Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bam! Så var plutselig 2,5 år over... :cry: På en måte visste jeg denne dagen ville komme, men sjokk fordet. Vi ble enige om det. Grein som satan..

8033197[/snapback]

Føler meg deg Dark, gått den sammen veien selv. Jeg og eksen min falt for hverandre kort tid etter vi møttes og jeg visste veldig godt at forholdet ikke ville vare lenge pga diverse grunner, og varte kun ett år, men fy for ett år! Det beste året jeg har opplevd og muligens aldri vil oppleve igjen.

Slik er livet vettu, det beste varer aldri evig.

Lenke til kommentar
Kan noen forklare meg det tullet med at man må være litt overlegen mot jenter man flørter med ?  :hrm:

8038734[/snapback]

Jenter vil ha det de ikke kan få. Og å måtte "jakte" på noe gjør det bare mer spennende.

8038761[/snapback]

hmmmmm, ook. Men man kan jo ikke la det gå for langt ? For da kan man jo få inntrykk av at man ikke er interessert også gir hu opp..

Lenke til kommentar
hmmmmm, ook. Men man kan jo ikke la det gå for langt ? For da kan man jo få inntrykk av at man ikke er interessert også gir hu opp..

8038812[/snapback]

Nei, ikke gjør det.

Men altså, noen jenter liker at gutten viser interrese, kommer jo ann på jenta.

Men om du først vil leke hard to get, ikke gjør det for lenge ;)

Lenke til kommentar

8038812[/snapback]

Nei, ikke gjør det.

8038839[/snapback]

Vanskelig balansegang.. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Nei, men om du virkelig liker ei jente så vis det. Bare ikke overdriv, da kan du risikere å skremme henne vekk.

8038860[/snapback]

Hmmmm, ja.. Hu har allerede sagt ja til å bli med på "date" da, bowling.. Menneh vet jo egentlig ikke hva hu tenker.. Kan jenter finne på å bli med på sånne ting selvom de ikke er interessert overhode, og man ser at den andre personen er interessert ?

Lenke til kommentar
Hmmmm, ja.. Hu har allerede sagt ja til å bli med på "date" da, bowling.. Menneh vet jo egentlig ikke hva hu tenker.. Kan jenter finne på å bli med på sånne ting selvom de ikke er interessert overhode, og man ser at den andre personen er interessert ?

8038912[/snapback]

Jeg ville aldri gjort det om jeg visste vedkommende var interessert og jeg ikke var det i det hele tatt. Gi falske forhåpninger er noe av det værste man kan gjøre.

Går sikkert bra skal du se ;) Bare pass på så du ikke er altfor plagsom og innpåsliten, men samtidig så liker jenter å få oppmerksomhet.

Lenke til kommentar

8038812[/snapback]

Nei, ikke gjør det.

8038839[/snapback]

Jeg gjorde denne tabben :(

Visste ikke så mye interrese for en jente på grunn av at jeg var i en deppa perjoda (Kjærlighetssorg), og jeg skjøv henne på en måte litt vekk, og nå virker det som hun har mistet interesen... :(

Men nå som jeg har kommet meg videre, så har jeg fått mere enn, en interesse for henne, jeg tenker på henne hverdag, og jeg skal prøve å be om msn hennes en dag, så jeg kanskje kan be henne ut på kino :)

Håper jeg får en anledning til å spørre.. :)

Håper bare ikke hun har gitt fult fean i meg, på grunn av måten jeg oppførte meg tidligere...

Lenke til kommentar
Kan noen forklare meg det tullet med at man må være litt overlegen mot jenter man flørter med ?  :hrm:

8038734[/snapback]

Jenter vil ha det de ikke kan ha, som Demille sier.

Hvis du bare er snill og grei gutt og ikke viser tegn på intresse, vil hun sette deg i "venne"båsen, noe som kan være vanskelig å komme ut ifra.

Du må vise intresse, men jeg råder imot å si direkte til henne at du liker henne. Ikke kjøp all slags gaver og blomster for å vise at du liker henne, dette reserverer jeg alltid til når vi faktisk er i et forhold. Vis intresse igjennom blant annet berøring og erting.

Har selv dårlige erfaringer med "jeg liker deg". Altså å si det til en jente man har gått ut på en kino"date" med. Da forsvant all hennes intresse på et blunk.

Men alle jenter er forskjellige; noen liker de som erter de, og aldri kan gi de det de vil ha, mens andre (altfor få) liker snille gutter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...