_Paulsen_ Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Man er jo selvfølgelig nødt til å satse litt, gi og ta.. Dette fører selvsagt til at man kan ende opp som skuffa og såra, men i motsatt tilfelle kan man være så heldig at den motsatte parten får gjensidige følelser for deg, og da angrer man ikke på at man satset på denne jenta Det er ikke alltid like lett når det gjelder kjærlighet og forelskelse, det er selvfølgelig både oppturer og nedturer forbundet med dette temaet. Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Helt sant.. Men med min "taktikk" vet jeg likevel hvem jeg _kan_ bli interessert i, så jeg kan jo flørte og "legge inn aksjer" uten å bli for følelsesmessig involvert før jeg vet det er trygt.. Har funket noen ganger, får se hva som skjer med neste, og rapportere litt mer konkret da. Men all ære til de som tør forelske seg på usikkert grunnlag, det er tøft gjort. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Heller ikke så dumt egentlig, kan være greit å sjekke hvordan situasjonen er før man starter sjarmoffensiven skikkelig! Som jeg skrev tidligere, er det ikke noe særlig å bli forelsket uten at den andre parten føler det samme! Lenke til kommentar
Snowbunny Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Man kan ikke kontrollere sine egne følelser og dermed ikke hvem man faller for. Det er derfor en del faller for feil person...for "bad guys" og sånt. Man vet at de ikke er bra for en, men man kan som sagt ikke kontrollere hva man føler for en person. Man kan derimot kontrollere sine egne handlinger, som om man gjør noe mer ut av forelskelsen eller ikke, men selve forelskelsen kan man ikke kontrollere. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Det har du rett i! Hvis det er én ting vi mennesker ikke kan kontrollere, er det nettopp følelsene, noe som både kan være positivt og negativt. Jeg vet akkruat hvordan det er, at følelsene lever sitt «eget» liv. Lenke til kommentar
Snowbunny Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Det har du rett i! Hvis det er én ting vi mennesker ikke kan kontrollere, er det nettopp følelsene, noe som både kan være positivt og negativt. Jeg vet akkruat hvordan det er, at følelsene lever sitt «eget» liv. 7926930[/snapback] Har brent meg på det selv to ganger...visste jeg burde holdt meg langt unna dem...men klarte bare ikke. Lenke til kommentar
toth Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Man kan ikke kontrollere sine egne følelser og dermed ikke hvem man faller for. Det er derfor en del faller for feil person...for "bad guys" og sånt. Man vet at de ikke er bra for en, men man kan som sagt ikke kontrollere hva man føler for en person. Man kan derimot kontrollere sine egne handlinger, som om man gjør noe mer ut av forelskelsen eller ikke, men selve forelskelsen kan man ikke kontrollere. 7926865[/snapback] Vel.. Jeg kan. Nå har jeg fått høre at jeg er både kynisk og kald da men.. Jeg kan ikke kontrollere hvem jeg blir _betatt_ av, men jeg kan lett kontrollere at det ikke blir sterkere følelser enn det, selv om det er masse kontakt i bildet. Får ikke mer følelser enn at jeg uten problemer kan gå videre om det ikke var no gjensidig interesse. Jeg må aktivt "åpne" for de sterkere følelsene. Det er nok en konsekvens av at jeg i mange år har stengt ute vonde følelser, som jo er sterke.. Dette har ført til at jeg ikke har veldig sterke følelser generelt, uten å faktisk gå inn for det. Dette er langt fra bare positivt, siden jeg har problemer med å f.eks bli skikkelig lei meg når jeg faktisk burde det.. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Det har du rett i! Hvis det er én ting vi mennesker ikke kan kontrollere, er det nettopp følelsene, noe som både kan være positivt og negativt. Jeg vet akkruat hvordan det er, at følelsene lever sitt «eget» liv. 7926930[/snapback] Har brent meg på det selv to ganger...visste jeg burde holdt meg langt unna dem...men klarte bare ikke. 7926993[/snapback] Det er kjedelig! Rart at du ikke klarte å styre unna den andre gangen, da du hadde vært borti mye av det samme tidligere? Men men, må kanskje skje et par ganger før man tar lærdom av det? Ikke alltid like lett å tenke fornuftig oppi det hele heller, det skal sies! Lenke til kommentar
Snowbunny Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Det er kjedelig! Rart at du ikke klarte å styre unna den andre gangen, da du hadde vært borti mye av det samme tidligere? Men men, må kanskje skje et par ganger før man tar lærdom av det? Ikke alltid like lett å tenke fornuftig oppi det hele heller, det skal sies! 7927015[/snapback] To forskjellige typer bad-guy....ene visste jeg om, den andre overrasket meg da han viste sitt virkelige jeg. Fornuften er som regel det siste man tenker over. Det ligger kanskje noe i ordtake "kjærlighet gjør blind" Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 To forskjellige typer bad-guy....ene visste jeg om, den andre overrasket meg da han viste sitt virkelige jeg. Fornuften er som regel det siste man tenker over. Det ligger kanskje noe i ordtake "kjærlighet gjør blind" 7927118[/snapback] Okei, da skjønner jeg... Men men, gjort er gjort, og da har du kanskje lært litt av det óg, så du forhåpentligvis slipper å gjøre den samme feilen igjen Tror nok det ordtaket passer rimelig bra ja, det er fort gjort at man blir «blind» av kjærligheten, det skal veldig lite til! Lenke til kommentar
