DJ_Dark Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Gammel er du? Ganske rellevant. 7930147[/snapback] Hvis du leser så stor det at han går i 10. klasse! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Gammel er du? Ganske rellevant. 7930147[/snapback] Hvis du leser så stor det at han går i 10. klasse! 7930277[/snapback] Gah! Mente jeg så det ett sted, men når jeg leste igjennom for andre gang, så jeg det ikke Smiley spamen fikk meg til å tro han var yngre. Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 arg..skjønner ikke jenter... hele fredags kveld og hele lørdag gikk hu og klengte på meg, skulle ha meg med overalt, sitte ved siden av og prate og tulle... prata nesten ikke med ene kameraten min som var der... nå er de sammen. skjønner ikke noe... Queen- who wants to live forever... 7929890[/snapback] Stor sjans for at hun bruker/brukte den ene av dere her til å gjøre den andre sjalu/interessert.. Enten viste hun interesse for deg for å få ham interessert, eller så ble hun sammen med ham for å gjøre deg sjalu/interessert.. Relativt umodent og råttent, men nå aner jeg jo ikke alderen hennes.. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 arg..skjønner ikke jenter... hele fredags kveld og hele lørdag gikk hu og klengte på meg, skulle ha meg med overalt, sitte ved siden av og prate og tulle... prata nesten ikke med ene kameraten min som var der... nå er de sammen. skjønner ikke noe... Queen- who wants to live forever... 7929890[/snapback] Stor sjans for at hun bruker/brukte den ene av dere her til å gjøre den andre sjalu/interessert.. Enten viste hun interesse for deg for å få ham interessert, eller så ble hun sammen med ham for å gjøre deg sjalu/interessert.. Relativt umodent og råttent, men nå aner jeg jo ikke alderen hennes.. 7931168[/snapback] hu er 16 hvis det har noe å si... blir bare sinna og opprørt, siden jeg trodde egentlig det var noe på gang mellom oss...drittkjerring. Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hvis det faktisk er sånn at hun utnyttet en av dere, er du better of uansett, trøst deg med det.. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Er ikke det typisk jenter i den alderen da? Endret 13. februar 2007 av Gabi Heinze Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Er ikke det typisk jenter i den alderen da? 7931918[/snapback] afaik, jo.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Om enn så, fortjener en fortsatt ikke å få det man ønsker med sånne metoder, og ingen fortjener å bli utsatt for det uten å ha.. fortjent det.. Ja, dere skjønner.. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Det er sant, men jenter er jenter og det er det fint lite å gjøre noe med tror jeg, desverre. Men men, heldigvis er ikke alle jenter slik, har nok veldig mye med alder å si! Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Kan ha noe med alder/modenhet, definitivt.. Likevel, hadde alle jenter vært slik, ville jeg ikke hatt kjæreste uansett alder. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Heldigvis er ikke alle jenter slik, det har noe med alder og umodenhet å gjøre, det er jeg rimelig sikker på! Er ganske så fornøyd med tilværelsen om dagen, om jeg skal si det slik Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 hu logga på msn og begynte å fortelle meg hvor søt han er osv... snakk om å gni det inn... og jeg må lissom synes det er greit, siden fyren hu er forelska i er en kamerat av meg og det er broren til bestekompisen min Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Er ikke det typisk jenter i den alderen da? 7931918[/snapback] afaik, jo.. 7931963[/snapback] 90% av begge kjønn er ubrukelige i forhold før dei nermer seg 20. da blir prosenten redusert Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg vil nok si 89% etter mine kilder. Hva er dine kilder, Solefald? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg vil nok si 89% etter mine kilder. Hva er dine kilder, Solefald? 7935608[/snapback] Hvis jeg noen gang skulle ingått ett e-relationship med en mann, ville det blitt deg Meget bastant utsagn, at 90% er ubruklige i forhold før de er 20.. Ivertfall ikke det intrykket jeg lider av. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg vil nok si 89% etter mine kilder. Hva er dine kilder, Solefald? 7935608[/snapback] erfaring er mine kilder.. ikkje at eg har vert ilag med så himla mangen.. men en må ha erfaring for å få eit forhold til å fungere, eller vere såpass moden at en klarer å vere i eit forhold der en ikkje berre må ta hensyn til seg sjøl. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jacob 7936472[/snapback] I want your babies! OnTopic: Noen som kan en fin måte å drepe sjalusi på? Vangligvis er jeg en nokså kald / kynisk person. Når jeg tenker på henne nå, bryr jeg meg ikke nevneverdigt mye om at hun jokker på andre, men når jeg er med henne, står ved siden av henne, ser henne i øynene etc.. Auch. Du kan trygt si at jeg blir lettere; "Ubereinlig", i de situasjonene. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Jeg vil nok si 89% etter mine kilder. Hva er dine kilder, Solefald? 7935608[/snapback] De fleste, 80% er jo ubruklig før de runder 20år, nå har ikke jeg vært på mange, faktisk ikke hatt et forhold med noen i hele tatt ( ikke regnet med Ons ^^), men av det jeg ser rundt meg, er 70-90% helt ubruklig før de iallefall runder den magiske grensa på 20år. 14-20års alderen er vel som utforsking og finne ut hva man liker litt antar jeg, jeg vet hva jeg liker, og jeg skal strax finne det, nemlig ei som ikke er ubruklig, selvom hun er under 20. Øøøy, Hva skal jeg skrive til ei schnuppe oppi gata ? "Hei, god valentines day, håper jeg treffer deg snart igjen, hilsen Penis-Monstret" ? Endret 13. februar 2007 av Hurt Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jacob 7936472[/snapback] I want your babies! OnTopic: Noen som kan en fin måte å drepe sjalusi på? Vangligvis er jeg en nokså kald / kynisk person. Når jeg tenker på henne nå, bryr jeg meg ikke nevneverdigt mye om at hun jokker på andre, men når jeg er med henne, står ved siden av henne, ser henne i øynene etc.. Auch. Du kan trygt si at jeg blir lettere; "Ubereinlig", i de situasjonene. 7937961[/snapback] Been there, done that. Suger bigtime Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg