Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
av opg til kan det være greit å fortelle noen hva du faktisk føler for å komme seg videre, det har iallefall jeg opplevd. Jeg sitter vel fremdeles ganske godt i vennefella men for meg var det deilig å fortelle hvordan det lå ann. På den måten kunne jeg prøve å komme meg videre i livet..

8042188[/snapback]

Er noe i det.. Vet man at man er i vennefella, kan man like gjerne slenge korta i bordet og bli ferdig med det.. Man _kan_ være heldig å få "napp", men uansett resultat kan man gå videre med litt lettere skuldre og klarere hode.. :)

Lenke til kommentar
Kom til å tenke på noe nå. Etter brudde med eksen så ringte en god vennine for å fortelle meg noe, men det jeg undres over nå, er hvorfor var hun nødt å si det.

I korte trekk handlet det om at eksen nå hadde kjæreste, muligens hadde vært utro osv.

Hva får en person til å måtte fortelle dette?

8043902[/snapback]

Tillit eller hun er intressert.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
(..)

Hva får en person til å måtte fortelle dette?

8043902[/snapback]

Hva har hun med forholdet deres å gjøre? Hun kan passe sine egne saker.

Eller så er hun bare interresert i deg. Eller ganske enkelt vil hun at du skal vite sannheten om eksen, og på den måten gjøre det lettere for deg å komme over henne. Ved at du innser hvor bitch hu var som var utro..els

Lenke til kommentar
Det var trolig en egoistisk handling for å lette sitt eget hjerte. Trolig ser hun ikke dette selv, men tror at hun er den gode samuritan.

8044174[/snapback]

Mulig jeg tar feil, men jeg heller mot at siden hun missliker henne også, så var det for å svartmale henne enda mer.

I mine øyne så er eksen en jeg jeg ikke setter særlig pris å uansett for måten hun gjorde ting på. Men kom til å tenke på at den samtalen var kanskje ikke så ønsket.

Lenke til kommentar
Nok en ting som får det til å virke som det egentlig er en egoistisk handling. Men vær forsiktig med å si det til henne. Hun greier trolig ikke se det selv, og vil komme til å bli potte sur på deg hvis du nevner det.

8044412[/snapback]

takk for rådene alle sammen...vurderte å gjøre det, men veide det mot gevinsten ved det og fant at det ble for dumt :)

Lenke til kommentar
Dette er meg akkurat nå:  :wallbash:

8039802[/snapback]

Slenger meg på den...

og det fører meg igjen videre til; er det guttene som ta initiativet til et kyss?

8050537[/snapback]

Nei, det er egentlig ikke det. Mitt første kyss med hun jeg dater nå, var det hun som la opp til. Rettere sagt. Jeg strøk henne over kinnet og håret, og hun peiser på med kyss :) .

Så nei, jeg vil ikke si at det er gutta som må ta initiativet for et kyss, men kanskje det forventes at vi gjør det :hmm: .

Lenke til kommentar

Noen som har råd for å unngå å være skulderen å gråte på, uten å være for brutal?

Er en god venninne av meg som nettopp ble dumpet av typen etter et seriøst forhold som varte i 3 år.

Hva skal jeg si eller gjøre, uten å såre henne.

Orker ikke å bli dratt ned, stemingsmessig, slik jeg blir når hun driver å klager over hvor mye hun savner han osv.

Jeg forstår henne godt og jeg sier allerede slikt som at hun må komme seg ut å gjøre noe gøyt eller hva som helst som gjør at hun får tankene vekk fra ham og/eller finne seg en "ny en".

Men hun maser til stadigheter om hvor perfekt han her karen var og hvordan hun ikke tror det finnes noen som hun passer så bra med som ham.

Noen som har erfart dette selv? Forslag? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...