TanglewoodD Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 Nachspiel er godt tips til dem som sliter litt med på-to-manns-hånd-kontakten i startfasen.. Myye rart kan skje på nachspiel! 7969397[/snapback] Jeg sliter egenltig ikke med det. Jeg bare tør aldri å ta steget til å kysse. 7969548[/snapback] Du er da ikke alene.. Jeg har vel egentlig bare vært på jenter når jeg har vært veldig full, har vel kyssa 2 jenter edru.. Finner liksom aldri en sjangs til å gjøre det, til og med mange ganger når jeg er full så tør jeg ikke. Men selvom en ikke har noe å tape, så tør en ikke Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 Men selvom en ikke har noe å tape, så tør en ikke Har mer å tape på å la være, IMO. Det hjelper ikke på humøret å gå rundt og innvendig si til seg selv at man er en dust, i alle fall. Lenke til kommentar
edds Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 Hmm, konfronterte en jente jeg har blitt mer og mer glad i i det siste, og som jeg har holdt litt på med, om hva som kom til å skje mellom oss. Hun var litt usikker, og ville ikke inn i no seriøst forhold. Akkurat det samme tenkte jeg, så det gikk egentlig veldig bra. Hun sa at vi bare kunne ta det som det kom, og jeg skal være sammen med henne onsdag. Spennende og uforpliktende. Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 Nachspiel er godt tips til dem som sliter litt med på-to-manns-hånd-kontakten i startfasen.. Myye rart kan skje på nachspiel! 7969397[/snapback] Jeg sliter egenltig ikke med det. Jeg bare tør aldri å ta steget til å kysse. 7969548[/snapback] Du er da ikke alene.. Nei, det er han langt ifra! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 Nå ser hun ut til å ignorere meg. Same procedure as last time, miss Sophie? Same procedure as every time, bitch. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Har egentlig ikke noe problem med å ta steget til det første kysset jeg. Om dere sitter i senga/sofaen e.l. og ser på en film, (eller i mitt tilfelle her om dagen: rulleteksten etter filmen, med rolig musikk ) og sitter å koser med hverandre, så er det ikke verre enn og bare lene seg over og (prøve) å ta et lite kyss. Så lenge du ikke stikker tunga nedi halsen på henne på første forsøk da. Det blir kanskje en nedtur. Men du merker fort om du gjorde det rette eller ikke. Endret 18. februar 2007 av tommyeggen Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 Nå ser hun ut til å ignorere meg. Same procedure as last time, miss Sophie? Same procedure as every time, bitch. 7970885[/snapback] Hehehe, veit! Man kan ikke få forhåpninger her i verden, da går alt bare til helvete uansett! Skulle noen ganger ønske man fikk vite hva man gjorde galt, så man kanskje kunne få en sjanse til å "rette" på det. Har blitt tråkket på, trykt ned i søla, hatt forhåpninger i over ett år nå. Kan ha noe med at jeg har valgt feil jenter å da.. Men nå når jeg endelig møter ei søt jente som IKKE er som alle de andre, og vi har noe på gang kommer plutselig alle andre tilbake. Bitches! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 Mystery's Kiss Close Works like a charm Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 Men du merker fort om du gjorde det rette eller ikke. 7970987[/snapback] Nettopp.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 Men du merker fort om du gjorde det rette eller ikke. 7970987[/snapback] Nettopp.. 7972031[/snapback] Hva kan jeg ha gjort feil da? Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 Men du merker fort om du gjorde det rette eller ikke. 7970987[/snapback] Nettopp.. 7972031[/snapback] Hva kan jeg ha gjort feil da? 7972081[/snapback] Siden det endte med klining gjorde du ingenting feil på området jeg tenkte på.. Det jeg mente med "nettopp", var at når du prøver å kysse et prospekt, merker du fort om du "får lov" eller ikke, og skrekken for at de backer er det som gjør at man sliter med å prøve.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 Jaja. Go figure. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 Du gjorde helt sikkert ikke noe feil. Det som er så kjipt. Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 og sitter å koser med hverandre, så er det ikke verre enn og bare lene seg over og (prøve) å ta et lite kyss. Minner meg om første gangen jeg kyssa noen.. Haha, var med hu jeg var forelska i og vi hadde drivi å kost litt, også måtte jeg gå, også sa jeg at det var en siste ting og sa at hu måtte lukke øynene, også kyssa jeg henne med et ekstremt klønete kyss, smalt munnen min inn i ansiktet hennes nærmest.. Men, det endte med at hun ikke hadde så hastverk allikevel så må jo ha gjort noe riktig.. 8nde klasse romantikk ftw. :!: Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Du gjorde helt sikkert ikke noe feil. Det som er så kjipt. 7972558[/snapback] Til tross for at hun påstår hun er lesbisk, virket hun veldig hetero klokka tre i dag morges. Hvis det var sånn jeg hadde forstått det. EDIT: Også var det trøbbel med feil MSN-adresser og slikt som var grunnen til at hun ignorerte meg. Betryggende. Endret 19. februar 2007 av Marley Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Minner om reglene for bruk av gjesteposting. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 noen som har noen tips om hvordan man "draget" på damer? sliter litt med kontakt av jenter og kunne trengt noen tips har begynnt og kle meg bedre en jeg gjorde før trener hver dag osv. jævli lei av og være uten dame Lenke til kommentar
jokkeS Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 noen som har noen tips om hvordan man "draget" på damer? sliter litt med kontakt av jenter og kunne trengt noen tips har begynnt og kle meg bedre en jeg gjorde før trener hver dag osv. jævli lei av og være uten dame 7987588[/snapback] Prat vær sosial, ikke overdriv Start med å få deg noen veninner, så Finner du sikkert noen til slutt Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2007 Start med å få deg noen veninner, så Finner du sikkert noen til slutt det er ikke så dumt. ved å få deg flere jentevenner får du "automatisk" kontakt med deres veninner igjen og du øker dermed omgangskretsen ganske betraktelig når det gjelder det motsatte kjønn. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) var ikke så dumt nei får skaffe meg noen venniner da skifta nick ilpostino? Endret 21. februar 2007 av hansol123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg