Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fant ut at eksen var utro den siste tiden vi var sammen nå jeg :(

8025580[/snapback]

Au da, den svir. Utroskap er virkelig stygt =/

8025601[/snapback]

Men er ikke noe savn av henne. Kanskje det å ikke få sms så ofte som før, men er mer måten det hele skjedde på. Hva som virket som en veldig snill jente, utviklet seg til dette liksom.

Trøsten er forsåvidt at hun mistet en venn i tillegg, og 500 kr. Men er litt kjipt likevel, for jeg føler meg veldig dum.

Men jeg har en drøm, og en sti jeg vil følge, dette skal ikke stoppe meg!

Endret av Christian86
Lenke til kommentar
Men er litt kjipt likevel, for jeg føler meg veldig dum.

jeg tror det er ganske mange som føler det slik når en partner har vært utro.. mye som går igjennom hodet ditt da...

8027873[/snapback]

tja, hun var ikke den største utgiften min uansett, men tror venninen min var den som ble mest sur på henne. Eksen brukte henne som unskyldning nemlig, men for min del gjør det meg bare mer sur og mer motivert for å nå mine mål.

Lenke til kommentar
Jeg kom hjem til min kjære på fredag, det var usannsynlig digg! Spesielt etter en lang reise hjem fra Singapore, der tidsforskjellen gjorde kommunikasjon i ferien litt vanskelig. :grin:

8027767[/snapback]

Blitt dame på deg også, altså? Når skjedde dette, Jesper? Uansett, gratulerer så mye! Hyggelig å høre! :)

Samboeren min skal ut i praksis denne uka pluss to uker frem i tid, så det blir en hektisk periode! :ermm:

Endret av Gabi Heinze
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...