Snowbunny Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Okei, da skjønner jeg... Men men, gjort er gjort, og da har du kanskje lært litt av det óg, så du forhåpentligvis slipper å gjøre den samme feilen igjen Tror nok det ordtaket passer rimelig bra ja, det er fort gjort at man blir «blind» av kjærligheten, det skal veldig lite til! 7927134[/snapback] Satser på det jeg har sett hvor hjernevaska noen venner av meg har blitt fordi de er forelska...det er helt forferdelig...de forandret seg helt og var som andre personer...men når vi fikk vekka dem fra transen og fått dem vekk fra guttene var alt bra igjen. Men det er skummelt til tider...tenk på de som er så forelska at de blir hos kjæresten selv om han/hun slår...det er det verste... Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Satser på det jeg har sett hvor hjernevaska noen venner av meg har blitt fordi de er forelska...det er helt forferdelig...de forandret seg helt og var som andre personer...men når vi fikk vekka dem fra transen og fått dem vekk fra guttene var alt bra igjen. Men det er skummelt til tider...tenk på de som er så forelska at de blir hos kjæresten selv om han/hun slår...det er det verste... 7927190[/snapback] Ja, det er litt skummelt! Man blir «blind» i forhold til sine egne venner også, det er kanskje det verste med det hele. Det er fort gjort å miste kontakten til vennene dersom man ikke er bevist på at dette ikke skal skje! For meg er dette meget viktig! Gode venner er noe man har hele livet, og man ikke vil miste! Lenke til kommentar
Snowbunny Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Ja, det er litt skummelt! Man blir «blind» i forhold til sine egne venner også, det er kanskje det verste med det hele. Det er fort gjort å miste kontakten til vennene dersom man ikke er bevist på at dette ikke skal skje! For meg er dette meget viktig! Gode venner er noe man har hele livet, og man ikke vil miste! 7927214[/snapback] Helt enig med den. Har et par gode venner som jeg vil gå gjennom ild og vann for, og ingen gutt kan stå mellom meg og dem. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 arg..skjønner ikke jenter... hele fredags kveld og hele lørdag gikk hu og klengte på meg, skulle ha meg med overalt, sitte ved siden av og prate og tulle... prata nesten ikke med ene kameraten min som var der... nå er de sammen. skjønner ikke noe... Queen- who wants to live forever... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Faen jeg blir gal! Jeg er 16 . Jeg orker ikke tenke på slike ting som å gifte seg eller få barn . Virker som om enkelte tror det . Jeg vil også ha et privatliv . Grensene har blitt litt tråkket på i det siste . Men jeg burde ikke reagere slik som jeg gjør . Må roe meg ned litt . Og selfølgelig...jeg hater å savne noen,tenke på det hele tiden og lure på hva jeg gjør . Så jeg må nesten sette meg ned og tenke på hva jeg virkelig vil Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Faen jeg blir gal! Jeg er 16 . Jeg orker ikke tenke på slike ting som å gifte seg eller få barn . Virker som om enkelte tror det . Jeg vil også ha et privatliv . Grensene har blitt litt tråkket på i det siste . Men jeg burde ikke reagere slik som jeg gjør . Må roe meg ned litt . Og selfølgelig...jeg hater å savne noen,tenke på det hele tiden og lure på hva jeg gjør . Så jeg må nesten sette meg ned og tenke på hva jeg virkelig vil 7929901[/snapback] Da e vi to... :/ Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Hah! Count me in. Vell, savn er finfint, hvis det går begge veier. Klisjeeee! Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Hah! Count me in. Vell, savn er finfint, hvis det går begge veier. Klisjeeee! 7930024[/snapback] Jeg blir forbannet når jeg savner noen (og det er jeg akkurat nå) og det hjelper treninga mi. Der får jeg all sinna ut... Og etterpå føles det bedre... Men når jeg går hjem, så blir det bare værre. Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) jeg vet ikke hva jeg skal gjore med kjærligheten, den har vel ikke vist meg de gode sidene kan man si. jeg føler at jeg liker på bunnem, orker ikke å tenke på glade tanker er bare så nede:( ... alt går jo til helvete... den siste dama jeg prøve på ble sammen med kompisen min jeg fikk jo så god tone med henne å ja.... men så skjer det hele tiden det går til bunns og der blir det:( jeg prøve å få mine poestive tanker tilbake ... jeg går i 10ene klasse og i klassen ved sin av oss går det en dame som er virkelig in love whit me ... og det liker jeg men jeg har ikke merk henne så mye men nå blir hun diggere ... vi hadde ball for 2 uker siden ... jeg gikk bort å spurte henne om en danse med hun ville ikke? .. jeg ble helt WTF hva har sjedd i det siste?... men jeg er meg selv .. hyggelig og har en fin personlighet sier mange til meg og jeg ble jo nummerned til " årets sjarmør" damer er for komplisete ass Endret 12. februar 2007 av Wooteman Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Gammel er du? Ganske rellevant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg