Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)

Anbefalte innlegg

Jacob  :love:

7936472[/snapback]

I want your babies!

OnTopic: Noen som kan en fin måte å drepe sjalusi på? Vangligvis er jeg en nokså kald / kynisk person. Når jeg tenker på henne nå, bryr jeg meg ikke nevneverdigt mye om at hun jokker på andre, men når jeg er med henne, står ved siden av henne, ser henne i øynene etc.. Auch. Du kan trygt si at jeg blir lettere; "Ubereinlig", i de situasjonene.

7937961[/snapback]

føler med deg... det er jævli å måtte stå å prate med ei du er forelska i når hu står i armene til en annen... håper at han bare blir kjørt over av toget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke at det ikke går an å tenke bittegrann rasjonelt i de situasjonene.. Særlig når ikke man kjenner den andre, da har h*n intet ansvar overfor deg, det er kun exen/kjæresten din du har evt grunn til å være sur på!

Kan godt la vær å like/være sjalu på den nye, men å blame ham for at DIN ex/kjæreste har gått videre/vært utro er så bak mål at det får jeg ikke til..

Endret av toth
Lenke til kommentar
Det er så typisk når den personen som noen er forelska i liker noen andre. Da er alt den andre personen sin skyld, og den personen fortjener å dø.

7939158[/snapback]

Har aldri likt denne innstillingen, spesielt i tilfeller hvor jenten har vært utro og man velger å skylde på fyren. Det er da man vet at følelsene tar overhånd, da det ikke er noen logikk bak det. Tror disse guttene at jenten blir vunnet tilbake av at de beviser hvem som er sterkest?

Lenke til kommentar
Det er så typisk når den personen som noen er forelska i liker noen andre. Da er alt den andre personen sin skyld, og den personen fortjener å dø.

7939158[/snapback]

Ikke den mest gunstige situajsonen det, nei, det er klart. Heldigvis er det en stund siden jeg har opplevd noe slik, noe jeg er meget glad for. Man vil ikke utsette seg for slike vonde ting mer enn nødvendig.

Lenke til kommentar

7939158[/snapback]

Har aldri likt denne innstillingen, spesielt i tilfeller hvor jenten har vært utro og man velger å skylde på fyren. Det er da man vet at følelsene tar overhånd, da det ikke er noen logikk bak det. Tror disse guttene at jenten blir vunnet tilbake av at de beviser hvem som er sterkest?

7939381[/snapback]

Ja, dette ligger kodet inn i genene våre fra steinalderen, men de fleste har nok blitt opplært til å ikke gjøre det ;)

Lenke til kommentar

7939158[/snapback]

7939381[/snapback]

Ja, dette ligger kodet inn i genene våre fra steinalderen, men de fleste har nok blitt opplært til å ikke gjøre det ;)

7941259[/snapback]

sant nokk, men er fremdeles noen som ikke velger og laver og gjøre det da :!:

Lenke til kommentar
love sucks... fredag har vi god kontakt, etter helgen blir jeg oversett i flere uker. hvorfor skal jenter være så ustabile?? :(

7944947[/snapback]

hehe, det virker som at alle jenter er like i denne sammenheng. Sannsynlighvis ønsker hun at du skal savne henne. hehe hadde ikke kontakt med damen min på ei uke, og nå skrev hun endelig til meg og med masse unnskyldinger :p

Så bare vent.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
love sucks... fredag har vi god kontakt, etter helgen blir jeg oversett i flere uker. hvorfor skal jenter være så ustabile?? :(

7944947[/snapback]

hehe, det virker som at alle jenter er like i denne sammenheng. Sannsynlighvis ønsker hun at du skal savne henne. hehe hadde ikke kontakt med damen min på ei uke, og nå skrev hun endelig til meg og med masse unnskyldinger :p

Så bare vent.

7945208[/snapback]

Takk, det gjorde meg faktisk litt oppmuntret..;) er merkelig det der...

Lenke til kommentar

7944947[/snapback]

Så bare vent.

7945208[/snapback]

Takk, det gjorde meg faktisk litt oppmuntret..;) er merkelig det der...

7945594[/snapback]

skal nok gå bra :) Selv om det er plagsomt så er det ofte litt vanskelig for jenter å ha flere ting surrende samtidig,

Kjæresten min har sånne uker også, hvor jeg er helt glemt og så blir hun veldig lei seg. Men undres kanskje om hun føler jeg overså henne litt i dag, hakke svart på mobilen i hele dag...ikke bare til henne, men andre også. Glemte rent at den var på lydløs mens jeg satt med xbox'en på full guffe :p

Lenke til kommentar

Okey!

Jeg ble beordret til å skrive her av en kompis av meg som var lei av at ejg klaget til han :blush::dontgetit:

Har vært forelsket i en jente i snart et halvt år, vi var veldig gode venenr og snakket om alt mulig sammen og køddet og fleipet og alt sånt, så (en sjebnesvanger natt) sa jeg at jeg liktehenne (til henne) :wallbash::wallbash: ogeh, siden det så har hun ikke snakket med meg...

vi pleide å gå sammen fra tensing (ja jeg går i tenisng og det ruler) og endte opp emd å stå å snakke til halv 3 og sånn, men etter at jeg "dropped the bomd" så ahr hun blitt kjørt hjem, ikke bra ikke bra.

jeg har prøvd å få snakket emd henne mange ganger, men som oftest blir hun veldig optatt når ejg prøver å si noe eller så blir det som et forhør der ejg må draaaaaa hvert eneste svar ut av henne.

hjeg har for lenge siden skjønt at det blir nok ikke noe mellom meg og denne dama, men in the name of all taht is holy! noen som har et hint eller to for å gjennomrette venskapet i hvertfall? :dontgetit: setter pris på alle svar =)

Endret av Stolt Jensenberg
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...