Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

@Marley: Kyss nå og bli til du skal dra, med eller uten dama. Den eneste måten du kan bedre tilstanden din som du ærlig talt maser ganske mye om, er ved å konfrontere de skumle og vanskelige tingene. Hvis det ikke går bra, så har du i alle fall prøvd, og du vet mer til neste gang. Og for din egen skyld - ikke steng deg inne om det ikke skulle gå din vei denne gangen - det går alltid flere tog.

7953394[/snapback]

 

Jeg ser alltid ut til å ta feil tog, men lever alltid i det merkeliget håpet om at jeg en dag hopper på det riktige. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Marley, hvorfor lar du henne ikke komme innpå deg ?

7952809[/snapback]

Fordi det å la noen komme innpå deg på den måten er møkkaskummelt. Skjønner han godt, jeg :ermm:

7952920[/snapback]

 

Kan virkelig en person yte noe skade mot deg av å komme innpå deg ?

Hvis , så tror jeg du/dere bør revurdere smaken av jenter/gutter..

7958496[/snapback]

Litt enig med den.. Slipper både den ene og andre inn jeg, og har ikke blitt skada av det..

Lenke til kommentar
Dagens lille whine fra meg.

 

Dama har dratt på fjellet!! Kommer ikke hjem før om 8 dager! Alt for lenge. Hun dro i går og jeg har ikke en dritt å gjøre. Virker noen ganger som livet mitt bare dør nå hun er lenge borte.

Kan ikke huske forrige gang hun var 9 dager borte fra meg!

 

:cry:

7962299[/snapback]

 

Men egentlig er du Henrykt, 9 dager med bare wow! Samt; Eneste grunnen til at du skrev dette, er fordi du vet at hun vill lese det? :p

Lenke til kommentar
1. Hun får ikke lest den siden hun er på fjellet.

2. Pcen er ikke god nok for wow (!).

3. Jeg har influensa, så det er ikke så mye tid på dataen.

7962334[/snapback]

 

Hun kommer da tilbake? Leser hun bare den ene siden, eller scroller hun lengre bak i tråden og?

 

2 og 3: /Comfort :D

Lenke til kommentar
Dagens lille whine fra meg.

 

Dama har dratt på fjellet!! Kommer ikke hjem før om 8 dager! Alt for lenge. Hun dro i går og jeg har ikke en dritt å gjøre. Virker noen ganger som livet mitt bare dør nå hun er lenge borte.

Kan ikke huske forrige gang hun var 9 dager borte fra meg!

 

:cry:

7962299[/snapback]

 

Nå kan du gjøre akkurat hva du vil, uten innspill fra dobbeltmoralske kvinnelige motparter. ;)

Lenke til kommentar
Marley, hvorfor lar du henne ikke komme innpå deg ?

7952809[/snapback]

Fordi det å la noen komme innpå deg på den måten er møkkaskummelt. Skjønner han godt, jeg :ermm:

7952920[/snapback]

 

Kan virkelig en person yte noe skade mot deg av å komme innpå deg ?

Hvis , så tror jeg du/dere bør revurdere smaken av jenter/gutter..

7958496[/snapback]

Litt enig med den.. Slipper både den ene og andre inn jeg, og har ikke blitt skada av det..

7958903[/snapback]

 

Jeg også, men samtidig har jeg gått på en smell en gang, noe som gjør hverdagen kjip i et par uker.

 

Kan virkelig en person yte noe skade mot deg av å komme innpå deg ?

Hvis , så tror jeg du/dere bør revurdere smaken av jenter/gutter..

7958496[/snapback]

Ikke på anna måte enn at de stort sett forsvinner når de finner ut hvor store issues jeg har :ermm:

7964038[/snapback]

 

Kort sagt , du er redd for å sviktes da ? Det er lett å bli skremt, særlig hvis en person som man tror liker pga det ytre og det man har sett, er totalt feil og person har store psykiske vansker. Hadde skremt meg - som ikke har hatt noe slike problemer og ikke klarer å sette seg inn i en slik situasjon.

 

jeg og schnuppa sender meldinger, igår var jeg teit og full og sendte en teit melding med <3 i slutten ellernoe, så nå sender hun det hele tiden til meg :love::blush:

Lenke til kommentar
Kort sagt , du er redd for å sviktes da ? Det er lett å bli skremt, særlig hvis en person som man tror liker pga det ytre og det man har sett, er totalt feil og person har store psykiske vansker. Hadde skremt meg - som ikke har hatt noe slike problemer og ikke klarer å sette seg inn i en slik situasjon.

7967694[/snapback]

Kan vel si det sånn.. Har skjedd mer enn en gang.

 

--------

 

Mih, jeg savner nerden miin.

Vinterferie som ikke er samtidig er teitest :hrm:

Lenke til kommentar

I går var en av de mer eksepsjonelle dagene jeg kan huske.

 

Ting startet helt normalt, slik de burde gjøre. Kjøpte drikke i byen, klart for å feste på kvelden, da kameraten min akkurat har fylt 18. Uansett, festen starter rolig, før det kommer en del jenter. Og ingen av dem var akkurat vonde å se på. Jeg hadde hatt en internspøk gående med en av jentene og kameraten min om noe giftemål og greier, med skikkelige intriger og alt. Uansett så kommer jeg i snakk med denne jenta (hadde aldri truffet henne før, men hun visste visst godt hvem jeg var), og vi finner fort tonen og fortsetter internspøken over en ukjent promille. Da klokka rundet ett måtte vi gå fra kameraten min, så jeg foreslo at vi tok et lite naschpiel hos meg, siden jeg bodde rett oppi gata. 5-6 stykker ble med, deriblant denne jenta. Etter hvert datt en og en fra, men hun jenta forble hos meg. Vi satt i sofaen i flere timer, hun hadde hodet i fanget mitt og vi bare slappet av og hørte på Pink Floyd. Det er en av de beste opplevelsene jeg kan si at jeg har hatt. Alt var bare fint. Uansett så begynte vi å kysse litt og slikt, det endte med at vi lå og klinte på sofaen (fortsatt med Pink Floyd i bakgrunnen). Hun dro ikke før klokka var rundt halv seks om morgenen.

 

 

Confidence boost. :wee: La oss bare håpe at hun ikke er som de andre og benekter a noe som helst skjedde.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...