Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er så jævla deppa nå. Ser på det positive at vi er gode venner og at vi ikke bryter kontakt. Sees igjen i morgen!

8033303[/snapback]

sov godt da=) (beklager, men kan ikke bedre akkurat nå) Håper litt søvn hjelper på.

8033380[/snapback]

Ting har jo ikke akkurat vært lett for deg heller

Lenke til kommentar
Jeg er så jævla deppa nå. Ser på det positive at vi er gode venner og at vi ikke bryter kontakt. Sees igjen i morgen!

8033303[/snapback]

sov godt da=) (beklager, men kan ikke bedre akkurat nå) Håper litt søvn hjelper på.

8033380[/snapback]

Ting har jo ikke akkurat vært lett for deg heller

8033397[/snapback]

Ååå jo du, jeg har mer medlidenhet for din situasjon enn min egen. Eksen min mistet en bestevenn pga måten hun var med meg, og når så selvmordstankene,spiseproblemene,skoleproblemene,mobbing osv kommer tilbake, så er hun med en som sliter samme problemer og en kjæreste som en får se om takler det.

Endret av Christian86
Lenke til kommentar

Ååå jo du, jeg har mer medlidenhet for din situasjon enn min egen. Eksen min mistet en bestevenn pga måten hun var med meg, og når så selvmordstankene,spiseproblemene,skoleproblemene,mobbing osv kommer tilbake, så er hun med en som sliter samme problemer og en kjæreste som en får se om takler det.

8033467[/snapback]

Det jeg mente var at du nok ikke greier å få ut så mye medlidenhet siden du selv er/var i samme situasjon (i alle fall nesten)

Blir nesten som J@cob sier..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...