant med situasjonen så hun føler jeg utilpass.

og jo, jeg tror du kommer til å tilpasse deg, skal nok gå bra :)

Endret av Christian86
Lenke til kommentar
Det kommer til å ta lang tid i alle fall!

8059176[/snapback]

neida :) Men det føles slik i starten, men etter hvert så løsner det seg, situasjonen blir bedre, du får tid til nye ting og tankene går andre steder :)

Tror fint at dette blir bedre med tiden, men det typiske rådet er å ikke dvele for mye over hva som kunne ha vært gjort anerledes, for da blir du hengende i fortiden, og det hjelper sjelden :)

Lenke til kommentar

Det er helt jævlig i begynnelsen, spesielt når man har din selvtillit, Dark, men det går seg til.

Til slutt innser du at dere ikke var lagd for hverandre, og legger henne i glemmeboksen.

Inntil da kommer du til å ha det helt jævlig. Er ikke vits i å pakke det inn pent, liksom.

Det er fælt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...