MC2 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Kan gråte i timesvis. Kan også hoppe av glede når jeg kommer hjem om dagen etter en "fin" dag med henne. Hvis vi har hatt det bra, eller kost sånn smått. Ja, det jeg prøver på. Men er redd alle rundt meg, er jo sammen i gjenger hele tia, vil ikke vise alle at jeg kanskje legger litt an på hu. Er mye lettere alene, eller når ingen ser oss. 7456586[/snapback] For det første, spiller det noen rolle om du "legger an" på henne når du er sammen med andre? Viser bare selvsikkerhet og du scorer sikkert noen respekt-poeng hos de andre, uten at de nødvendigvis sier noe. Men ang. at du kan bli veldig deprimert av og til; kjøp en liten notatbok og for hver "fin" dag skriver du (for hånd, mer personlig da) en side i den uten å lese hva som sto på forrige side. Og for hver "dårlig" dag leser du bare i den uten å skrive. Når du er ferdig gjemmer du den i en skuff eller noe. Kan ikke garantere at du blir gladere, men du blir i hvert fall mint på at noen dager er livet godt. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Joa det er nok en ide` men jeg er jo så feig =( 7468811[/snapback] Jeg skjønner åssen du har det. Men hun ba deg om å ringe deg, noe som betyr at hun ville snakke med deg. Det betyr også at hun kan være interessert, satt i kontekst med situasjonen hun ba deg om å ringe deg. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Venter til imorgen jeg, så får hun tenkt seg litt om, og jeg får sove Thx Marley. peace Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 MC2, har funnet at jeg ikke kan legge an på henne. Blir å ødelegge alt. Hun vil sikkert droppe all kontakt med meg også da Må få henne into meg, men det er ikke lett. Men skal prøve å forføre henne. Kan bare ikke risikere å miste henne fra livet mitt. Fra nå av er jeg en flørtende venn med henne. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Gah. Nå er jeg så lei av å ha et fraværende kjærlighetsliv. Føler at jeg er fortapt i en kjedelig hverdag med bare skole og ingen spenning. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Rome: Det kommer, men nytter ikke å lete etter det Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg vet, jeg vet Juliess. Men kjedelig å vente alikevel. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 DET skal jeg si meg helt enig i... men du får prøve å nyte det, gå på fest, vær ute med venner og ha det kult, så kommer det fortere enn du aner Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Rome av de bildene jeg har sett i RPP, så burde du ikke slite med å finne noen =) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Gah. Nå er jeg så lei av å ha et fraværende kjærlighetsliv. Føler at jeg er fortapt i en kjedelig hverdag med bare skole og ingen spenning. 7470802[/snapback] You and be both. Det at jeg vet at det heller ikke skal skje noe før tidligst til sommeren er heller ikke noe bedre. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Det at jeg vet at det heller ikke skal skje noe før tidligst til sommeren er heller ikke noe bedre. 7471446[/snapback] Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Det at jeg vet at det heller ikke skal skje noe før tidligst til sommeren er heller ikke noe bedre. 7471446[/snapback] Hvorfor ikke? 7471457[/snapback] Fordi jeg har nektet meg selv å involvere meg med noen. Det er til det beste. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Fordi jeg har nektet meg selv å involvere meg med noen. Det er til det beste. 7471538[/snapback] Jeg fortsetter der Rome slapp. Hvorfor ikke ? Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Fordi jeg har nektet meg selv å involvere meg med noen. Det er til det beste. 7471538[/snapback] Det var litt rart. Som Neppe sa, hvorfor? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Det er bare best sånn. Det siste jeg trenger nå er en til person jeg må gi litt av livet mitt til, men det jeg trenger aller mest er noen å støtte meg til. Det er et lite paradoks. Jeg velger heller å være alene, så andre skal få slippe å ha meg i nærheten av seg. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Det syns jeg hørtes trist ut Hvorfor skulle det være en ulempe for andre å ha deg i nærheten? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Det syns jeg hørtes trist ut Hvorfor skulle det være en ulempe for andre å ha deg i nærheten? 7471833[/snapback] Jeg er jo en byrde. Særlig med alt drittet som hele tiden skjer i livet mitt. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg er jo en byrde. Særlig med alt drittet som hele tiden skjer i livet mitt. 7472010[/snapback] Bra du tenker positivt i det minste Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Så dårlig helg? Børst av støvet og kom deg på beina igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg