darkness| Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Vi bor sammen og gifter oss 4 mnd + 12 dager Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Vi bor sammen og gifter oss 4 mnd + 12 dager 8006341[/snapback] Så herlig da. Gratulerer så meget. Skal dere reise noe sted? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Vi skal forhåpentligvis reise, men vi har ikke bestemt oss for hvor og når enda. Jeg har veldig lyst til å reise til et eksotisk sted, men det er også veldig dyrt.. så vi får se hva det blir til. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Har ikke hørt noe i fra damen min i flere dagen nå... jeg blåser i det fordi jeg vet at hun blir min uansett! 8002894[/snapback] Dama di er med andre ord ikkje di dame? 8004018[/snapback] jo vesst så er hun min! Det jeg mente var at jeg bryr meg ikke om hun ikke svarer fordi jeg vet at hun er glad kun i meg... Endret 23. februar 2007 av Leasch Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) noen som har tips til hva man kan prate om med ei jente på msn?? kjenner henne ikke ifra før osv Pliss tips? Endret 23. februar 2007 av hansol123 Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 noen som har tips til hva man kan prate om med ei jente på msn?? kjenner henne ikke ifra før osv Pliss tips? 8009643[/snapback] Spør om henne.. Damene liker å prate om seg selv.. :!: Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 hehe joa, kan jo det da. tips om hva jeg kan prate om? litt mere detaljert? Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 hehe joa, kan jo det da. tips om hva jeg kan prate om? litt mere detaljert? 8009709[/snapback] Vil du ha det heilt med skje eller? prat om henne som sagt. Skole, gjør i fritia, driver med (sport), bare prat sjit, som du prater med kompisene dine. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Ja, til de som ville ha historien. På lørdag traff jeg altså ei jente på festen til kameraten min. Kjente til henne gjennom litt tulleprat fra før av. Vi endte opp hos meg på sofaen utover natta. Vi hørte på Pink Floyd og kysset. Det er det desidert beste jeg noen gang har opplevd. Har aldri blitt så betatt av en jente før, særlig ikke etter å ha møtt henne en gang. Søndag kom og gikk, og jeg hørte ingenting fra henne. Jeg prøvde å gi meg selv positive tanker om at hun ikke var noe særlig, men visste at det var løgn, fordi jeg var allerede fortapt i henne. Det viste seg at hun hadde pratet om meg konstant og til alle hele søndag. Hun ble skuffet når hun ikke hørte noe fra meg. Jeg hadde ikke nummeret hennes, så jeg måtte be en kamerat om MSN-adressen hennes. Det jeg ikke visste var at noe skjedde når jeg la henne til, så ting gikk ikke riktig for seg. Jeg trodde at jeg hadde lagt henne til, og hun hadde ikke visst noe om det. Så vi gikk hver for oss og var skuffet over at vi ikke hadde hørt fra den andre. På mandagen fant jeg ut at hun hadde ventet på at jeg skulle legge henne til, men at ingenting kom opp hos henne. Så jeg prøvde på nytt, og det gikk fint. Jeg prøvde å innlede litt tullete, for å ikke vise at jeg var helt fortapt i henne. Utover kvelden kom den litt mer seriøse praten i gang, og vi snakket om det som skjedde. Hun kunne fortelle at hun aldri har følt noe sånt før. Man kan si at jeg ble en glad gutt. Vi har tilbrakt de siste dagene med å prate. Vi kunne ikke være sammen, fordi jeg har vært opptatt med møter og slikt foran valget (ble faktisk valgt inn på kommunestyrelista). I går var hun hos meg, og vi lå i senga og koste oss og så på film til nærmere ett om natta. Det var bare herlig. Jeg har allerede begynt å få følelser for henne (veldig sterke følelser) og hun føler det samme tilbake. Vi vet bare at det blir oss. Hun har snudd hele livet mitt på hodet. På fredag hatet jeg livet mitt. Jeg hatet min egen tilværelse og den jeg var helt til roten. Nå er jeg bare... glad. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Teh story. 8010448[/snapback] Gratulerer. Missunelig nå! Lykke til! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 *snip* 8010448[/snapback] Fra nå av holder du kjeft om at kjærlighet ikke er noe, ok? Grattis til deg i alle fall! Lenke til kommentar
Charlotte_Susanne Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Grattis Såå koselig Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 hehe joa, kan jo det da. tips om hva jeg kan prate om? litt mere detaljert? 8009709[/snapback] Vil du ha det heilt med skje eller? prat om henne som sagt. Skole, gjør i fritia, driver med (sport), bare prat sjit, som du prater med kompisene dine. 8010340[/snapback] jau, kunne trengt det ja men prøver iallefall Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 snip 8010448[/snapback] Åh, så bra Detta fortjener du virkelig, Eirik! Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Marley:Gratulerer så masse. Helt genialt når sånt skjer!! Kjempeglad på dine vegne Endret 24. februar 2007 av Mirann Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Lykke til videre med hu dama da Marley. Går nok bra Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Tusen takk, alle sammen. Det ser ut til at dette er noe virkelig riktig. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Grats Marley. (Jeg vil også treffe ei sånn jente) Endret 24. februar 2007 av Llandari Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Min kjære kommer hjem i dag Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Min kjære kommer hjem i dag 8021181[/snapback] Og jeg kommer hjem til min kjære om ei uke. Skål for oss! Endret 25. februar 2007 av Leasch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg