akarno Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 snip 7952684[/snapback] Som din masende kompis mener jeg at du skulle glemt henne helt og begynne å se over veien:) Lettere sagt enn gjort, though. GLHF Jeg skal stå i buskene bak og se på. Lenke til kommentar
Stolt Jensenberg Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 snip 7952684[/snapback] Som din masende kompis mener jeg at du skulle glemt henne helt og begynne å se over veien:) Lettere sagt enn gjort, though. GLHF Jeg skal stå i buskene bak og se på. 7952714[/snapback] jo takk, det varmer å vite at du er der (et sted langt baki buskene) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Har noen av dere hatt den følelsen av at dere bare MÅ kysse ei jente (eller en gutt), ellers får dere aldri fred med dere selv? Ja, ganske deilig og på samme tid frustrerende følelse det der. 7952313[/snapback] Veldig frustrerende. Det er ei jeg har så utrolig lyst på (både seksuelt og følelsesmessig), men flere grunner hindrer: 1. Hun vurderer vennefella. 2. Hvis noe forhold skal funke, må hun kjenne meg. Det kan ikke skje. Så jeg vurderer å kysse henne dagen før jeg flytter herfra. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Har noen av dere hatt den følelsen av at dere bare MÅ kysse ei jente (eller en gutt), ellers får dere aldri fred med dere selv? 7952295[/snapback] Yup, men hver gang så tør jeg ikke... Angrer bittert hver gang, men samtidig er jeg glad med den jenta jeg driver med nå. Det er som om jeg er redd for henne, tør nesten ikke gi henne en kos.. Jææævlig snålt. Kan hende det har noe med at mange kjenner henne, og jeg spiller en mindre viktig rolle for mange - mtp henne og familiemedlemmer. Marley, hvorfor lar du henne ikke komme innpå deg ? Endret 15. februar 2007 av Hurt Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 1. Hun vurderer vennefella.2. Hvis noe forhold skal funke, må hun kjenne meg. Det kan ikke skje. Så jeg vurderer å kysse henne dagen før jeg flytter herfra. 1. Hva med å prøve «stopp meg om det jeg gjør nå er helt feil...» 2. Kan du finne fred med deg selv om du kysser henne og bare stikker av etterpå? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 *snip* jeg tør vedde surt oppsparte penger på at hun kun så på deg som en kompis og at hun dermed ble skremt da du sa du hadde følelser for henne. Jeg har vært borte i samme situasjonen selv. Jeg hadde inntrykk av at hun kun ville ha meg som kompis og det stemte da jeg konfronterte henne med det. Jeg sa ganske klart ifra til henne at jeg da ikke ønsket kontakt med henne da jeg ikke ønsker å gå rundt å vente på ingenting.Av en eller annen grunn fortsetter hun å ta kontakt med meg.. litt dumt men c'est la vie.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Marley, hvorfor lar du henne ikke komme innpå deg ? 7952809[/snapback] Fordi det å la noen komme innpå deg på den måten er møkkaskummelt. Skjønner han godt, jeg Lenke til kommentar
Stolt Jensenberg Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 *snip* jeg tør vedde surt oppsparte penger på at hun kun så på deg som en kompis og at hun dermed ble skremt da du sa du hadde følelser for henne. Jeg har vært borte i samme situasjonen selv. Jeg hadde inntrykk av at hun kun ville ha meg som kompis og det stemte da jeg konfronterte henne med det. Jeg sa ganske klart ifra til henne at jeg da ikke ønsket kontakt med henne da jeg ikke ønsker å gå rundt å vente på ingenting.Av en eller annen grunn fortsetter hun å ta kontakt med meg.. litt dumt men c'est la vie.. 7952903[/snapback] vedder ikke imot for å si det sånn, og jeg vil egentlig ikek miste henne som venn, så jeg driver å tar kontakt med hnne så det er egentlig helt omvendt for hun er en helt fantastisk perosn, og hvis det er mulig å "redde vennskapet" så vil jeg gjerne prøve på det Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 vedder ikke imot for å si det sånn, og jeg vil egentlig ikek miste henne som venn, så jeg driver å tar kontakt med hnne så det er egentlig helt omvendt for hun er en helt fantastisk perosn, og hvis det er mulig å "redde vennskapet" så vil jeg gjerne prøve på det Du gjør som du vil men jeg tør påstå du får det kjipt når hun får seg type.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Marley, hvorfor lar du henne ikke komme innpå deg ? 7952809[/snapback] Fordi når folk kommer innpå meg, så snur de ryggen til meg. 1. Hva med å prøve «stopp meg om det jeg gjør nå er helt feil...»2. Kan du finne fred med deg selv om du kysser henne og bare stikker av etterpå? 7952889[/snapback] 1. Tenkte noe sånt. 2. Jeg vil aldri finne fred med meg selv, det vet jeg bare. Jeg vil aldri få fred med personen jeg er. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg vil aldri finne fred med meg selv, det vet jeg bare. Jeg vil aldri få fred med personen jeg er. ironisk nok tror jeg du kun vil finne fred med deg selv når du aksepterer deg selv for den du er. Du er ennå en ung og lovende herremann og du vil nok finne ei som er glad i deg nettop fordi du er deg selv.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 ironisk nok tror jeg du kun vil finne fred med deg selv når du aksepterer deg selv for den du er. 7953095[/snapback] Aldri i livet. Jeg ville aldri akseptert meg selv som et menneske. Heller ikke utenfra. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Du kommer med det her stadig vekk, Marley. Har du svært sviktende selvtillitt eller er du virkelig så grusom at ingen kunne tenkes å ville ha deg? Med den instillingen der tror jeg du går ensomhet i møte, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 ironisk nok tror jeg du kun vil finne fred med deg selv når du aksepterer deg selv for den du er. 7953095[/snapback] Aldri i livet. Jeg ville aldri akseptert meg selv som et menneske. Heller ikke utenfra. 7953159[/snapback] tsk tsk, du er moro å prate med til tider Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Du kommer med det her stadig vekk, Marley. Har du svært sviktende selvtillitt eller er du virkelig så grusom at ingen kunne tenkes å ville ha deg? Med den instillingen der tror jeg du går ensomhet i møte, for å si det sånn. 7953256[/snapback] Jeg kan fint bli kjent med folk. Så lenge de ikke blir kjent med meg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg kan fint bli kjent med folk. Så lenge de ikke blir kjent med meg. 7953274[/snapback] Det høres ikke ut som en holdbar løsning.... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg kan fint bli kjent med folk. Så lenge de ikke blir kjent med meg. For meg blir det en logisk brist - å være kjent med folk er to-veis. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Fordi når folk kommer innpå meg, så snur de ryggen til meg. 7953067[/snapback] Spørsmålet er hvor langt jeg har kommet. Men jeg har enda ingen planer om å snu ryggen, mann Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Gah. TIL PROBLEMET! Skal jeg kysse og stikke? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 @Marley: Kyss nå og bli til du skal dra, med eller uten dama. Den eneste måten du kan bedre tilstanden din som du ærlig talt maser ganske mye om, er ved å konfrontere de skumle og vanskelige tingene. Hvis det ikke går bra, så har du i alle fall prøvd, og du vet mer til neste gang. Og for din egen skyld - ikke steng deg inne om det ikke skulle gå din vei denne gangen - det går alltid flere tog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg